Kuningatar Elisabeth kuollut
Kommentit (7881)
Vierailija kirjoitti:
MikÀ tuo paperinpalan nÀköinen arkun pÀÀllÀ kukkapuskassa on?
Henkilökohtainen viesti Charlesilta.
Vierailija kirjoitti:
jos Charles olisi mennyt rakkaudesta naimisiin niin tuollahan olisi Diana.
Ai haudasta olisi noussut tÀhÀn tilaisuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Church of England ole protestanttinen kirkko? Melkoiset krumeluurit kuitenkin kÀytössÀ.
Anglikaaninen.
Anglikaaninen on protestanttinen. Vain katolinen ja ortodoksikirkot eivÀt ole protestantteja. Tosin anglikaanisessa suuntauksessa on paljon enemmÀn vaikutteita katolilaisuudesta kuin muissa protestanttisissa suuntauksissa.
NÀettekö mis BIDEEEN ISTUUUUU????
Vierailija kirjoitti:
Miksi tÀÀllÀ kysellÀÀn Saulista ja JennistÀ? Onhan tuolla paljon mielenkiintoisempiakin henkilöitÀ kirkossa, esim. kuningasperhe.
Olemme suomalaisia, joten totta kai meidÀn omat edustajamme kiinnostavat. Valoja pÀÀlle!
Noita pappejakin on vÀhintÀÀn 20. Jokainen kÀy vuorollaan lukemassa pienen pÀtkÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama taisi olla viime vuonnakin ElisabethiltÀ Philipille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TyperÀÀ iltalehden uutisointia taas, kun joku muka itkenyt. En itse ainakaan nÀhnyt kenenkÀÀn kyynelehtivÀn. Ja mitÀ sitten, kyseessÀ hautajaiset.
Aikamoinen muisto Georgelle, kun purskahti itkuun. Muistaa lopun ikÀÀnsÀ. JÀÀkö traumaa?
Miksi jÀisi trauma? Itkeminen on luonnollista, elÀmÀÀn kuuluu suruakin. Trauma voi jÀÀdÀ jos ei tunnettaan saa tuoda esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Annen univormuasu on juuri tÀydellinen ja hÀnelle sopiva. Arvokas, juhlallinen ja kunnioittava.
Juu. Mietin silti, miten on pÀÀtynyt siihen tuossa tilaisuudessa, oliko pÀÀtös (vain) oma, ja oliko kaikki sitÀ mieltÀ ettÀ se on etiketin mukainen valinta.
MÀ ainakin olen ymmÀrtÀnyt, ettÀ armeijan puvut ja tÀllaiset ovat aina arvoltaan korkeimpia mahdollisia juhla-asuja. Jos sellainen itseltÀ löytyy niin pÀÀlle vain, se on suurin mahdollinen kunnianosoitus omalla pukeutumisellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ViestissÀ lukee "Jess, vihdoinkin olen kuningas"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Annen univormuasu on juuri tÀydellinen ja hÀnelle sopiva. Arvokas, juhlallinen ja kunnioittava.
Juu. Mietin silti, miten on pÀÀtynyt siihen tuossa tilaisuudessa, oliko pÀÀtös (vain) oma, ja oliko kaikki sitÀ mieltÀ ettÀ se on etiketin mukainen valinta.
Aivan varmasti on etiketin mukainen valinta. Kuten myös se etteivÀt Andrew ja Harry ole sotilaspuvuissa.
TÀytyy sanoa, ettÀ olen ÀÀrimmÀisen kiitollinen, etten sattunut syntymÀÀn kuninkaalliseen perheeseen. Saa ihan rauhassa surra menetyksiÀ ilman, ettÀ sitÀ rÀÀvitÀÀn keskustelupalstalla. EikÀ tarvitse istua tuskallisen pitkÀssÀ tilaisuudessa kameroiden edessÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kuningatar Margareeta tuolla? En ole onnistunut bongaamaan.
SiellÀ itki. Istuu Charlesia vastapÀÀtÀ arkun toisella puolella ruotsin kunkun vieressÀ.
Kiitos. JÀÀ nÀköjÀÀn juuri tuon pylvÀÀn taakse kuvissa, nÀin vain ettÀ joku siellÀ kyynelehti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TyperÀÀ iltalehden uutisointia taas, kun joku muka itkenyt. En itse ainakaan nÀhnyt kenenkÀÀn kyynelehtivÀn. Ja mitÀ sitten, kyseessÀ hautajaiset.
Aikamoinen muisto Georgelle, kun purskahti itkuun. Muistaa lopun ikÀÀnsÀ. JÀÀkö traumaa?
MissÀ kohtaa muka sellaista nÀkyi?
Ja jos niin kÀvi, niin ihmekös tuo, ovat hautajaisissa ja suree.
Ei ne ovat kuninkaallisia eivÀt he itke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulle jÀÀnyt traumaa JOS olet itkenyt sukulaisesi hautajaisissa?
Tylerin kommentti ikinÀ.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kukkii vielÀ pari juuri aukeamassa olevaa tuoksuhernettÀ parvekkeella, tumman syklaamin vÀrisinÀ. Tuoksuherneet on ihanan tuoksuisia, vivahdus hunajaa ja ruusuakin.
MitÀ alapeukuttamista on kauniissa kukissa, mitkÀ tuoksuukin ihanalta. En ymmÀrrÀ sinua alapeukkuihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kuningatar Margareeta tuolla? En ole onnistunut bongaamaan.
SiellÀ itki. Istuu Charlesia vastapÀÀtÀ arkun toisella puolella ruotsin kunkun vieressÀ.
Kiitos. JÀÀ nÀköjÀÀn juuri tuon pylvÀÀn taakse kuvissa, nÀin vain ettÀ joku siellÀ kyynelehti.
Tanskan kuningatar on muuten nyt Euroopan ainoa hallitseva kuningatar, muut ovat kuninkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Monacon ruhtinas hautajaisissa? MissÀÀn kohtaa ei ole nÀkynyt.
On, ja Charlene myös. Tanskan kuningatar ja kruununprissi, Hollannin kuningaspari ja vanha kuningatar, Espanjan nykyinen ja entinen kungingaspari, Norjan & Ruotsin kuningaspari sekÀ lauma entisiÀ ItÀ-Euroopan kuninkaallisia.
Ei kai hovi elÀtÀ nÀitÀ itÀeurooppalaisia ex-kuninkaallisia enÀÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ ainakin olen ymmÀrtÀnyt, ettÀ armeijan puvut ja tÀllaiset ovat aina arvoltaan korkeimpia mahdollisia juhla-asuja. Jos sellainen itseltÀ löytyy niin pÀÀlle vain, se on suurin mahdollinen kunnianosoitus omalla pukeutumisellaan.
Juurikin nÀin. Ei ole vaihtoehtoa pukeutumiselle, jos armeijan juhlapuvun kÀyttöön on oikeutettu. TÀmÀ sama pÀtee myös Suomessa, jos jÀrjestetÀÀn valtiollinen juhla, johon osallistuu armeijan pÀÀllystöÀ. PresidentillÀ ei meillÀ ole erillistÀ sotilaallista juhlapukua, mutta muu pÀÀllystö pukeutuu armeijan asuihin.
Ovat kaikki arkun vieressÀ vasemmalla