Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua?

Vierailija
10.09.2022 |

Itsellä se että ei tervehditä tai sanota huomenta ensi kertaa aamulla nähdessä tai hyvästellä. Mistä tulee ajatus että ei tarvitse? Pieni asia.

Kommentit (1585)

Vierailija
141/1585 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei tervehditä naapureita kohdatessa pihalla tai rapussa.

Vierailija
142/1585 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sskuutin jättäminen mihin sattuu keskelle tietä muiden tielle. Ei ole vaikea laittaa sitä tien sivuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1585 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydetään kahville niin pöydässä ei mitään tarjottavaa. 🤔

Vierailija
144/1585 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oven auki pitäminen jos perästä tulee joku muukin.

Vierailija
145/1585 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaan ääneen puhelimeen puhujat julkisissa. Puhelimessa saa toki puhua, mutta sitä varten on ainakin junissa erilliset kopit niin ettei häiritse muita. Pari kertaa on ollut täydessä junavaunussa ihminen, joka kälätti koko matkan ajan puhelimessa. Kun yhden kanssa lopetti puhelun, soitti seuraavalle ja niin edelleen.

Vierailija
146/1585 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää rappunaapuri, joka tulee usein vastaan mutta menee ohi nokka pystyssä joka kerta kuin olisin ilmaa :D Ei siis vastaa tervehdykseen. Kunnon moukka!

Vierailija
147/1585 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuo, että ei tervehditä. Huomaan, että tälleen ylipainosena on yleistynyt se, ettei kukaan halua edes katsoa päin tai tervehtiä. Muhun suhtaudutaan jotenkin ali-ihmisenä. Puhumattakaan siitä, että täydessä olevissa julkisissa kulkuvälineissä kukaan ei tule istumaan viereen, vaikka kyllä mahtuisi.

N23

Minä olen kanssa tällainen ihminen (nainen) jonka viereen ei tulla istumaan ellei ole äärimmäisen pakko. Joka ikinen penkkipaikka täyttyy ennen kuin joku istuu viereeni. 

Mun on pakko sanoa, että en mielellään itsekään istu kovin ylipainoisen ihmisen viereen. Kyse ei ole siitä, että haluaisin jotenkin syrjiä, vaan ihan vain siitä, että lihava ihminen vie enemmän tilaa kuin hoikka, enkä halua joutua ihokontaktiin vieraan ihmisen kanssa. Joskus on käynyt niin, että olen mennyt istumaan jonkun lihavan viereen kesäkuumalla, ja siinä sitä sitten matkustettiin hikiset olkapäät ja reidet yhdessä. Eli syy on ihan käytännöllinen.

Vierailija
148/1585 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää rappunaapuri, joka tulee usein vastaan mutta menee ohi nokka pystyssä joka kerta kuin olisin ilmaa :D Ei siis vastaa tervehdykseen. Kunnon moukka!

Tupise itseksesi ohi mennessä, että taitaa olla kuuro. Näin itse teen kun oikein vit*ttaa.

Vierailija
149/1585 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Huutavat ja märisevät lapset ja niiden vanhemmat, jotka ovat täysin lapasia

- Koulu ja työpaikkakiusaamisen yleisyys

- Pienemmillä paikkakunnilla muiden ihmisten vihainen tai suu auki mollottaminen

- Kaikki ei esimerkiksi tervehdi naapureitaan, työpaikallakin tullut vastaan näitä urpoja

Vierailija
150/1585 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiran ulkoiluttajat jotka eivät keräile paskoja pois , varmaankin siis 50% koiranomistajista mitä olen havainnut.

Saisivat etsiä koiralle paremman kodin.

Vierailija
151/1585 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilu. Kiroileva aikuinen ihminen leimautuu mielessäni välittömästi valkoroskaksi.

Vierailija
152/1585 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AInainen selittely ja mustan valkoiseksi väittäminen,räikeäkin valehtelu melkein koko ajan,vastuunpakoilu kun itse ei viitsi/jaksa/ei tunnu kivalta

Vierailija
153/1585 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsiä ei pestä kunnolla tai lainkaan vessassa käymisen jälkeen. Tätä näkee kaupungilla paljon.

Vierailija
154/1585 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopoilla rällääminen ja huudattaminen ja ylinopeutta ajo. Lisäksi ilman mitään tajua liikennesäännöistä. Miksei vanhemmat puutu mitä lapset touhuaa. Hyvin yleistä.

Vierailija
155/1585 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla on yksi, joka ei koskaan tervehdi ketään. Edes firman pomoa kohtaan ei esitä minkäänlaista asianmukaista tervehdystä vaan mumisee jotain epämääräistä nostamatta katsetta koneen näytöltä. Työpaikalla kaikki ihmettelevät moista käytöstä.

Vierailija
156/1585 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun julkisella paikalla työntää oven auki, haluaa joku vastakkaisesta suunnasta ängetä oviaukosta samaan aikaan.

Vierailija
157/1585 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää sormien nuoleskelu yhteisellä aterialla....

Vierailija
158/1585 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää sormien nuoleskelu yhteisellä aterialla....

On kyllä niin alkeellista,sama kun söis sormin

Vierailija
159/1585 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kulkee yleisissä tiloissa paljain jaloin.

Vierailija
160/1585 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainainen toisten yli kävely,kun minä-minä,aina vaan minä ja minun tarpeet....toisia ei tarvita mihinkään,jos ei jotenkin ole hyötyä,toisia ei kuunnella,eikä toisen mielipiteet kiinnosta eikä niitä oteta huomioon,saatetaan nauraa vaan räkäsesti ja jatkaa omaa ylikävelyään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän