Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Suomessa vihataan hyväosaisia, keskiluokkaisia, rikkaista puhumattakaan?

Vierailija
13.10.2024 |

Miksi näin? Miksi jatkuva solvaaminen ja halveksunta?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuilla loisivat ongelmajätteet...

Vierailija
2/57 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka solvaa ja halveksuu? Ne köyhemmätkö? 

Ei niistä tarvi välittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kokoomuspellet vihaavat ihmisiä, jotka eivät ole syntyneet rikkaiksi? Miksi näin? Miksi jatkuva solvaaminen ja halveksunta?

Vierailija
4/57 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, toisessa ketjussa kutsuttiin köyhiä loisipummeiksi. Yrittäkää nyt päättää keitä vihaatte eniten. 

Vierailija
5/57 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä köyhiä palkkaa 1900/kk olevia saa pilkata.

Vierailija
6/57 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä huomannut tuollaista. Pikemminkin tilanne on juuri päinvastoin. Ettei vaan olisi päässyt provo roiskahtamaan ap:n näppikseltä.

Vierailija
7/57 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rikkaat kuvittelevat, että varallisuus valtuuttaa heidät kertomaan, miten köyhät ovat persiestä, laiskoja ja vähätkin tuet pitää ottaa pois että oppivat olemaan.

Älykkyys ja varallisuus ei huomattavan usein korreloi. Mitä katsonut jonkun Wahlroosin luentoja, niin voiko joku väittää naama totisena, että tyypillä on kaikki kanootit penaalissa?

Vierailija
8/57 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on kateellisten valtakunta.

Vierailija
9/57 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kokoomuspellet vihaavat ihmisiä, jotka eivät ole syntyneet rikkaiksi? Miksi näin? Miksi jatkuva solvaaminen ja halveksunta?

Eivät vihaa. Kokoomuksen suhtautuminen on sellainen että ihmisten pitäisi edes yrittää huolehtia itsestään.

Viestistäsi näkee ettet sinä edes yritä.

Vierailija
10/57 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tuleekin miettineeksi, kuinka paljon vasemmistossa on aitoa halua auttaa vähempiosaisia menestymään elämässään, mennä töihin, perustaa perhe, koti ja elää omillaan. Ja kuinka paljon toimintaa ohjaa puhdas kateus menestyneitä kohtaan? Tuntuu kuin köyhät haluttaisiin pitää vasemmiston almujen varassa elävinä zombieina ja rikkaat ovat vain kateuden kohden.

Vierailija
11/57 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska rikkaat kuvittelevat, että varallisuus valtuuttaa heidät kertomaan, miten köyhät ovat persiestä, laiskoja ja vähätkin tuet pitää ottaa pois että oppivat olemaan.

Älykkyys ja varallisuus ei huomattavan usein korreloi. Mitä katsonut jonkun Wahlroosin luentoja, niin voiko joku väittää naama totisena, että tyypillä on kaikki kanootit penaalissa?

Voin väittää. Sinulla sen sijaan ei tunnu olevan.

Vierailija
12/57 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä vasemmistoa, saat satasen vappuna!

Vierailija
13/57 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole vihaa hyvin toimeentulevia kohtaan. Se on projisoitua itsevihaa. Jokainen muistaa ne yksittäiset valinnat omasta historiasta jotka sementoi loppuelämän toimeentulon. Harva pystyy sanomaan, että oma moka, olisi pitänyt toimia toisin. Helpompaa ajatella mutku mutku kultalusikka suussa syntyneet.

Vierailija
14/57 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset haluaa pitää riittävää väliä muihin ihmisiin. Kuka tahaansa, joka tulee ns. tontille tai iholle vaatimuksineen on jotain mitä vihataan. Rikkaat tunkevat reviirille tuputtamaan näkemyksiään, miten pitäisi elää, pitäisi hylätä onnellinen luonnonläheinen elämä ja pistää kaikki onnellisuuden lähteet rahoiksi. Onko ihme että alkaa veetuttaa kuin pientä oravaa jonka käpy on jäädytetty.

En puhuisi kylläkään vihasta, erilaisten ihmisten arvot eivät vain kohtaa mikä aiheuttaa purnaamista puolin ja toisin. Miksi nuo eivät halua elää kuten minä? vs. Haluan olla rauhassa.

Minäkin kuulun näihin erakkosuomalaisiin. Oma pieni piiri joka saa tontilleni tulla, muut saa minulta päivän pilalle ja se myös näkyy ja varmasti tulkitaan helposti vihaksi. Kun tilanne on ohi niin en jaksa suoda enää ajatustakaan päiväni pilaajalle, se on hänen oma asiansa kuinka pitkään jää minua ja vihaani miettimään ja tekeekö siitä ongelmaa. Verot mielelläni maksan, mutta jos mennään holhoaviin määräyksiin joilla ei ole todellisuuden kanssa kuin paperilla tekemistä, alkaa mennä jo tontille tunkeutumiseksi. Normaalit turvallisuusmääräykset on eri asia.

Vierailija
15/57 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nelikymppinen on työläisperheestä ja saanut verorahoilla ilmaisen korkeakoulututkinnon. Siitä on mukava ponnistaa kohti keskiluokkaa ja äänestää Kokoomusta - sukunsa ensimmäisenä!

Vierailija
16/57 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihaan heitä koska he ovat unohtaneet juurensa, he saivat meiktä muilta koulutuksen ja yhteiskuntarauhan joka mahdollisti menestyksen ja nyt heti kun joku uhkaa heidän ansaitsematonta kiina krääsä elintasoa he ovat käsi ojossa köyhien lompakolla.

Minä vihaan kaikkia jotka hylkää omansa, ansaitusti.

Petturin palkka on..?

Vierailija
17/57 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät vihaa. Kokoomuksen suhtautuminen on sellainen että ihmisten pitäisi edes yrittää huolehtia itsestään.

Viestistäsi näkee ettet sinä edes yritä.

Aika vtun noileesti unohtuu itestään huolehtiminen kun lapataan omille pörriäisille verovaroja.

Vierailija
18/57 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on kateellisten valtakunta.

No on varmasti jos otat todesta näitten idän hybridivaikuttajien koukut.

Aina, kun otsikossa mainitaan suomalainen on se tuon tehtaan tuottamaa spämmiä.

Vierailija
19/57 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole vihaa hyvin toimeentulevia kohtaan. Se on projisoitua itsevihaa. Jokainen muistaa ne yksittäiset valinnat omasta historiasta jotka sementoi loppuelämän toimeentulon. Harva pystyy sanomaan, että oma moka, olisi pitänyt toimia toisin. Helpompaa ajatella mutku mutku kultalusikka suussa syntyneet.

Ei kyllä minä ihan oikeasti vihaan sinua, minä tein kaiken oikein ja se ei riittänyt kun muilla oli nepoetu päälle, minä jäin kaikesta ilman.

Minä tappaisin sinut jos voisin ilman sanktiota. : ]

Se ei ole uhkaus, alleviivaan vain kuinka paljon ja aidosti minä sinua vihaan. <3

Vierailija
20/57 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vihaan heitä koska he ovat unohtaneet juurensa, he saivat meiktä muilta koulutuksen ja yhteiskuntarauhan joka mahdollisti menestyksen ja nyt heti kun joku uhkaa heidän ansaitsematonta kiina krääsä elintasoa he ovat käsi ojossa köyhien lompakolla.

Minä vihaan kaikkia jotka hylkää omansa, ansaitusti.

Petturin palkka on..?

Käsi ojossa köyhien kukkarolla? En ole tätä missään nähnyt ja mitä köyhän kukkarossa olisi edes otettavissa? 

Vai tarkoitatko köyhien kukkaroista viemisellä sitä ettei varakkaammat halua maksaa köyhille yhtä paljon kuin ennen?