Kuningatar Elisabeth kuollut
Kommentit (7881)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu ettÀ tÀssÀ halutaan koko ajan tuoda esiin tummaihoisia?
No Britanniassa aika iso vÀestöstÀ on sellaisia. Ihan luonnollista.
Noin 3 %.
Ei ole nÀytetystÀ porukasta ollut kuin enintÀÀn se 3 % tummaihoisia tÀssÀkÀÀn.
En ole sellaista vÀittÀnytkÀÀn. Kunhan vain kommentoin, ettÀ mustia ei ole Britanniassa "iso osa", vaan 3 %.
Aivan turhaa pilkunnussintaa.
No 3 % ei ole "iso osa" missÀÀn universumissa.
Lopetahan jo. Ei ole millÀÀn tasolla olennainen asia tÀmÀn keskustelun kannalta. LisÀksi: iso on suhteellinen kÀsite. Jos vertailuna on, vaikka 0,0000000001% osuus, voidaan 3% osuutta sanoa isoksi. Joko nyt pÀÀset yli tÀstÀ ja voit keskittyÀ itse asiaan?
MÀ jo luulin ettÀ tuolla yhdellÀ naispapilla oli selfie-keppi, mutta se olikin joku kirkollinen sauva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 3 %.
Tuo alkuperÀisen kirjoittaja on samaa porukkaa kuin ne jotka valittavat siitÀ ettÀ naiset "esittelevÀt" jatkuvasti itseÀÀn - siis olemalla olemassa, kÀyttÀmÀllÀ vaatteita, kÀvelemÀllÀ julkisella paikalla, jne...
Tuossa on sotilaspojilla tiukkapaikka. Ei auta kompastua ja pudottaa Ellua maahan.
Kantajat nÀyttÀvÀt olevan kuumissaan, toivottavasti kukaan ei pökerry.
Jossakin vaiheessa kuulemma katkaistaan joku valkoinen keppi valtakauden pÀÀttymisen symboliksi. MeniköhÀn se jo, vai on vasta siellÀ Windsorin linnassa ehkÀ?
Vierailija kirjoitti:
Miten tÀmÀ nyt etenee, viedÀÀnkö tuo arkku nyt hautaan? Ylen lÀhetys kestÀÀ vielÀ puolitoista tuntia, niin mitÀ tÀssÀ on vielÀ tulossa?
Haudataan illalla yksityisesti eli vain lÀhimmÀt paikalla.
Voisin kuvitella, ettÀ tuo kirkon kÀytÀvÀ arkku olkapÀillÀ tuntuu aikalailla pidemmÀltÀ kuin vaikkapa hÀÀpÀivÀnÀ (kenen tahansa missÀ kirkossa vain) sitÀ astella..
N46
Vierailija kirjoitti:
Annen miehellÀ komea uniformu. Miksi Williamin on noin vaatimaton? NÀyttÀÀ ihan siltÀ kuin olisi Normandian maihinnousun veteraani. Why?
Koska on se on vaan William.
Petyin. Ei mitÀÀn ashes to ashes siunaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 3 %.
En ole sellaista vÀittÀnytkÀÀn. Kunhan vain kommentoin, ettÀ mustia ei ole Britanniassa "iso osa", vaan 3 %.
Aivan turhaa pilkunnussintaa.
No 3 % ei ole "iso osa" missÀÀn universumissa.
Lopetahan jo. Ei ole millÀÀn tasolla olennainen asia tÀmÀn keskustelun kannalta. LisÀksi: iso on suhteellinen kÀsite. Jos vertailuna on, vaikka 0,0000000001% osuus, voidaan 3% osuutta sanoa isoksi. Joko nyt pÀÀset yli tÀstÀ ja voit keskittyÀ itse asiaan?
Jospa lopettaisit itse ja koittaisit vain kestÀÀ sen, ettÀ sinua korjattiin. Ja hyvÀstÀ syystÀ.
Vierailija kirjoitti:
Noitten arkunkantajien kuuluisi kyllÀ saada mitali urakastaan. Ei arkun painon takia, mutta itse ainakin olisin ihan kauhusta kankea, kompastunko tai pudotanko koko höskÀn. Mieluummin menisin vaikka rintamalle.
Ovat harjoitelleet tuota moneen kertaan ja jokainen liike on harkittu.
Suomessa hautajaiset ovat synkkiÀ ja surullisia (etenkin musiikki). NiissÀ on vaikeaa pidÀtellÀ itkua. Itselle sopisi tÀllainen formaalimpi ja juhlallisempi siunaustilaisuus paljon paremmin. Inhoan sitÀ, ettÀ sureva lÀhiomainen pakotetaan kaikkien edessÀ pitÀmÀÀn puheita, kuten meidÀn suvussa. Haluaisin pitÀÀ tunteeni yksityisenÀ, vain minun ja vainajan vÀlisenÀ.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on sotilaspojilla tiukkapaikka. Ei auta kompastua ja pudottaa Ellua maahan.
EikÀ miljardien arvoisia helyjÀ
Vierailija kirjoitti:
Noitten arkunkantajien kuuluisi kyllÀ saada mitali urakastaan. Ei arkun painon takia, mutta itse ainakin olisin ihan kauhusta kankea, kompastunko tai pudotanko koko höskÀn. Mieluummin menisin vaikka rintamalle.
Joo, on noilla ylivoimaisesti hankalin tehtÀvÀ tuolla. Arkku painaakin luokkaa 250 kg.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo takana kulkeva jonkin varahenkilö, ettÀ jos jollakin kantajalla tulee edes hieman epÀvarma olo, niin voi tehdÀ vaihdon?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa hautajaiset ovat synkkiÀ ja surullisia (etenkin musiikki). NiissÀ on vaikeaa pidÀtellÀ itkua. Itselle sopisi tÀllainen formaalimpi ja juhlallisempi siunaustilaisuus paljon paremmin. Inhoan sitÀ, ettÀ sureva lÀhiomainen pakotetaan kaikkien edessÀ pitÀmÀÀn puheita, kuten meidÀn suvussa. Haluaisin pitÀÀ tunteeni yksityisenÀ, vain minun ja vainajan vÀlisenÀ.
No eipÀ muuta kuin hankkiutumaan asemaan, jossa saat valtiolliset hautajaiset.
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ suotta murehdi. EiköhĂ€n tuosta kuntsari ainakin tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 3 %.
Tuo alkuperÀisen kirjoittaja on samaa porukkaa kuin ne jotka valittavat siitÀ ettÀ naiset "esittelevÀt" jatkuvasti itseÀÀn - siis olemalla olemassa, kÀyttÀmÀllÀ vaatteita, kÀvelemÀllÀ julkisella paikalla, jne...
Jep. LisÀksi tuollahan nimenomaan esitellÀÀn nytkin parhaillaan valkoihoisia oikein ruudun tÀydeltÀ. Kantajatkin kaikki valkoisia, huhhuh.
(Kaikesta sitÀ löytyykin valitettavaa joillekuille, oikeasti.)
Katella oli kÀdet jalkovÀlissÀ.