Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua?

Vierailija
10.09.2022 |

Itsellä se että ei tervehditä tai sanota huomenta ensi kertaa aamulla nähdessä tai hyvästellä. Mistä tulee ajatus että ei tarvitse? Pieni asia.

Kommentit (1585)

Vierailija
941/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan lapseni aina riehua ja huutaa Citymarketissa, jotta se ärsyttäisi mahdollisimman paljon lapsettomia vapaamatkustajia. Kukaan ei ole vielä uskaltanut tulla sanomaan mitään enkä ihmettele, koska sen jälkeen tietäisi ulisseensa. Ette te edes osta kaupasta juuri mitään.

Hihhih!! 🤭

Vierailija
942/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huomioida miehen tarpeita. Tätä näkyy niskojen nakkeluna ja heti mennään lavuaariin sylkemään, jos vähän laukeaa suuhun.

Kokeile vaihteeks miehen kanssa, osaavat tuon homman muutenkin paremmin. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippalakin käyttö sisällä. Purkan syönti esim. työtapaamisessa.

Vierailija
944/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun tervehditään toisia ihmisiä ja toisia taas katsellaan nenänvartta pitkin. Töissä ollaan huomattu kollegan kanssa, että tietyt asiakkaat harrastavat tätä (esim. joku toivottaa iloisesti joka kerran huomenta toiselle meistä, mutta toinen on kuin ilmaa).

Vierailija
945/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten jatkuva huomionhaku ja henkinen sekä taloudellinen hyväksikäyttö. Muiden hyväksikäyttö on kaikella tapaa tuomittavaa. Siis ihan kaikki seksuaalinen, taloudellinen ja henkinen hyväksikäyttö on kaikella tapaa tuomittavaa. Ei pelkästään miesten tekemä seksuaalinen hyväksikäyttö

Naisten ns. voimaantuminen on osalla naisia mennyt överiksi ja keulimiseksi. Vaikka kyseessä on tasa-arvon hakeminen, jotkut kuvittelevat sen olevan naisten etuoikeuksia ja miesten väheksyntää. Ikävä ilmiö, mikä herättää vastareaktioita.

Vierailija
946/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen hitaasti puhuessa "autetaan" arvaamalla/sanomalla seuraava sana. Se saa puhujan hämmentymään, ärsyyntymään  ja mieluummin vaikenemaan. Paras on huomauttaa heti moisesta "auttamisesta", ettei semmoista halua. Muutaman kerran olen noita "auttajia" tavannut itsekin.

Vierailija
947/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelija kirjoitti:

Se, kun tervehditään toisia ihmisiä ja toisia taas katsellaan nenänvartta pitkin. Töissä ollaan huomattu kollegan kanssa, että tietyt asiakkaat harrastavat tätä (esim. joku toivottaa iloisesti joka kerran huomenta toiselle meistä, mutta toinen on kuin ilmaa).

Sellaiselle ihmiselle kannattaa olla peili. Ei katsoa ollenkaan koko ihmistä. Tai hymähtää.

Vierailija
948/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai jos ei vastaa toisen tervehdykseen. Oli se sitten vaikka kaupan työntekijä tai tarjoilija tai tuntematon niin olisi kohteliasta vastata tervehdykseen.

Enemmän itseä ärsyttää se että on olemassa jokin salainen sääntö siitä että kaikkia tuntemattomia vastaantulijoita, naapureita, tai kassaa, todella pitäisi moikata, muuten olet tyly.

Jos en tunne, niin ei tartte moikata.

Ihan hitonmoista jenkki moska yltiöpositiivis moskaa toi tollanen vaade oikeesti niinkun on.

Kohtelias ei tarvitse oikeasti olla ihan joka hiton ihmiselle maailmassa, ja toki olen jos on tarve.

Täysin turha, moi, ei kuulu omaan määritelmääni kohteliaisuudesta. Ja sitä ette tule jatkossakaan saamaan tuntemattomat.

Vierailija
949/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorehkot tai keski-ikäisemmät miehet, jotka eivät käyttäydy herrasmiesten tavoin (vanhemmille tämä sallittakoon). Esimerkki: miehet kävelevät kadulla päin, ellen itse väistä. Miehet rynnivät ovea kohti voimalla, ei avatakseen minulle oven, vaan että ehtivät itse ensin. Minä minä minä, he tuntuvat ajattelevan!

Kasvatan kahta poikaa, joille opetan hyviä tapoja ja kohtelemaan muita (erityisesti fyysisesti pienempiä) hyvin.

Ehkä olen itse pihalla, eikä tällaiset tavat kuulu nykypäivään..

Jos joku moukka on kävelemässä päin, kannattaa pysähtyä ja alkaa kaivaa muka jotain kassista tai taskusta.

Vierailija
950/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorehkot tai keski-ikäisemmät miehet, jotka eivät käyttäydy herrasmiesten tavoin (vanhemmille tämä sallittakoon). Esimerkki: miehet kävelevät kadulla päin, ellen itse väistä. Miehet rynnivät ovea kohti voimalla, ei avatakseen minulle oven, vaan että ehtivät itse ensin. Minä minä minä, he tuntuvat ajattelevan!

Kasvatan kahta poikaa, joille opetan hyviä tapoja ja kohtelemaan muita (erityisesti fyysisesti pienempiä) hyvin.

Ehkä olen itse pihalla, eikä tällaiset tavat kuulu nykypäivään..

Jos joku moukka on kävelemässä päin, kannattaa pysähtyä ja alkaa kaivaa muka jotain kassista tai taskusta.

Höh!! Sehän näyttää siltä että mä keskellä ruuhkaa alkaisin raplata pallejani tai kyrpykkääni kun siinä sit töllään ohi menevää jengiä!

Vierailija
951/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jos ei vastaa toisen tervehdykseen. Oli se sitten vaikka kaupan työntekijä tai tarjoilija tai tuntematon niin olisi kohteliasta vastata tervehdykseen.

Enemmän itseä ärsyttää se että on olemassa jokin salainen sääntö siitä että kaikkia tuntemattomia vastaantulijoita, naapureita, tai kassaa, todella pitäisi moikata, muuten olet tyly.

Jos en tunne, niin ei tartte moikata.

Ihan hitonmoista jenkki moska yltiöpositiivis moskaa toi tollanen vaade oikeesti niinkun on.

Kohtelias ei tarvitse oikeasti olla ihan joka hiton ihmiselle maailmassa, ja toki olen jos on tarve.

Täysin turha, moi, ei kuulu omaan määritelmääni kohteliaisuudesta. Ja sitä ette tule jatkossakaan saamaan tuntemattomat.

Se kun joku tuntematon tervehtii mua. Se ärsyttää enemmän kun mikään.

En mä tunne sua, miksi mun pitäs sulle moikata.

Näin mäkin ajattelen.

Vierailija
952/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsytä, kun bussissa joku pelaa pelejä, katsoo you-tubea tmv ja see oitäö olla kovaäänisesti, että kaikki matkustajat kuulisivat. Jokaisella on omat ajatukset ja todella ärsyttää, kun joku ei välittää toisistaa ollenkaan. Oikeasti tuntuu, että tämmöiset ärsyttävät tahallaan. Kuulokkeetkin on keksitty. Käyttäsivät sitä, tai laittasivat hiljemmäksi. Joskus pelijen tulitamisen ääntäbsaa kuulla koko matkan ajan. Käytän itse korvatulppia, mutta sieltäkin se ääni kuuluu vielä läpi.

Vierailija
953/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sisko on tosi hyvin toimeentuleva, hieno talo jne. Heillä kun muksu täyttää vuosia, aina kutsuvat sukusynttäreille ja antavat lahjatoiveet, mitkä on aina jotain sikakalliita legopakkauksia. Meillä ei olisi varaa niihin. Sitten kun mennään, niin emäntä ei tuu ovelle vastaan ja tupa täynnä ventovieraita. Musta se on tosi kiusallista, kun ei kerrota, kuka tulee jne. Sit ollaan tuppisuuna ventovieraiden keskellä.

Vierailija
954/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna Vittuilu. Pistän heti välit poikki 💢

Vierailija
955/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukotteleminen suu auki. Näyttää yhtä tyhmältä kuin haukottelija on! 

Haukotelelssa pitäkää suu kiinni! 

T. Hyvän tapakasvatuksen saanut kaupunkilainen

Vierailija
956/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se osa porukasta joka huutaa ja mekastaa kaupassa käydessään ja auto jätetään ulko-oven eteen vaikkei invaa ole koko sakissa.

Vierailija
957/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päähine päässä sisätiloissa, pahimmillaan ruokaillessa, tosi junttia. Toinen se ettei ota aurinkolaseja pois toisen kanssa keskustellessa. Minä haluan nähdä keskustelukumppanin silmät.

Vierailija
958/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukotteleminen suu auki. Näyttää yhtä tyhmältä kuin haukottelija on! 

Haukotelelssa pitäkää suu kiinni! 

T. Hyvän tapakasvatuksen saanut kaupunkilainen

Tukahdutat myös varmasti aivastuksesi ja päästät pierun ainoastaan ollessasi vessassa ja niin, ettei kukaan voi varmasti kuulla sinua. (Enkä tarkoita, että avoin piereskely olisi ok, mutta tuossa on aika monta välimuotoa myös.)

Vierailija
959/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan mainitsin. Kassamyyjät yskivät kouraansa ja sillä samalla käsittelevät asiakkaiden rahoja, kortteja, tavaroita. Eivät ole kuunnelleet ohjeita?

Vierailija
960/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook-ryhmien "kiitos ryhmään pääsystä" ilmoitukset isoissa ryhmissä, varsinkin jos ilmoitukset on värilakanoilla.

Eihän ryhmäläiset hyväksy ketään ryhmään, fb automaatti tai yp hyväksyvät.

Onneksi kaikki 50 samana päivänä ryhmään tullutta eivät kiitä pääsystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi