Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Kuningatar Elisabeth kuollut

Vierailija
08.09.2022 |

Rip

Kommentit (7880)

Vierailija
181/7880 |
08.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EipÀ kesken lÀhtenyt..

Vierailija
182/7880 |
08.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menettekö te mustan paidan vaatijat itse huomenna töihin mustassa paidassa?

On ehkÀ eri asia mennÀ TV:hÀn kommentoimaan kuolemaa kuin mennÀ normaalisti töihin huomenna.

Ei ole. On tekopyhÀÀ vaatia muilta mustaa paitaa kun itse on olevinaan surullinen jonkun monarkin kuolemasta. PistÀ itse se musta paita pÀÀllesi jos noin kerran surettaa mutta anna muiden pukeutua kuten haluaa.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/7880 |
08.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MikÀ tÀstÀ pÀivÀstÀ teki hyvÀn pÀivÀn kuolla kuningattaren? MitÀ tÀssÀ pÀivÀssÀ oli erikoista?

UK:lla on uusi hallitus ja pÀÀministeri.

Vierailija
184/7880 |
08.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuninkaalliset ovat Englannissa valtiaita, joille aseman ovat antaneet korkeammat voimat...

Ihan kuin tsaariperhe aikoinaan VenÀjÀllÀ...

Vierailija
185/7880 |
08.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KyllÀ saa moni elÀkeiÀn alentamista vaativa Suomessakin ottaa esimerkkiÀ Elisabethista...hÀn teki työtÀ aika iÀkkÀÀksi eika elÀkkeelle kaipaillut.

Se on vÀhÀn eri asia tehdÀ oikeita töitÀ kuin metsÀstellÀ kettuja sillointÀllöin.

Vierailija
186/7880 |
08.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylen erikoislÀhetyksessÀ erÀs asiantuntija naureskelee ja pukenut pÀÀlleen punakirjavan puseron. MissÀ kunnioitus? Muut mm. Laura Kolbe, pukeutunut arvokkaasti.

ItkeÀkö pitÀisi surupuvussa. Uskomatonta, ettÀ mitÀÀn erikoislÀhetyksiÀ edes pitÀÀ Suomessa moisista askarrella. TÀmmöisiÀ ole merkittÀvÀmpienkÀÀn ulkomaalaisten henkilöiden kuoltua pidetty.

Vierailija
187/7880 |
08.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Harry ei sitten tainnut nÀhdÀ enÀÀ isovanhempaansa elossa, vaikka oli samassa maassa ja olisi voinut kÀydÀ tapaamassa esim eilen kun vointi huononi. Meghan pitÀnyt kiireisenÀ.

Vierailija
188/7880 |
08.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista nÀhdÀ tÀllainenkin harvinainen kuninkaallinen vallanvaihdos, mene tiedÀ kerran elÀmÀssÀ -tapaus, tosin Charlesillakin on jo aika paljon ikÀÀ, joten saas nÀhdÀ...

Vierailija
189/7880 |
08.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

pÀivÀstÀ 8. syyskuuta:

1157 Englannin kuningas Rikhard Leijonamieli syntyi.

Vierailija
190/7880 |
08.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menisimme? Ei meidÀn työmme ole mennÀ puhumaan kuningatar Elisabetin muistolÀhetykseen.

Jos teitÀ oikeasti surettaa noin paljon kuin vÀitÀtte niin te myös osoitatte sen jotenkin. Ja tuollainen toisten suruun pakottaminen on diktatuurin mallia.

Vierailija
191/7880 |
08.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salolaisen suurlÀhettilÀskaudestakin on jo vuosia, mutta edelleen hÀn esiintyy suurena britannian asiantuntijana.

MinnekÀs se Salolaisen asiantuntijuus olisi kadonnut. EiköhÀn hÀn ole Britannian asioita seurannut vielÀkin tiiviisti.

Vierailija
192/7880 |
08.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, ettĂ€ Charles on nyt kuningas 

Virallinen nimi on Kaarle III. Oli jonkun brittilehden sivulla.

Vierailija
193/7880 |
08.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ehkÀ eri asia mennÀ TV:hÀn kommentoimaan kuolemaa kuin mennÀ normaalisti töihin huomenna.

Ei ole. On tekopyhÀÀ vaatia muilta mustaa paitaa kun itse on olevinaan surullinen jonkun monarkin kuolemasta. PistÀ itse se musta paita pÀÀllesi jos noin kerran surettaa mutta anna muiden pukeutua kuten haluaa.

Tosin tÀlle kommentaattorille on voinut tulla aika kiireinen kutsu studioon, jolloin ei ole ehtinyt miettiÀ vaatteiden vaihtoa, kun on ollut kiire suoraan lÀhetykseen. TÀssÀhÀn piti tulla ihan perus A-studio, ja alle puolen tunnin varoitusajalla vahvistui ettÀ aihe vaihtuu...

Vierailija
194/7880 |
08.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitin pomolle ettÀ pidÀn 10 pÀivÀÀ lomaa.

Vierailija
195/7880 |
08.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ensin Gorba, sitten Elisabeth, kuka on seuraava?

Vierailija
196/7880 |
08.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinĂ€ pidĂ€n Laura Kolbesta. 

Vierailija
197/7880 |
08.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin tÀlle kommentaattorille on voinut tulla aika kiireinen kutsu studioon, jolloin ei ole ehtinyt miettiÀ vaatteiden vaihtoa, kun on ollut kiire suoraan lÀhetykseen. TÀssÀhÀn piti tulla ihan perus A-studio, ja alle puolen tunnin varoitusajalla vahvistui ettÀ aihe vaihtuu...

Se on huono tekosyy kun av mamma haluaa ettÀ toimittajalla on musta paita pÀÀllÀ kun av mamma haluaa esittÀÀ surijaa pohjois-korean malliin.

Vierailija
198/7880 |
08.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salolaisen suurlÀhettilÀskaudestakin on jo vuosia, mutta edelleen hÀn esiintyy suurena britannian asiantuntijana.

MinnekÀs se Salolaisen asiantuntijuus olisi kadonnut. EiköhÀn hÀn ole Britannian asioita seurannut vielÀkin tiiviisti.

Nooo,  ajat ovat muuttuneet monella tavalla noista vuosista. Ja tietenkin hĂ€n on myös entinen Ylen toimittaja, jota on helppo pyytÀÀ asiantuntijaksi.

Vierailija
199/7880 |
08.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos työhöni kuuluisi kommentoida Elisabethin kuolemaa, niin kyllÀ, laittaisin pÀÀlleni tummat/mustat vaatteet.

Joo kyl mÀ muuten mutku... Mut muilta vaadin.

Vierailija
200/7880 |
08.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Elisabetkin on nyt sitten atomeina. Sama kohtalo odottaa meitÀ kaikkia muitakin. Kuolemassa olemme tasa-arvoisia mutta emme elÀmÀssÀ.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kahdeksan kaksi yhdeksÀn