Kuningatar Elisabeth kuollut
Rip
Kommentit (7881)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, että Charles on nyt kuningas
Virallinen nimi on Kaarle III. Oli jonkun brittilehden sivulla.
Charles III
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen erikoislähetyksessä eräs asiantuntija naureskelee ja pukenut päälleen punakirjavan puseron. Missä kunnioitus? Muut mm. Laura Kolbe, pukeutunut arvokkaasti.
Tässä on paljon keskusteltu tuosta kamalasta punaisesta paidasta. Kyseessä siis Ylen ulkomaan toimittaja Minna Pye
Apua, sekin nyt vielä. Ylellähän on isot vaatevarastot, mutta Minnalle ei löytynyt toista paitaa.
Takuulla tulee palautetta.
Omituista, että kummallakaan toimittajalla ei ole tummaa asua, toisin kuin vierailla. Ainakin uutisten lukijoiden tulisi Suomessakin olla tietoisia ja tarvittaessa varautuneita pukeutumaan tummaan pukuun aivan kuten brittiläiset toimittajat tänään olivat.
Nyt on kyllä niin first wirld problems. Ei uskoisi että Euroopassa soditaan täysillä kun lukee millaiset murheet teilläkin on.
Vierailija kirjoitti:
Ensin Gorba, sitten Elisabeth, kuka on seuraava?
Toivottavasti Putin.
Vierailija kirjoitti:
Harry ei sitten tainnut nähdä enää isovanhempaansa elossa, vaikka oli samassa maassa ja olisi voinut käydä tapaamassa esim eilen kun vointi huononi. Meghan pitänyt kiireisenä.
Mutta kun minä ja minä ja huomaa minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menettekö te mustan paidan vaatijat itse huomenna töihin mustassa paidassa?
On ehkä eri asia mennä TV:hän kommentoimaan kuolemaa kuin mennä normaalisti töihin huomenna.
Kyseessä brittiasioiden asiantuntija, eikä mikään AV:n wannabe hoviväkeläinen. Voiko mauttomampaa olla kuin täysin tuntemattomana pukeutua surupukuun hautajaisten ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen erikoislähetyksessä eräs asiantuntija naureskelee ja pukenut päälleen punakirjavan puseron. Missä kunnioitus? Muut mm. Laura Kolbe, pukeutunut arvokkaasti.
Itkeäkö pitäisi surupuvussa. Uskomatonta, että mitään erikoislähetyksiä edes pitää Suomessa moisista askarrella. Tämmöisiä ole merkittävämpienkään ulkomaalaisten henkilöiden kuoltua pidetty.
Tuleeko heti mieleen joku merkittävämpi henkilö maailmassa?
Montakin. Biden ja Putin tulee nyt ensimmäisinä mieleen. Heidän tämänhetkisillä toimillaan on paljon enemmän merkitystä kuin Elisabetin toimilla oli koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ehkä eri asia mennä TV:hän kommentoimaan kuolemaa kuin mennä normaalisti töihin huomenna.
Ei ole. On tekopyhää vaatia muilta mustaa paitaa kun itse on olevinaan surullinen jonkun monarkin kuolemasta. Pistä itse se musta paita päällesi jos noin kerran surettaa mutta anna muiden pukeutua kuten haluaa.
Tosin tälle kommentaattorille on voinut tulla aika kiireinen kutsu studioon, jolloin ei ole ehtinyt miettiä vaatteiden vaihtoa, kun on ollut kiire suoraan lähetykseen. Tässähän piti tulla ihan perus A-studio, ja alle puolen tunnin varoitusajalla vahvistui että aihe vaihtuu...
Luulisi että ylellä olisi joku vaatevarasto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on paljon keskusteltu tuosta kamalasta punaisesta paidasta. Kyseessä siis Ylen ulkomaan toimittaja Minna Pye
Apua, sekin nyt vielä. Ylellähän on isot vaatevarastot, mutta Minnalle ei löytynyt toista paitaa.
Takuulla tulee palautetta.
Omituista, että kummallakaan toimittajalla ei ole tummaa asua, toisin kuin vierailla. Ainakin uutisten lukijoiden tulisi Suomessakin olla tietoisia ja tarvittaessa varautuneita pukeutumaan tummaan pukuun aivan kuten brittiläiset toimittajat tänään olivat.
No tuo erikoislähetys tuli todella lyhyellä varoitusajalla. Varmaan toimituksessa ollut kiireisempiä asioita mietittävänä. Tieto kuolemasta tuli puoli yhdeksän jälkeen, kesken uutislähetyksen ja toimittaja Sirkkanen oli varmaan valmistautunut aivan eri aiheisiin A-talkissa. Samoin tuo toinen toimittaja tuli paikalle lennossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. On tekopyhää vaatia muilta mustaa paitaa kun itse on olevinaan surullinen jonkun monarkin kuolemasta. Pistä itse se musta paita päällesi jos noin kerran surettaa mutta anna muiden pukeutua kuten haluaa.
Tosin tälle kommentaattorille on voinut tulla aika kiireinen kutsu studioon, jolloin ei ole ehtinyt miettiä vaatteiden vaihtoa, kun on ollut kiire suoraan lähetykseen. Tässähän piti tulla ihan perus A-studio, ja alle puolen tunnin varoitusajalla vahvistui että aihe vaihtuu...
Kyseessä Ylen oma toimittaja. Luulisi, että olisi voinut lainata jotain tummaa vaatetta vaatevarastosta (ja luulisi, että esim lähetyksen ohjaaja olisi kiinnittänyt asiaan huomiota)
Siis olisiko pitänyt pukeutua mustiin meidän av-mammojen mieliksi? Toivottavasti ei kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkeäkö pitäisi surupuvussa. Uskomatonta, että mitään erikoislähetyksiä edes pitää Suomessa moisista askarrella. Tämmöisiä ole merkittävämpienkään ulkomaalaisten henkilöiden kuoltua pidetty.
Montakin. Biden ja Putin tulee nyt ensimmäisinä mieleen. Heidän tämänhetkisillä toimillaan on paljon enemmän merkitystä kuin Elisabetin toimilla oli koskaan.
Onkos Biden ja Putin kuolleet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry ei sitten tainnut nähdä enää isovanhempaansa elossa, vaikka oli samassa maassa ja olisi voinut käydä tapaamassa esim eilen kun vointi huononi. Meghan pitänyt kiireisenä.
Mutta kun minä ja minä ja huomaa minut.
"Ei Harry, älä jätä minua yksin, ei, et saa mennä tapaamaan Ellua"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos työhöni kuuluisi kommentoida Elisabethin kuolemaa, niin kyllä, laittaisin päälleni tummat/mustat vaatteet.
Joo kyl mä muuten mutku... Mut muilta vaadin.
Ei kukaan sinulta vaadi
Vierailija kirjoitti:
Onko Charles I vai joku Charles XVIII?
On jo ilmoitettu, Charles III.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos työhöni kuuluisi kommentoida Elisabethin kuolemaa, niin kyllä, laittaisin päälleni tummat/mustat vaatteet.
Kaikki eivät ajattele yhtä lapsellisesti kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, että Charles on nyt kuningas
Virallinen nimi on Kaarle III. Oli jonkun brittilehden sivulla.
Hallitsijoiden nimiä ei enää käännetä suomeksi. Hänen virallinen nimensä on suomenkielisissäkin teksteissä Charles III.
Ellulla oli arvovaltaa ja auktoriteettiä. Vaikea kuvitella Charlesia samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Long live the King!
Queen
Ei enää
"Queen" on näköjään ketjun vihatuin kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos Biden ja Putin kuolleet?
Et sinä kuolleista kysellyt mutta jos kuolleista merkittävämmistä henkilöistä aletaan puhua niin iskee runsaudenpula. Nimiä kertyisi varmasti satoja, ellei peräti tuhansia.