Saitko ostettua Rammsteinin konserttiin liput?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Sain ostettua sata lippua.
Et saanut. Maksimi oli 6 kpl.
Sain kavereiden kanssa liput lauantaiksi. Hyvät paikat.
Tosi iloinen!
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuommoista mölinää kuuntelee kun on parempaakin tarjolla.
Mitä musiikkia sinä kuuntelet?
Itelle ja rouvalle liput permannolta lauantaille, sain mitä halusin :D
Oon elämäni aikana 3 kertaa yrittänyt saada Rammsteinin stadionkonsertille liput (festareilla olen heitä päässyt näkemään) ja aina meni mönkään, vaikka olin heti sekä koneella, että puhelimella päivystämässä. Tällä kertaa en edes yrittänyt, kun on tuo keikkailuinnostus kadonnut. Onnea kuitenkin kaikille, jotka liput onnistuivat saamaan. Varmasti muikeaa settiä tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuommoista mölinää kuuntelee kun on parempaakin tarjolla.
Ei Rammsteinista tykkääminen sulje pois muunlaisen musiikin pitämisestä. Itse kuuntelen myös paljon klassista Rammsteinin lisäksi. :)
N28
Harmi kun tuo on poppia/swingiä.
Mutta Sinatraa ei kyllä pääse katsomaan livenä.
Mutta on parempaa musiikkia kun siitä oli puhe.
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin syön kilon pskaa kuin menen ramstainia katsomaan.
Sehän on aivan sama asia.
Minä lähden itsekseni, kaverit ei kuuntele samanlaista musiikkia kuin minä. Eipä haittaa, yksin tullut ennenkin keikoilla käytyä ja silti ollut kivaa. Varasin jo hotellihuoneen, kun katsoin, että lähihotellien huoneet aikalailla varattuja jo.
Nimen voi vaihtaa kerran alkuperäisen ostajan toimesta. Eikä ne ole koskaan katsoneet niitä nimi, jos on 40000 ihmistä menossa keikalle, ei siinä ole aikaa tarkistella nimiä tai henkkareita.
Saatiin liput molemmille päiville huippupaikoilta, toisena päivän Feurzone lavan edestä ja toisena A9 lavan läheltä. Toiset liput ostettiin etukäteen fan clubin kautta ja toiset lippu.fi applikaation kautta tänään.
300 lippua sain trokattua. Laitoin myyntiin huutonettiin. 250 euroa kappale. Voittoa 150 per lippu. Olen kohta miljonääri!
Vierailija kirjoitti:
Saatanallista musiikkia. Ei ole sielun hyväksi. Rukoilkaa Herraa!
Herran viha laskeutuu stadionin päälle ja polttaa ämyreistä sulakkeet.
Vierailija kirjoitti:
Mies47 kirjoitti:
Sain kolme. En minä fani ole mutta vois sitä mennä se show katsomaan. Olen nähnyt kaikki suuret bändit madonnasta, metallicaan m guns n roses, ac dc, bon jovi ja muut. Rammstein on vielä näkemättä livenä.
Hanki betoni mylly, heitä sinne pari kiveä, ota sika syliin ja tee sialle Heimlich otetta samalla kun pidät pääsi käynnissä olevassa betoni myllyssä.
Erinomainen kuvaus Ramnsteinin musiikista. Ainoa ero on että sika kiljuu nuotin mukaan.
https://images.app.goo.gl/n18ZpyL6fENbtEGP8
Vihaajille