Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nolottaa

Vierailija
29.10.2006 |

taistelin uhmiksen kanssa äänekkäästi, tosin ilman mitään väkivaltaa vaikka hän uusikin eiii äiti eiii jne ja naapurin nainen sattui kuulemaan koko välikohtauksen. Meillä on usein näitä taistoja, kun en voi tietyissä asioissa mitenkään antaa periksi mm. sandaaleissa lumeen leikkimään olenko huono äiti, hän itse näyttää olevan täysi viilipytty vaikka mitä sattuisi ja niin täydellinen, itkettää

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sattu pari viikkoo sitten kun tulin tarhasta lasten kans, oltiin jo melkeen kotipihalla, kun nuorempi lapsi oli kärryissä sellaisessa seisomalaudalla, ja isompi käveli edellämme. isomman lapsen jalka osui kärryjen rattaaseen ja kärryt nytkähti ja pienempi löi nokkansa kärryihin ja nokasta alkoi vuotaan veri. ennenkuin huomasit et veri vuotaa tokasin et voi että kato nyt mitä teit. . .

just sit tultiin puskan takaa ja käännyttiin omalle pihalle kun naapuri oli siin omal pihal tupakilla ja nuoremman lapsen naama veressä ja mun käsi kun yritin nenästä pitää kiinni. . . toiv. ei naapuri luullu et tempasin pientä. . .

Vierailija
2/2 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esim. kesäkengissä ei mennä lumeen.

Vaikea sanoa mitään mielipidettä koska en ollut näkemässä välikohtaustanne mutta...

Sellaistakin on käynyt että joku ulkopuolinen on kuullut äidin ja lapsen tilanteen ja luullut sitä pahoinpitelyksi, soittanut poliisit paikalle. Kyseessä onkin ollut kiinni pitäminen mitä tilanne on vaatinut.

Usein ulkopuolinen saattaa ymmärtää väärin. Lasten kanssa voi tulla vaativiakin tilanteita.

Itse olen nähnyt kaupassa miten äidit uhkailee väkivallalla, paiskoo lasta ostoskärriin ja vetää hiuksista. Tämä tottakai on väärin ja siitä on haittaa mutta jos lapsen käytös menee yli, asiallinen kiinnipitäminen ja napakat kiellot on ok. Lapsi saattaa kovinkin laittaa hanttiin mutta ääntähän maailmaan mahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan