Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Touhutippa tuli

Elementum
09.09.2022 |

Ajoin naisystäväni kanssa BeNarillani kun hän tarrasi äkkiarvaamatta vaihdekeppikäteeni ja piti siitä hellästi kiinni. Sain välittömästi väristyksiä ja erektion. Onko tämä normaalia, olen sentään yli 40 v. vaikkakin vielä neitsyt

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä touhutippajutut on naurettavia.Olen viisikymppinen,terve neljän lapsen isä.seksiä harrastanut 16v asti.eikä kalustani ole tullut koskaan mitään touhutippoja,pelkästään spermaa sitten kun sen aika on.

Vierailija
2/5 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä touhutippajutut on naurettavia.Olen viisikymppinen,terve neljän lapsen isä.seksiä harrastanut 16v asti.eikä kalustani ole tullut koskaan mitään touhutippoja,pelkästään spermaa sitten kun sen aika on.

Aloitus toki naurettava, mutta touhutipoissa ei sinänsä mitään naurettavaa tai erikoista, normaali fysiologinen juttu. Toisilla enemmän, toisilla vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja ikinä, mutta kyllä itellä ainakin touhutippoja tulee, kun pitkään leikitellään. Ihan luontaista liukuvoidetta. Tietysti jos lyhyellä kaavalla mennään, niin tipat tullee sitten siinä panon aikana, kun sitä ei sinne toisiaan näe.

Vierailija
4/5 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Halla-ahon touhutipat katsotaan kiihottaviksi puheiksi siinä määrin että poistetaan heti palstalta

5/5 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ol sitte kunnolla pillua saanut