Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua?

Vierailija
10.09.2022 |

Itsellä se että ei tervehditä tai sanota huomenta ensi kertaa aamulla nähdessä tai hyvästellä. Mistä tulee ajatus että ei tarvitse? Pieni asia.

Kommentit (1611)

Vierailija
801/1611 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että etuillaan jonossa. Esim.metrossa ei tajuta päästää ulosastuvia ulos, vaan pitää väkisin änkeytyä ahtaaseen vaunuun sisään.

Vierailija
802/1611 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Housuun paskaaminen.

Missä piireissä oikein pyörit, jos tämä on mielestäsi yleinen tapa? :D

Persuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1611 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maiskutus ja ryystäminen syödessä. Turha rapistelu junissa ja busseissa. etenkin paperikassit pitää kamalaa ääntä.

Se ettei tervehditä naapuria. Pidetään koirat irti, kaikenlainen itsekkyys.

Vierailija
804/1611 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kurkun kröhäisy ja sitten siitä räkiminen.

Vierailija
805/1611 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kärsimätön luonne ja auton tankkaamiseen ei oikeasti mene kauaa aikaa, tai pitäisi mennä.

Mutta istutaan autossa ties mitä kaivelenassa, hitaasti liikutaan automaatille, siinä sitten mietitään, ehkä vasta siinä kaivetaan lompakkoa. Varmaan pohditaan paljolla tankataan ja mitä ja sitten taas hitaasti siirrytään pistoolille. Ja siinä sitten jumittaa, ehkä jopa puhutaan jonkun omassa autossa olleen kanssa tankkaamisen jälkeen. Grrrr.

Itse kaivan kortit lompakosta kun jonotan tai kun valutan autoa pistoolin viereen. Ja jos takana jonoa siirrän auton ja sitten laitan kortit takaisin.

Usein (yli 60v) miehet on niitä hitaimpia. (Olen itse nainen).

Lisäksi missä vain kiilaaminen tuo raivon päälle. Täälläpäin on ollut aiemmin paljon epäkohteliaita venäläisiä jotka jo silloin vit utti. Saati nykyään.

Vierailija
806/1611 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meikä mandoliinista puhutaan käyttäen sanaa "se" tai tuiki tuntematon kutsuu "sä" pronominilla.

Juhannuksena kun poliisi laitto rautoihin, toinen huusi "pidä se maassa" ja toinen kuittaili "sä oot nyt jussin putkassa". Ei mitään käytöstapoja.

Ei se minun vikani ole että kioskin keskioluet olivat lasin takana jemmassa.

O tempora, o mores.

Vierailija
807/1611 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa oli hirveä perhe. Kakarat noin 3 ja 6 -vuotiaat juoksivat hyllyjä ympäri kirkuen. Toinen törmäsi minuun. Kukkakeppimäinen isä piipitti "älkääs nyt." Pyylevä matami-äiti ilmoitti:"tulkaas tänne nyt." Kirkumisjuoksu jatkui. Isä piipitti:" no me lähdetään nyt sitten äidin kanssa. Hei hei" Ei vaikutusta. Hetken päästä: "no otatko tän lelun vai et?" Lapsonen: (karjuen/kirkuen) "NO MÄHÄN SANOIN JO ETTÄ OTAN".

Koko kaupassaoloajan kuului tämän perheen huuto, rääyntä, kirkuminen ja töminä.

Osa 2. Menin toiseen kauppaan. Kuulin tutut äänet ja näin toisen lapsen rynnivän hyllyn takaa. Poistuin kaupasta.

Vierailija
808/1611 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asiakaspalvelija ei vastaa tervehdykseen. Jättää vähän tylyn vaikutelman, aika yleistä nykyään.

Vierailija
809/1611 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuinalueella 30 km/h rajoitus, mutta moni ajaa 40-50 km/h jolloin jo pelkkä rengasmelu on valtava. Ja tosiaan hiljempaakin SAA ajaa kuin 30 km/h täällä omakotitalojen välissä.

Vierailija
810/1611 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa oli hirveä perhe. Kakarat noin 3 ja 6 -vuotiaat juoksivat hyllyjä ympäri kirkuen. Toinen törmäsi minuun. Kukkakeppimäinen isä piipitti "älkääs nyt." Pyylevä matami-äiti ilmoitti:"tulkaas tänne nyt." Kirkumisjuoksu jatkui. Isä piipitti:" no me lähdetään nyt sitten äidin kanssa. Hei hei" Ei vaikutusta. Hetken päästä: "no otatko tän lelun vai et?" Lapsonen: (karjuen/kirkuen) "NO MÄHÄN SANOIN JO ETTÄ OTAN".

Koko kaupassaoloajan kuului tämän perheen huuto, rääyntä, kirkuminen ja töminä.

Osa 2. Menin toiseen kauppaan. Kuulin tutut äänet ja näin toisen lapsen rynnivän hyllyn takaa. Poistuin kaupasta.

Voi hirveää! Ihan normaalia tuon ikäisiltä lapsilta. Ei haittaa itseäni yhtään. Hyvä, että jotkut vielä kantavat vastuunsa ja hankkivat lapsia.

Vierailija
811/1611 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on 3- ja 5-vuotiaat tytöt ja voin sanoa, ettei sen kirkumisjuoksun lopettaminen ole ihan niin helppoa kuin mitä te lapsettomat vapaamatkustajat kuvittelette. Kun lapsi on tuossa iässä niin ei se usko mitään eikä remmiäkään saa antaa.

Vierailija
812/1611 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kärsimätön luonne ja auton tankkaamiseen ei oikeasti mene kauaa aikaa, tai pitäisi mennä.

Mutta istutaan autossa ties mitä kaivelenassa, hitaasti liikutaan automaatille, siinä sitten mietitään, ehkä vasta siinä kaivetaan lompakkoa. Varmaan pohditaan paljolla tankataan ja mitä ja sitten taas hitaasti siirrytään pistoolille. Ja siinä sitten jumittaa, ehkä jopa puhutaan jonkun omassa autossa olleen kanssa tankkaamisen jälkeen. Grrrr.

Itse kaivan kortit lompakosta kun jonotan tai kun valutan autoa pistoolin viereen. Ja jos takana jonoa siirrän auton ja sitten laitan kortit takaisin.

Usein (yli 60v) miehet on niitä hitaimpia. (Olen itse nainen).

Lisäksi missä vain kiilaaminen tuo raivon päälle. Täälläpäin on ollut aiemmin paljon epäkohteliaita venäläisiä jotka jo silloin vit utti. Saati nykyään.

Täytyykö bensaa nykyään jonottaa? Itse laitan sähköauton kotipihassa lataukseen niin välttyy noilta "tankkausreissuilta". Siistiä ja vaivatonta.

Vierailija
813/1611 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskatetaan ja kusetetaan koiria toisten pihoihin. Autot jätetään mihin sattuu vaarallisiin paikkoihin. Ei noudateta nopeusrajoituksia.

Vierailija
814/1611 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun asiakaspalvelija ei vastaa tervehdykseen. Jättää vähän tylyn vaikutelman, aika yleistä nykyään.

Sekin ärsyttää, kun myyjä vaan höpisee niitä näitä jonkun tuttunsa kanssa samalla kun piippaa mun ostoksia.

Vierailija
815/1611 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun ei kunnioiteta muita lähimmäisiä. Valitetaan ja veetuillaan kaikesta.

Vierailija
816/1611 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ärsyttää kaupassa, jos itsellä on kiire aikataulu. Kassalinjalla edessä oleva yhden ostoksen tekevä usein täti-ihminen ei laske ostostaan hihnalle vaan jää hihnan päähän odottamaan, että edellä oleva maksaa. Mahdollisesti korona-ajasta jäänyt turvavälisyndrooma. Kun minulla on kärry täynnä tavaraa, olen nykyään lykännyt jakokapulan sen edessä seisojan ohi ja alkanut klappaa ostoksia hihnalle.

Vierailija
817/1611 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kanssa liikkuessa törmää usein mm. siihen, että väkijoukossa/ruuhkaisessa kohdassa aikuiset miehet tunkevat minun ja lapseni väliin. Todella ikävää pysähdellä, etsiä katseellaan lasta jne. kun jonkun Raimon oli pakko tunkea...ja ei, ei olla tiellä, päinvastoin. Siltikin. 

Vierailija
818/1611 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että etuillaan jonossa. Esim.metrossa ei tajuta päästää ulosastuvia ulos, vaan pitää väkisin änkeytyä ahtaaseen vaunuun sisään.

Mikä ihme siinä on kun metron ja junan ovilla ihmiset ei voi odottaa asiallisesti sivussa jotta ulostulevat matkustajat pääsevät pois? Varsinkin kun näkee että sieltä on porukkaa tulossa. En voi käsittää tätä. Monesti jopa änkäytyvät isojen matkalaukkujen kanssa ihan oven eteen!

Vierailija
819/1611 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan yleinen tapa mutta ollessani kerran kaupassa itsepalvelu/pikakassalla, eräs nainen tunki ostoksensa kassalle kun olin vielä pakkaamassa ja maksamassa..

Vierailija
820/1611 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on 3- ja 5-vuotiaat tytöt ja voin sanoa, ettei sen kirkumisjuoksun lopettaminen ole ihan niin helppoa kuin mitä te lapsettomat vapaamatkustajat kuvittelette. Kun lapsi on tuossa iässä niin ei se usko mitään eikä remmiäkään saa antaa.

- Sä olet huonosti kasvattanut sun lapset, kyllä niiden pitää opettaa käyttäytymään!! Häpeä!! T. kolmen hyvin käyttäytyvän äiti joka on osannut kasvattaa lapsensa ilman remmiäkin!