Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö ottaa vain "joku" mies?

Vierailija
09.09.2022 |

Kohta jo 11 vuotta sinkkuna. Ikää vasta 33 vuotta mutta olen jo menettänyt toivon löytää miehen. Aina käy niin, että joko ihastun pelimanneihin jotka haluaa vain yhtä asiaa, ja sitten vain sellaiset miehet lähestyy jotka on tyyliin 10 vuotta vanhempia kuin minä, kuvittelevat itsestä liikoja, sellaiset miehet vain kiinnostuu minusta joista en itse kiinnostu pätkääkään. Miten tämä on näin vaikeeta?..... Pitäisikö ottaa sitten vain joku +50 vuotias mies josta en kiinnostu ollenkaan, koska siltä välillä alkaa tuntumaan... en kuitenkaan tekisi niin mutta silloinkun ärsyttää niin sitä miettii sitten niin. En myöskään tajua, että miten jotkut vaihtaa miehiä kuin sukkia ja aina muka rakastuvat uuteen mieheen.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olisit parisuhteessa miehen kanssa, joka ei edes kiinnosta?

Vierailija
82/86 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota 10 vuotta itseäsi nuorempi mies. Hän arvostaa sinua ja on varmasti jaksavampi kuin joku viiskymppinen, joita on tarjolla.

En halua nussia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota tai edes yritä. Olet ongelmatapaus ja tuot vain surua ja pettymystä miehille. Pelimanneihin ihastujat eivät muutu mihinkään, joten pysy vain heidän lelunaan.

Vierailija
84/86 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ottaisit miehen joka sua ei kiinnosta yhtään? Mitä vikaa sinkkuudessa on? Parisuhteessa ideana on että tykkää siitä toisesta niin paljon että haluaa jakaa elämän sen kanssa ja olla yhdessä, koska et voisi kuvitella elämää ilman häntä ja koska se yhteinen elämä hänen kanssaan. Ei se että ollaan vaan onnettomasti  parisuhteessa ensimmäisen vastaantulijan kanssa, koska mukamas pitää. 

No koska raha. Itse kasvatan lapsia itsenäisesti ja kyllähän se välillä ottaa päähän kun tiedostaa että jos olisin vaan ottanut jonkun niin meillä olisi sellaiset 4000 euroa kuussa ylimääräistä löysää rahaa ja minulla olisi edes teoriassa joskus vapaata lapsista. Asunto maksaa itsenäiselle tuplasti saman kuin parisuhteessa olevalle, auto maksaa tuplat jne. Jos uhraisin itsenäisyyteni, pääsisin edes joskus harrastuksiin tai lomalle. Minusta parisuhteessa elävien taloudellista etulyöntiasemaa ei alleviivata riittävästi ja sitä pitäisi reiluuden nimissä kompensoida jotenkin.

Vierailija
85/86 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ottaisin myös jonkun naisen, mutta miten varmistan, että hän pystyy tekemään lapsia minulle ja vain minulle?

Tinder Bulgaria. Osta isyystesti kitti.

Men having babies surrogate on toinen.

Vierailija
86/86 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinhmkahan nopeasti ihmiskunta kuilisi sukupuuttoo jos miehet alkaisi yhtä nirsoiksi kuin naiset pariutumisen suhteen. Olis kyllä toisaalta hyvä naistenkin kokea miltä tuntuu lause vain täydellinen kelpaa ja tavallinen ei kelpaa