Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkö joku muistaa tik tak yhtyeen?

Vierailija
09.09.2022 |

Koskettavin biisi? Aloitan yks eräs tulee mieleen ja se on samantekevää : )

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Silmäniloja olivat, musiikistaan en välittänyt.

Vierailija
22/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra on HOT

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuprinsessa

Vierailija
24/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, oli baarin pedofiilisetien ainaisen jankkauksen kohde.

Vierailija
25/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ujo teinipoika ja ihastunut kovistyttö Emppuun! Sydän aina pamppaili kun katsoin telkkarista tik-takin musavideoita tai keikkoja 😅

Vierailija
26/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia nenään honottajia laulajiksi sanotaankin, onko pakko muistaa!

Vierailija
27/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettavimpia kappaleita: Kyyneleet ja Satuprinsessa.

Vierailija
28/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille tuli runkattua. Löytyy vieläkin tiktakin cd-levyjä vaikka en ole kuunnellu cd-levyjä yli 10vuoteen.

Vierailija
29/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, oli muusikkopiireissä yleinen vitsin aihe. Täysin luomalla luotu tuote jonka biisitkään ei olleet tyttöjen itse tekemiä. Nykyisinhän tuollainen ei sinänsä ole mitään ihmeellistä ja nenään honottavia laulajia tulee joka oksalta,

Vierailija
30/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan, oli muusikkopiireissä yleinen vitsin aihe. Täysin luomalla luotu tuote jonka biisitkään ei olleet tyttöjen itse tekemiä. Nykyisinhän tuollainen ei sinänsä ole mitään ihmeellistä ja nenään honottavia laulajia tulee joka oksalta,

Heillä oli kuitenkin käsittämätön suosio mikä varmaan muusikkopiireissä herätti kateutta! Olen itse ollut maakuntabaarissa tik-takin keikalla ja sisälle piti jonottaa yli tunti talvipakkasella. 

Vierailija
31/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. Ja ihmettelin eilen mitä Petra tekee raskasta joulua konsertissa. Hänen esittämänsä tulkinta avaruus-kappaleesta tuotti vain myötähäpeää. Yritti painia täysin väärässä seurassa. Louhimo vetää sen niinkuin kuuluu mutta hän onkin oikea hevilaulaja.

Vierailija
32/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittotaitoa oli ainakin 

Vierailija
33/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittotaitoa oli ainakin 

Puhelimen vai ovikellon?

Vierailija
34/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heillä oli kuitenkin käsittämätön suosio mikä varmaan muusikkopiireissä herätti kateutta! Olen itse ollut maakuntabaarissa tik-takin keikalla ja sisälle piti jonottaa yli tunti talvipakkasella. 

Olen eri, mutta ei herättänyt. Olin ammattimuusikko 1990-luvulla ja kyllä tuo todellakin oli vitsi silloin, kuten muutkin vastaavat.

Vierailija
35/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittotaitoa oli ainakin 

Kuka tahansa osaa soittaa sitä musiikkia mitä nuo soittivat. Yksinkertaista rämpytystä mitä soitetaan kaikissa nuorisoseurojen bändikouluissa.

Vierailija
36/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetti on maakuntabaari?