Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua?
Itsellä se että ei tervehditä tai sanota huomenta ensi kertaa aamulla nähdessä tai hyvästellä. Mistä tulee ajatus että ei tarvitse? Pieni asia.
Kommentit (1585)
Se ettei kiitetä tai tervehditä.
Huutaminen ja kovaan ääneen puhuminen sekä usein teinityttöjen harrastama kirkuminen.
Maiskuttelu/mässytys/ryystäys. Omalla isällä tapana äänekkäästi maiskutella aina aterioinnin jälkeen. Voi vitjat, piti aina lähteä huoneesta pois kun alkoi keittää. Jostain syystä ei myös näytä osaavan juoda ilman, että imee ilmaa sellaisen hervottoman ryystäyksen säestyksellä.
Että ruokapöydässä räplätään kännykkää. Menee muutenkin yli tuon halvatun kapulan kanssa leikkiminen, mutta että ei edes pystytä aterioimaan ilman.
Ihan käytötapojen puuttuminen: vastataan tervehdykseen,kiitetään kun saadaan jotain,osataan odottaa omaa vuoroa,vaikka ei voi olla toisen kanssa ystävä,tullaan toimeen,annetaan tilaa,erilaisten ihmisten sietäminen:et itsekään ole kaikkien mieleen,erilaisten mielipiteiden sietäminen:sinä tykkäät siitä,toinen toisesta,eikä se ole väärin,ei hyväksikäytetä toisia,vastavuoroisuuden puuttuminen ystävyyssuhteissa,kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen,ei aikuisena taannuta enää lapsen tasolle,vastuunpakoilu
Musiikkikuuloke-zombit. Tulevat töihin kuulokkeet korvilla ja tekevät työt kuulokkeet korvilla. Aina joutuu erikseen herättämään zombin huomion kun on asiaa. Ja ei, en puhu työstä jota tehdään pääsääntöisesti yksin.
Valitettavasti etenkin ihan nuorten työntekijöiden tapa.
Töissä on välillä näitä jotka eivät tervehdi takaisin esim. käytävällä vastaan tullessaan.
Katselevat vain kattoa tai seiniä.
Hieman wtf-fiilis jää aina tuollaisesta.
Päin kävelijät kauppakeskuksissa.
Yskiminen ulkona tai sisätiloissa ilman että ottaa huomioon muita eli yskäisee vaikkapa hihaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin viimeisilläni raskaana on myös vähän ihmetyttänyt, ettei kukaan ole kertaakaan tarjonnut minulle paikkaa täydessä bussissa tai metrossa. Ihmiset katselevat mahaani kyllä, mutta kukaan ei sano mitään. Onneksi en matkusta pitkiä matkoja, joten voi kyllä seistä ihan hyvin - mutta mielestäni vanhemmille ihmisille, raskaana oleville, liikuntarajoitteisille jne. tulisi aina tarjota tilaa.
Ihmiset on nykyään keskimäärin niin lihavia, että raskautta on usein vaikea varmuudella päätellä vieraasta ihmisestä. Etenkin talvella isojen takkien kanssa kuljettaessa tosi vaikeaa. Sitten jos arvioi väärin että joku on raskaana, tulee nolanneeksi hänet, jos onkin vain lihava.
Itse olen hoikka, mutta eräistä terveysongelmista johtuen mahani näyttää iltapäivästä lähtien ihan raskausmahalta. Siksi varon itse olettamasta ketään raskaana olevaksi.
Vierailija kirjoitti:
Syö hattu päässä.
Miehellä hattu päässä sisällä.
Kuljettaa koiraa kännykkä kädessä ja kuuntelee musiikkia kun kuljettaa koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Töissä on välillä näitä jotka eivät tervehdi takaisin esim. käytävällä vastaan tullessaan.
Katselevat vain kattoa tai seiniä.
Hieman wtf-fiilis jää aina tuollaisesta.
Minä tervehdin työkavereita aamulla, en kesken päivää jokaista vastaantulijaa aina. Täällä sukkuloidaan aika paljon edes takaisin.
Perhe ruokakaupassa. Oletettavasti äiti kävelee hitaasti edellä, kännykkää tuijottaen. Pieni poika perässä, työntää lasten ostoskärryjä. Poika ei huomannut, että äiti pysähtyi, kärryt osoitavt äidin kantapäihin. Äiti huutaa, että koko kauppa raikaa: "VOI V...U, ÄLÄ AJA PERÄÄN". Kyllä nolotti äidin puolesta ja säälitti tuo pieni mies.
Se ettei soiteta sitä pyörän kelloa merkiksi kun ohitetaan jalankulkijaa tai toista pyöräilijää. Meinaa slaagi tulla kun viuhahtaa ohi hihaa hipoen.
Vierailija kirjoitti:
Koiran ulkoiluttajat jotka eivät keräile paskoja pois , varmaankin siis 50% koiranomistajista mitä olen havainnut.
Eihän ne mitään näe kun kännykkää lukevat.
Autoilijat jotka kuvittelee että on muiden kulkijoiden asia väistää heitä eikä toisinpäin. Pätee esim asuinalueilla ja teillä missä ei ole jalkakäytävää/kevliä.
Maiskutus ja suu auki ruuan syöminen. Purkan maiskutus suu auki.