Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö ottaa vain "joku" mies?

Vierailija
09.09.2022 |

Kohta jo 11 vuotta sinkkuna. Ikää vasta 33 vuotta mutta olen jo menettänyt toivon löytää miehen. Aina käy niin, että joko ihastun pelimanneihin jotka haluaa vain yhtä asiaa, ja sitten vain sellaiset miehet lähestyy jotka on tyyliin 10 vuotta vanhempia kuin minä, kuvittelevat itsestä liikoja, sellaiset miehet vain kiinnostuu minusta joista en itse kiinnostu pätkääkään. Miten tämä on näin vaikeeta?..... Pitäisikö ottaa sitten vain joku +50 vuotias mies josta en kiinnostu ollenkaan, koska siltä välillä alkaa tuntumaan... en kuitenkaan tekisi niin mutta silloinkun ärsyttää niin sitä miettii sitten niin. En myöskään tajua, että miten jotkut vaihtaa miehiä kuin sukkia ja aina muka rakastuvat uuteen mieheen.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kokeeksi joku. Voithan myöhemmin lempata ja särkeä hänen sydämensä jos siltä tuntuu.

Vierailija
22/86 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut ei vaan pysty rakastumaan tavalliseen ihmiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitusvirheet kertovat ihmisestä yllättävän paljon.

Usemmiten typot kertovat, että on kirjoitettu kännykällä. Miehenä osun helpolla neljään merkkiin kerralla.

Vierailija
24/86 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai se "tyyliin 10 vuotta vanhempi" olisi mikään katastrofi? Siis 33 ja 43. Nelikymppinen on ihan hyvässä iässä, ja viimeistään tuolloin alkaa havahtua sitoutumiseen jos ei ole aiemmin uskaltanut. Miehellä on jo sen verran elettyä elämää, että sitä havainnoimalla voi päätellä mihin suuntaan se elämä tästä suurella todennäköisyydellä jatkuu.

Naisen ei kannata ottaa vanhempaa miestä, koska kyllähän me kaikki tiedämme mihin suuntaan se elämä kuitenkin lopulta kaikilla johtaa. Miehet tuppaavat muutenkin kuolemaan aikaisemmin kuin naiset, joten miksi olla vanhemman miehen kanssa? Ellet siis halua olla 20 vuotta leskenä tai vaihtoehtoisesti metsästämään miestä, kun ole 70v. 

Vierailija
25/86 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säynätsalo kirjoitti:

Ota musta mies.

Suosivat lihavia naisia.

Vierailija
26/86 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otat miehen niin muista myös antaa ettei miehen tarvitse käydä vieraissa.

Vierailija
27/86 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai se "tyyliin 10 vuotta vanhempi" olisi mikään katastrofi? Siis 33 ja 43. Nelikymppinen on ihan hyvässä iässä, ja viimeistään tuolloin alkaa havahtua sitoutumiseen jos ei ole aiemmin uskaltanut. Miehellä on jo sen verran elettyä elämää, että sitä havainnoimalla voi päätellä mihin suuntaan se elämä tästä suurella todennäköisyydellä jatkuu.

Naisen ei kannata ottaa vanhempaa miestä, koska kyllähän me kaikki tiedämme mihin suuntaan se elämä kuitenkin lopulta kaikilla johtaa. Miehet tuppaavat muutenkin kuolemaan aikaisemmin kuin naiset, joten miksi olla vanhemman miehen kanssa? Ellet siis halua olla 20 vuotta leskenä tai vaihtoehtoisesti metsästämään miestä, kun ole 70v. 

Niin. Joutuu hoitamaan vanhaa huonokuntoista miestä pitkäänkin.

Vierailija
28/86 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tajua. Siis ihastut ikäisiisi, jotka eivät ole sinusta parisuhdemielessä kiinnostuneita, eivätkä ikäisesi sinusta kiinnostuneet sinua kiinnosta, mutta mietit kuitenkin ottavasi vanhemman sinusta kiinnostuneen miehen, joka sinua ei kiinnosta? Nyt on kyllä perinteistä naisen logiikkaa. Mikä niissä epäkiinnostavissa ikäisissäsi on vikana, miksi pohdit ottavasi epäkiinnostavan vanhemman miehen, nuoremman sijasta? Ja sanoisin, että älä ota ketään miestä, joka sinua ei kiinnosta, kun se ei tule kuitenkaan kestämään. Kunnon miehet tosin eivät yli 10v sinkusta varmaan ole kovinkaan kiinnostuneita, onhan varmaa, että sinkkuaikana on niitä pelimiehiä käyty aika kasa läpi, eli ns. juoksusi on juostu, ja kunnon mies vasta aloittaa sen karkuun juoksemisen tuon kuullessaan.

Vierailija
29/86 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota vanhempi ihan kiva mies, jolla on rahaa ja joka tarjoaa sinulle ja tuleville lapsillesi hyvän elintason. Mene naimisiin, hanki lapset miehelle. 15 vuoden päästä voit sitten erota, jos ei napostele enää.

Ole nopea, sinulla on vielä vaihtoehtoja. Viiden vuoden päästä on jo hiljaisempaa kosijarintamalla.

Voi nuoremmillakin olla normaalitulot tai rahakas. Miksi aloittajan pitäisi ottaa itseään vanhempi vaari?

Koska ne nuoremmat tai omanikäiset eivät ole kiinnostuneet ap:sta, ei ainakaan varakkaat.

Ja neli- ja viisikymppiset ovat keskimäärin paremmassa taloudellisessa tilanteessa kuin 33-vuotiaat. Kolmekymppinen on vasta märkäkorva. Ei pidä hankkia lapsia köyhän (mutta komean) kanssa. 

Vierailija
30/86 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota 10 vuotta itseäsi nuorempi mies. Hän arvostaa sinua ja on varmasti jaksavampi kuin joku viiskymppinen, joita on tarjolla.

Tämä nuorempi voi olla aivan kunnollinen, mutta ei ole ikäisistään naisistaan onnistunut saamaan kumppania. Ei ole äkännyt etsiä vähän vanhemmista, jolloin olisi ollut paljon paremmat mahdollisuudet.

Vierailija
31/86 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota 10 vuotta itseäsi nuorempi mies. Hän arvostaa sinua ja on varmasti jaksavampi kuin joku viiskymppinen, joita on tarjolla.

Tämä nuorempi voi olla aivan kunnollinen, mutta ei ole ikäisistään naisistaan onnistunut saamaan kumppania. Ei ole äkännyt etsiä vähän vanhemmista, jolloin olisi ollut paljon paremmat mahdollisuudet.

Eh missä fantasiamaailmassa elätte. Kun mies on 35, niin luuletko, että hän jaksaa olla 45 äidin kanssa kun 25-vuotias on tarjolla?

40-45 voi vielä seurustella, koska ei ole mitään chanssejä 25seen. Se on tarjonta vs kysyntä tässäkin asiassa.

Vierailija
32/86 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota vanhempi ihan kiva mies, jolla on rahaa ja joka tarjoaa sinulle ja tuleville lapsillesi hyvän elintason. Mene naimisiin, hanki lapset miehelle. 15 vuoden päästä voit sitten erota, jos ei napostele enää.

Ole nopea, sinulla on vielä vaihtoehtoja. Viiden vuoden päästä on jo hiljaisempaa kosijarintamalla.

Voi nuoremmillakin olla normaalitulot tai rahakas. Miksi aloittajan pitäisi ottaa itseään vanhempi vaari?

Hyvätuloinen nuori parikymppinen haluaakin jonkun +30v naisen kumppaniksi, hei haloo missä ihmeen fantasioissa jotkut naiset oikeasti elää.

Sori mutta ei ollut kyse kaksikymppisistä. Nuoremmilla tarkoitin aloittajaa nuorempia, en liian nuoria. Miksi joka asia käsitetään väärin palstalla?

Vierailija
33/86 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille luonteille sopii, kaikille ei. Minä otin sellaisen johon en ollut ihastunut, mutta joka vaikutti sopivalta, enkä ole katunut. 

Mulla oli se ongelma, että olen "tasoltani" heikko vaatimattoman ulkonäön ja naisella epäsuositun nörttimäisen ja introvertin persoonallisuustyypin vuoksi (Myers-Briggs INTP). Kuitenkin ihastuin aina kauniisiin miehiin. En niinkään komeisiin, siis sellaisiin pitkiin, lihaksikkaisiin tms. vaan nätteihin naamasta. Niillä oli muitakin ottajia, eivät katsoneetkaan mun tapaisiin päin. 

Jossain 35 v. paikkeilla aloin tajuta, että mun pitää päättää joko elää yksin, tai kokeilla alkaa seurustella jonkun ihan kivan kanssa, vaikken olekaan ihastunut. Ei siinä mitään että viihdyin yksinkin ihan hyvin, mutta kaipasin vaan ihmistä jonka kanssa jakaa kokemuksia ja elämää. Ihan inhimillinen tarve ja halu sekin. 

Kun olin 37 kävi niin, että töissä eräs mies ihastui minuun. Hän ei ollut sen näköinen mistä tykkäsin: hän oli lyhyt, ruipelo, kalju päältä, ylettömän terävät luisevan luihut kasvonpiirteet. Mutta ajattelin kokeilla. Hän osoittautui ujouden takaa aivan ihanaksi ihmiseksi. Erikoinen älykäs huumori, paljon tietoa kaikenlaisesta joten hyvä keskustelukumppani syvällisempiinkin asioihin. Myöhemmin osoittautui hyväksi sängyssäkin. Siinä vaiheessa olin jo tavallaan alkanut pitää hänen ulkonäöstäänkin, ainakaan se ei häirinnyt. Mutta en missään vaiheessa ns. rakastunut, oltiin ensin kaverit, sitten fwb, sitten seurustelua kun tuntui että arki yhdessä varmaan sujuisi ja lopulta naimisiin. Rakastamme toisiamme, vaikka mun puolelta siis mitään rakastumista ei koskaan ollutkaan, rakkaus kasvoi hitaammin ystävyydestä ja kiintymyksestä.

Vierailija
34/86 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kärsi ja mieti. Kun kerran niin haluat.

Minä nautin ja napsin rusinat pullista, luullaan kolmikymppiseksi.

Lapset tehty viime vuosituhannella. Rypyt ainoastaan älykkäistä aivoissani.

Vierailija
35/86 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eh missä fantasiamaailmassa elätte. Kun mies on 35, niin luuletko, että hän jaksaa olla 45 äidin kanssa kun 25-vuotias on tarjolla?

40-45 voi vielä seurustella, koska ei ole mitään chanssejä 25seen. Se on tarjonta vs kysyntä tässäkin asiassa.

Ainakin mulla on ollut kymmeniä 19-29-vuotiaita miehiä kärkkymässä ja on edelleenkin. En ole kyllä mistään kohdin vielä tätiytynyt vaan paremmassa kunnossa kuin moni nuori valas ja iho hoidetun näköinen.

Papereita kysellään. Olen yli nelikymppinen .

Vierailija
36/86 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmers Only

Millionairematch

Amoremi.ee

Alaston Suomi

Date24.ee

VIIKONLOPPU TULOSSA! KÄYTÄ SE VIISAASTI.

Vierailija
37/86 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, mutta mieti nyt ensin tarkkaan, MIHIN tarvitset miestä. Monia asioita, joita pienikokoinen nainen ei pysty fyysisesti tekemään, voi ostaa palveluna. Ja monet asiat, jotka ovat perinteisesti miesten hommia, voi opetella tekemään itsekin. Ja miksi pitäisi olla just mies? Jos haluat vain asua jonkun ja ja kaa asumisen kustannukset kanssa, eikö kämppikseksi kelpaisi nainenkin? 

Vierailija
38/86 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Näissä hommissa juttu menee sillein että miestä ei välttämättä oteta. Mies saattaa tehdä ihan yhtälailla valinnan ottaako ja hyväksyykö hän sinua?

Itse en kelpuuttaisi ihan mitä sattuu, en vaikka nainen olisi ulkoisesti kuinka hyvännäköinen ja ulkoisesti ihan täys kymppi. Jos ulkokuori on kultaa mutta sisus täyttä p:tä, niin siihen jää, ja päätyy jonkun seuraavan uhrin ongelmaksi.

Näillä eväillä kannattaa lähteä etsimään sitä unelmien prinssiä.

Vierailija
39/86 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä menee niin, että jos kaunis ja komea niin on kuspää. Ja jos olet ruma niin olet tylsääkin tylsempi. Että näistä pitäisi sitten valita. Yleensä pelimannit vain vetää kierolla tavalla puoleensa, ehkä se johtuu jännityksestä mutta heiltä saa vain rumaa kohtelua. Ehkä yksin on vain paras olla. 

Vierailija
40/86 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaihtoehdot ovat aina noin kärjistettyjä että joko top1% panomies tai sitten +50v mies?

Miten olisi vaikka 33-38v tavismies joka haluaa parisuhteen?

Musta tuntuu usein siltä, että naiset itse ovat niitä jotka hyljeksivät tavismiehiä.

Mitäh!! "top1% panomies tai sitten +50v mies?"

Mitä tuo tarkotti, alas selittää ja heti...

mies54v