Vieläkö joku muistaa tik tak yhtyeen?
Koskettavin biisi? Aloitan yks eräs tulee mieleen ja se on samantekevää : )
Kommentit (36)
Muistan, oli baarin pedofiilisetien ainaisen jankkauksen kohde.
Olin ujo teinipoika ja ihastunut kovistyttö Emppuun! Sydän aina pamppaili kun katsoin telkkarista tik-takin musavideoita tai keikkoja 😅
Kaikkia nenään honottajia laulajiksi sanotaankin, onko pakko muistaa!
Koskettavimpia kappaleita: Kyyneleet ja Satuprinsessa.
Näille tuli runkattua. Löytyy vieläkin tiktakin cd-levyjä vaikka en ole kuunnellu cd-levyjä yli 10vuoteen.
Muistan, oli muusikkopiireissä yleinen vitsin aihe. Täysin luomalla luotu tuote jonka biisitkään ei olleet tyttöjen itse tekemiä. Nykyisinhän tuollainen ei sinänsä ole mitään ihmeellistä ja nenään honottavia laulajia tulee joka oksalta,
Vierailija kirjoitti:
Muistan, oli muusikkopiireissä yleinen vitsin aihe. Täysin luomalla luotu tuote jonka biisitkään ei olleet tyttöjen itse tekemiä. Nykyisinhän tuollainen ei sinänsä ole mitään ihmeellistä ja nenään honottavia laulajia tulee joka oksalta,
Heillä oli kuitenkin käsittämätön suosio mikä varmaan muusikkopiireissä herätti kateutta! Olen itse ollut maakuntabaarissa tik-takin keikalla ja sisälle piti jonottaa yli tunti talvipakkasella.
Valitettavasti. Ja ihmettelin eilen mitä Petra tekee raskasta joulua konsertissa. Hänen esittämänsä tulkinta avaruus-kappaleesta tuotti vain myötähäpeää. Yritti painia täysin väärässä seurassa. Louhimo vetää sen niinkuin kuuluu mutta hän onkin oikea hevilaulaja.
Vierailija kirjoitti:
Soittotaitoa oli ainakin
Puhelimen vai ovikellon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä oli kuitenkin käsittämätön suosio mikä varmaan muusikkopiireissä herätti kateutta! Olen itse ollut maakuntabaarissa tik-takin keikalla ja sisälle piti jonottaa yli tunti talvipakkasella.
Olen eri, mutta ei herättänyt. Olin ammattimuusikko 1990-luvulla ja kyllä tuo todellakin oli vitsi silloin, kuten muutkin vastaavat.
Vierailija kirjoitti:
Soittotaitoa oli ainakin
Kuka tahansa osaa soittaa sitä musiikkia mitä nuo soittivat. Yksinkertaista rämpytystä mitä soitetaan kaikissa nuorisoseurojen bändikouluissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetti on maakuntabaari?
Muistan. Silmäniloja olivat, musiikistaan en välittänyt.