Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua?

Vierailija
10.09.2022 |

Itsellä se että ei tervehditä tai sanota huomenta ensi kertaa aamulla nähdessä tai hyvästellä. Mistä tulee ajatus että ei tarvitse? Pieni asia.

Kommentit (1585)

Vierailija
921/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuten päästän.

Vierailija
922/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää se, että kun ihmiset kulkee julkisissa paikoissa ovissa ja perässä tulee joku, niin ekana menevät eivät voi pitää sitä ovea kohteliaasti edes vähänkään auki, vaan läväyttävät sen kiinni päin perässä seuraavan naamaa.

Ja toki sekin, ettei ovea muille pitävää kukaan edes kiitä tästä huomaavaisuudesta.

Ehkä siksi ne ovet paiskataankin perässä kiinni - mene, tiedä?

Tää on niin suomalaista! Kävin just Lontoossa ja oikein ihmettelin sitä kohteliaisuutta, joka oli luonteva osa brittiväestön käyttäytymistä. Keskustassa porukat piti ovea muille ja nämä kiitteli kohteliaasti. Oli tosi ihanaa, kun komeat miehetkin piti ovea tällaiselle tavis-talliaiselle. Ei Suomessa vaan :D

Edinburghissa vaikka nainen tulisi myöhemmin bussipysäkille kuin mies, niin mies päästää aina naisen ensin. Ei Suomessa koskaan.

Kyllä muuten päästän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suu auki syöminen. Suu auki vasten aurinkoa. Suu auki katsoessa tv ohjelmia, mitä jännempi sitä enemmän suu ammoollaan... Kriiikkk huohhh.

Tähän vielä kielen työntäminen ulos roikkumaan.

Vierailija
924/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeys, ja sen ilkeyden oikeuttamisyritys siten, että mustamaalaa uhrista pahiksen.

Kuten esim. oikeistolaiset köyhien haukkujat.

Vierailija
925/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokapuheet. En nyt tiedä onko tässä kyseessä vanhuusiän tuoma ajattelemattomuus tai muu bugi pään sisällä. Mutta kun normaali eläkeikäinen ihminen alkaa puhumaan peräpään asioista ja kaikista mieluiten ruokapöydässä. Siis minun mielestä ulosteasioista voidaan puhua, jos ne liittyvät jollain tavalla vauvaan/lapseen tai lemmikkiin, heidän vointiinsa ja terveyteensä (eikä silloinkaan ruokapöydässä eikä kenelle tahansa ihmiselle).

Mutta se, että ruokapöydässä vieras aloittaa:

- onpa teille tullut paljon luumuja, ovatko ne hyviä? Kyllä taitaa vessassa hyvin kakka luistaa kun noita syö

- tuo teidän uusi vessanpönttö on kyllä hyvä kun se on vähän normaalia korkeampi, hyvä käydä kakalla kun pääsee nousemaan helposti ylös

Mummo 5- vuotiaalle, joka istui ruokapöydässä syömässä iltapalaa:

- löysin varastosta sinun vanhan pottasi, otatko sen käyttöön vielä? Heh heh, voi olla vähän vaikeaa käydä siinä kakkalla kun se säiliö on aika pieni, vai haluaisitko sen kuitenkin sinne teille?

Vierailija
926/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri syy koulujen kiusaamisongelmiin on huono itsetunto.se lähtee jo kodista.Siihen yhdistettynä huono käytös tulos peruskoulu jossa ei viihdytä. Itsetuntoa pitäisi nyt edes kouluissa parantaa

Huono itsetunto ja käytöstapojen puute jatkuu sitten työelämässä ja esim politiikassa. Samoin se että esim pojilta ei vaadita mitään. Heistä voi tulla päivä kerrallaan olevia ajelehtijoita joilla ei mitään päämäärää. Pojat tarvitsevat hyviä malleja aikuisista. Koulujen otettava pojat huomioon enemmän kouluissa.

Vierailija
927/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan lapseni aina riehua ja huutaa Citymarketissa, jotta se ärsyttäisi mahdollisimman paljon lapsettomia vapaamatkustajia. Kukaan ei ole vielä uskaltanut tulla sanomaan mitään enkä ihmettele, koska sen jälkeen tietäisi ulisseensa. Ette te edes osta kaupasta juuri mitään.

Lapsettomat vapaamatkustajat....

Mielenkiintoinen näkökulma henkilöltä jonka lapsista yhteiskunta eli lapsettomat, kaikki työssäkäyvät ja jopa vanhukset maksaa lapsilisinä sinulle.

Mut ehkä sun kannattas mennä hoidattamaan tuota agressiotasi jonnekin ettet tartuta noita ajatuksia ja huonoja käytöstapoja lapsiisi.

Vierailija
928/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma huonoa käytöstä selitetään - sä oot rasisti!

Ja sitä levitellään pitkin kylää (rasisti tarinaa)!

Pitäiskö itse opetella käyttäytymään?

Ei taida käytös liittyä syntyperään mitenkään...

Vierailija
929/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, ettei edes yritetä ymmärtää "outoja" ihmisiä, vaan heitetään omia juntteja analyysejä muista ihmisistä kuuntelematta heitä itseään.

Joo. Ylipäätään kapea katsanto kaikkeen elämässä. Sit ihmetellään toistuvasti muiden tapoja.

Vierailija
930/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkan mässyttäminen niin, että koko leuka heiluu. Tai ylipäänsä purkan mässyttäminen, koska vain harva osaa syödä purkkaa ilman mässyttämistä. Varsinkin, jos kyseessä on teini-iän jo ohittanut ihminen, sietämätöntä. Antaa täysin juntin vaikutelman. Kaikista julkisista tilaisuuksista pitäisi ainakin kieltää.

Vierailija
931/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorapuheisuus, lue: tölviminen ja omalla moukkamaisuudella ylpeily: "Mä oon rehellinen ja sanon mielipiteeni kiertelemättä."

Mielipiteensä voi ilmaista suoraan olematta loukkaava, mutta se vaatii taitoa. Aivan joka asiaan ei ole tarpeen omaa mielipidettään julkituoda.

Oma totuus ei ole ainoa totuus.

Vierailija
932/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutaan vain omista asioista väsyttävän pitkästi eikä lainkaan kysytä mitä sulle kuuluu. En vain jaksa yhtään näitä minä minä minä ihmisiä. En enää tapaa, enkä pidä yhteyttä, vievät kaiken energian. Opettakaa nyt ihmeessä lapsillenne käytöstapoja, jos vaikka seuraava sukupolvi osaisi käyttäytymisen perussäännöt.

Vierailija
933/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Housuun paskaaminen.

Missä piireissä oikein pyörit, jos tämä on mielestäsi yleinen tapa? :D

Se on yleinen forssalainen tapa. Toinen yleinen forssalainen tapa on perjantai iltana laittaa hienot vaatteet päälle ja sitten mennään sisarusten tai serkkujen kanssa autokeitaan hesburgeriin syömään.  

Vierailija
934/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porissa ja Forssassa menään vain serkkujen tai sisarusten kesken avioliittoon. Tai siltä ne porilaiset ja forssalaiset ainakin näyttävät.

Vierailija
935/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etuilu kaikkein pahin

Sanoisin, että töniminen ja muita päin käveleminen on yhtä ikävää. Sellainen asenne, että minä kuljen tästä nyt, pois tieltä kivet ja männynkävyt. Eivät väistä edes liikuntarajoitteisia.

Vierailija
936/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorehkot tai keski-ikäisemmät miehet, jotka eivät käyttäydy herrasmiesten tavoin (vanhemmille tämä sallittakoon). Esimerkki: miehet kävelevät kadulla päin, ellen itse väistä. Miehet rynnivät ovea kohti voimalla, ei avatakseen minulle oven, vaan että ehtivät itse ensin. Minä minä minä, he tuntuvat ajattelevan!

Kasvatan kahta poikaa, joille opetan hyviä tapoja ja kohtelemaan muita (erityisesti fyysisesti pienempiä) hyvin.

Ehkä olen itse pihalla, eikä tällaiset tavat kuulu nykypäivään..

Vierailija
937/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

päälle puhuminen, ei anna eikä kestä toisten esillä olemista vaan aina pitää itse olla äänessä, myöhästely, niiltä joita pitää vähempiarvoisina, voi perua jonkun tapaamisen mihin tahansa syyhyn vedoten tai pienellä varoitusajalla

Vierailija
938/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten jatkuva huomionhaku ja henkinen sekä taloudellinen hyväksikäyttö. Muiden hyväksikäyttö on kaikella tapaa tuomittavaa. Siis ihan kaikki seksuaalinen, taloudellinen ja henkinen hyväksikäyttö on kaikella tapaa tuomittavaa. Ei pelkästään miesten tekemä seksuaalinen hyväksikäyttö

Vierailija
939/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää tupakoivaa tai tupakalle haisevaa ihmistä. Kierrän aina niin kaukaa kun voin sillä tupakan haju tuo melkein oksennuksen suuhun. 

Vierailija
940/1585 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästely

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme