Miten kestätte kärttyisiä viisikymppisiä ''suorapuheisia'' työkavereita?
Itsellä tällainen töksäyttelevä ja töykeä työkaveri yhdessä projektissa valitettavasti. Yritän tietenkin pitää kanssakäymisen minimissä mutta jo yksi sähköposti häneltä riittää pilaamaan fiiliksen. Hän on sitä tyyppiä joka pitää itseään suorapuheisena ja rehellisenä mutta oikeasti on vain huonokäytöksinen.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein tajua miksi näissä jutuissa mainitaan aina ikä, ihan kuin ikäviä työkavereita ei olisi kaiken ikäisissä.
Salaa toivotaan että kyseinen työkaveri sattuu näkemään aloituksen ja tuntee piston omassatunnossaan ja ehkä yrittää korjata käytöstään.
Perseilisin kahta kauheammin jos tunnistaisin tällaisesta avauksesta itseni. Pieleen menisi hyvät vihjailut.
Oletko M.? Tiedoksesi että 95 % työkavereistasi inhoaa sinua ja välttelee sinua parhaansa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein tajua miksi näissä jutuissa mainitaan aina ikä, ihan kuin ikäviä työkavereita ei olisi kaiken ikäisissä.
Salaa toivotaan että kyseinen työkaveri sattuu näkemään aloituksen ja tuntee piston omassatunnossaan ja ehkä yrittää korjata käytöstään.
Perseilisin kahta kauheammin jos tunnistaisin tällaisesta avauksesta itseni. Pieleen menisi hyvät vihjailut.
Oletko M.? Tiedoksesi että 95 % työkavereistasi inhoaa sinua ja välttelee sinua parhaansa mukaan.
En ole. Luulen että työkaverisi ajattelee samoin sinusta.
Ihan hyvin, mulla on himassa asperger-vaimo. Sille paha vetää vertoja.
Vierailija kirjoitti:
Kärttyisä 50v sentään tekee töitä, laiska 30v ei ole edes töissä, kun aina joku perheestä on sairaana. Palkan haluavat, työnteko inhottaa.
Kyllä ne kärttyisät viisikymppisetkin osaavat saikuttaa. Aina on joku nivelrikko tai selkä kipeänä.
Vierailija kirjoitti:
Ap haluaa dissata viisikymppisiä naisia. Itse en kestä minkään ikäisiä kärttyisiä tai asiattomasti käyttäytyviä ihmisiä, en töissä enkä vapaa-ajalla. Kärttyilköön muualla, vaadin asiallista käytöstä ja käyttäydyn siten myös itse.
Vierailija kirjoitti:
sanokaa niille tyypeille, että pitää päänsä kiinni - ja sitte ku alkaa valitus ja mariseminen ni sanokaa, että "mitä, mä oon vaan suorapuheinen!"
Tuollainen suorapuheisuudesta on kasvattamattomuutta. En tajua, että kuka vielä 2022 perustelee mölätyksensä tuolla verukkeella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On toki, mutta ylivoimasesti eniten nää on lihavia boomereita.
Boomerit on jo kaikki eläkkeellä.
Oliskin :D
Joo, kyllä ne on 73-75-vuotiaita.
Nuorten mielestä jokainen yli 30-vuotias on boomer.
Tuossahan se juuri oli lehdessäkin, että 18-30-vuotiaat ei kestä enää normaalia työelämää, mutta 40+ ikäiset vaan porskuttaa.