Saitko ostettua Rammsteinin konserttiin liput?
Kommentit (67)
Mies47 kirjoitti:
Sain kolme. En minä fani ole mutta vois sitä mennä se show katsomaan. Olen nähnyt kaikki suuret bändit madonnasta, metallicaan m guns n roses, ac dc, bon jovi ja muut. Rammstein on vielä näkemättä livenä.
Hanki betoni mylly, heitä sinne pari kiveä, ota sika syliin ja tee sialle Heimlich otetta samalla kun pidät pääsi käynnissä olevassa betoni myllyssä.
En saanu kun en saanut itsestäni irti niin paljon että olisin ja viitsinyt ostaa lippuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuommoista mölinää kuuntelee kun on parempaakin tarjolla.
Ei Rammsteinista tykkääminen sulje pois muunlaisen musiikin pitämisestä. Itse kuuntelen myös paljon klassista Rammsteinin lisäksi. :)
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Rammsteinista tykkääminen sulje pois muunlaisen musiikin pitämisestä. Itse kuuntelen myös paljon klassista Rammsteinin lisäksi. :)
N28
Harmi kun tuo on poppia/swingiä.
Tiistainahan niitä lippuja sai ihan ilman mitään jonottamisia. Ohituskaista aukesi tuolloin. Hölömöt.
Vierailija kirjoitti:
Till Lindemann on lihava, autistinen juoppo. Biisit kyhätään häthätää yksinkertaistakin yksinkertaisemman sointukuvion ympärille (Till hädintuskin osaa kitaransoiton alkeet) ja sanoituksiksi keksitään tissuttelun ohessa muutama mukahauska ja mukanäppärä sanaleikki tai letkautus. Suosiota tuskin olisi tullut ellei Lindemannin ympärillä olisi ollut jatkuvasti lauma kompetentteja muusikoita korjaamassa kappaleet levytettävään kuntoon. Viinaa kuluu mutta Lindemannin ainoa tapa käsitellä asiaa on vääntää vitsiä ylenmääräisestä ryyppäämisestään sillä hän ei yksinkertaisesti pysty myöntämään omaavansa ongelmia elämäntapojensa suhteen. Loppujen lopuksi tämän "Saksan suurimman rocklyyrikon" ainut ansio lienee se, miten monta laulua ryyppäämisestä hän pystyykään kirjoittamaan.
:D :D :D Ja tämä oli sinun antisi keskusteluun, jossa ihmiset kertovat kokemuksiaan siitä, saivatko ostettua liput tämän "lihavan, autistisen juopon" keikalle? :D
Tietsikalla tilaus jäi jumittamaan ja aikaikkuna meni umpeen. Sitten puhelimella onnistuin. Lievästi panikoin, ja otin vaan jotkut paikat 😬 Osa lipputyypeistä oli mennyt minuuteissa.
En ehtinyt saamaan itselle enkä ystävälle lippuja. Kyllä harmittaa ... Pitää koettaa kytätä peruutuslippuja lähempänä konserttia. Kyllä joku lippunsa myyntiin kuitenkin laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Harmi kun tuo on poppia/swingiä.
Mutta Sinatraa ei kyllä pääse katsomaan livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Itse kuuntelen enimmäkseen ihan muuta, mutta kyllä Rammsteinin on kova, ja haluan nähdä pyrotekniikan 😀
Vierailija kirjoitti:
Aamulla ei onnistunut, mutta kun kävin iltapäivällä uudelleen, sain ostettua kaksi lippua. Jee!
Eli siis Lindeman iso muna peräaukkoon? No hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla ei onnistunut, mutta kun kävin iltapäivällä uudelleen, sain ostettua kaksi lippua. Jee!
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin syön kilon pskaa kuin menen ramstainia katsomaan.
Kyllä se järjestyy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää sun mainitsema "Lindman" on? Ja mistä tiedät, että sillä on iso muna?
Vierailija kirjoitti:
En saanu kun en saanut itsestäni irti niin paljon että olisin ja viitsinyt ostaa lippuja.
Noh, joku onnekas sai lipun puolestasi.