Saitko ostettua Rammsteinin konserttiin liput?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Till ei oo lihava, vaan ihanan miehekäs. Antautuisin.
Hieman olin hämmästynyt, kun työkaverini
-lesbo, sanoi että ainoa mies, jonka kohdalla voisi tehdä poikkeuksen. :)
Till on kuin iso naisista pitävä nainen. Rekka-liitettäkin joskus näissä käytetään.
Juu, saatiin 18 v pojalleni lippu sunnuntaille, parhaaseen paikkaan eli joku feuer zone. Eilen lippu.fi oli täysin jumissa jo ennen kymmentä mutta kännyllä toimi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vielä, harkitsen ostanko.
Ne on jo loppuunmyyty ellet sit osta joltain yksityishenkilöltä
Ainahan näitä liikkuu jälkimarkkinoilla ja voi tulla lisää myyntiinkin. Olisi idioottimaista olettaa että kaikki halukkaat edes pääsevät ostamaan minuuteissa loppuvia lippuja umpijumahtaneisiin palveluihin tietyllä kellonlyömällä. Saati että siinä olisi mitään järkeä. Joskus parikyt vuotta sitten yritin parille keikalle saada lippuja massahurmoksessa muiden laumalampaiden kanssa siinä ikinä onnistumatta. Turhauduin ja jätin sikseen. Myöhemmin tajusin että aina lippuja jostain saa, kun ihmiset kuitenkin ostavat liikaa lippuja varalta, keinotellakseen, kaverin puolesta tai epävarmoina menoaikeistaan ja sitten meinaa jäädä kallis lippu käsiin joten niitä myydään jopa halvalla ennen tapahtumaa. Mulle sopii että joku uuno stressaa ja jonottaa liput, sitoo rahansa niihin pitkäksi aikaa ja lopulta luovuttaa mulle halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vielä, harkitsen ostanko.
Ne on jo loppuunmyyty ellet sit osta joltain yksityishenkilöltä
Ainahan näitä liikkuu jälkimarkkinoilla ja voi tulla lisää myyntiinkin. Olisi idioottimaista olettaa että kaikki halukkaat edes pääsevät ostamaan minuuteissa loppuvia lippuja umpijumahtaneisiin palveluihin tietyllä kellonlyömällä. Saati että siinä olisi mitään järkeä. Joskus parikyt vuotta sitten yritin parille keikalle saada lippuja massahurmoksessa muiden laumalampaiden kanssa siinä ikinä onnistumatta. Turhauduin ja jätin sikseen. Myöhemmin tajusin että aina lippuja jostain saa, kun ihmiset kuitenkin ostavat liikaa lippuja varalta, keinotellakseen, kaverin puolesta tai epävarmoina menoaikeistaan ja sitten meinaa jäädä kallis lippu käsiin joten niitä myydään jopa halvalla ennen tapahtumaa. Mulle sopii että joku uuno stressaa ja jonottaa liput, sitoo rahansa niihin pitkäksi aikaa ja lopulta luovuttaa mulle halvalla.
Menee aika päinvastoin tänä stoori, eikä todellakaan tällaisen varaan kannata laskea. Lippurrokarit (haistakaa v-ttu) yleensähän niitä lippuja hamstraavat ja sitten myyvät ylihinnalla muualla. Saa aikamoinen tuuri käydä, että joltakulta rehelliseltä peruuntuu ja saat halvalla.
Hieman olin hämmästynyt, kun työkaverini
-lesbo, sanoi että ainoa mies, jonka kohdalla voisi tehdä poikkeuksen. :)