Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kahvi kuuluu lounashintaan?

Vierailija
08.09.2022 |

Kahvin kallistuessa eikö kahvin voisi jättää lounashinnasta pois?
En ole koskaan juonut kahvia, miksi joudun maksamaan muiden kahvit.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä älytön kysymys kuin miksi salaattipöydässä on oliiveja, ne on tosi kalliita. Miksi meidän jotka inhoaa oliiveja pitää ne muille maksaa

Minulle riittäisi hyvin että salaattipöydässä olisi porkkanaraastetta ja salaattikastiketta. On turhaa täyttää itseään ennen varsinaista pääateriaa, joka sisältää joko lihaa tai kalaa.

Miten niin ennen, minä ainakin syön salaattia samaan aikaan kuin muutakin ruokaa..?

Vierailija
22/24 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisessa Kotipizzassa sai ennen luonasaterian aikana lukea molemmat iltapäivälehdet, juoda cokista hanasta ja jälkiruuaksi kahvit. Ensiksi siellä vaihdettiin Coca Cola Pepsiin, sitten hävisivät iltapäivälehdet ja viimeksi kahvi ei enää sisältynyt luonasateriaan. Ei ole enää intoa käydä siellä pizzalla luonasaikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä älytön kysymys kuin miksi salaattipöydässä on oliiveja, ne on tosi kalliita. Miksi meidän jotka inhoaa oliiveja pitää ne muille maksaa

Minulle riittäisi hyvin että salaattipöydässä olisi porkkanaraastetta ja salaattikastiketta. On turhaa täyttää itseään ennen varsinaista pääateriaa, joka sisältää joko lihaa tai kalaa.

Miten niin ennen, minä ainakin syön salaattia samaan aikaan kuin muutakin ruokaa..?

Monesti se salaatti tulee syötyä siinä vaiheessa kun odottaa lämpimän aterian tuomista pöytään.

Vierailija
24/24 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jälkiruoan voisi laittaa lisämaksun taakse, muutenkin epäterveellistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi