Tässä ketjussa kerron miksi en välttämättä soita takaisin
Googletan oudot numerot. Viimeisin on googlen mukaan yksi perintäyhtiö. Numero on kylläkin outo siihen nähden. Oli miten oli, olen nähnyt omilta sivuiltani, että perintä on lopetettu. En tarvitse siitä enää erillistä infoa. Puhelinmyyjät eivät ole soitelleet enää sataan vuoteen, koska pidän jatkuvasti kiellon voimassa.
Joskus tulee unohdettua jokin juttu ja siihen liittyen sitten soitellaan jotain jaarittelupuheluja. Jos olen lähdössä asioille, haluanko alkaa siinä jaarittelemaan? En ehkä. En myöskään tahdo täysin puskista puhelinhaastatteluja töihin ja kouluun, joten näitäkin yritän vältellä. Jos kanssani ei viitsitä sopia aikaa etukäteen, niin olkoon. En ala täysin pystymetsästä hoitelemaan jotain haastiksia, vaan tahdon kyllä valmistautua niihin hyvin.
Kun on kymmenen eri vaihtoehtoa, että mitä puhelu voi koskea, niin ei sitä vain tahdo aina alkaa soittelemaan takaisin. Joskus laitan viestiä perään, ja jos siihen ei vastata mitään, annan olla enkä ainakaan soita takaisin.
Kommentit (8)
Oli eräs sovittu puhelinkeskustelu. Tiedossa oli aika, kauanko se maksimissaan kestää. Henkilö vaikutti ihan mukavalta ja sellaiselta, että tahtoi oikeasti hyvää ja auttaa asiassa x. Mutta kun aikaraja oli jo mennyt umpeen, alkoi todella, todella hidas puhelun lopetus. Samojen asioiden toistaminen vielä kertaalleen, ja tämän jälkeen vielä pieni uusinta samoista asioista. Minulle iski vessahätä ja mahaan sattui aivan kauheasti siinä puhelun lopulla. En kehdannut sanoa, että nyt tarvitsisi päästä vessaan, joten yritin vain tuoda ilmi, että asia on ok, olen ymmärtänyt. Mutta se vain jatkui ja jatkui... Olin jo aivan tuskissani ja tuntui, ettei se puhelu lopu kirjaimellisesti ikinä.
Ap
Mitä se meille kuuluu miksi vastaat tai et puheluihisi, mitä välii!
Itse teen aika lailla samaa. Sitten vielä on jotkut tutut harrastanut typeriä häirintäsoittoja (itse en ollut ainoa uhri, tyypit soitteli monille muillekin), muka hauskaa.
Kerran pysähdyin bussipysäkille autolla ja soitin puhelun, jonka OLISI PITÄNYT olla ihan lyhyt juttu. Siksi sen soitin bussipysäkiltä. Asia olisi hoitunut kahdessa minuutissa minun osaltani, mutta toisessa päässä alkoi jaarittelu ja kysely, bussi tuli pysäkille ja jouduin ilman handsfreetä ajamaan pois alta. En kehtaa näissä tilanteissa keskeyttää ja sanoa, että hei nyt täytyy lopettaa. Sitten saan tuntea huonoa omatuntoa jälkikäteen.
Nyt en enää ota riskiä, en kestä näitä hemmetin jaaritteluja enää ollenkaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt en enää ota riskiä, en kestä näitä hemmetin jaaritteluja enää ollenkaan.
Ap
Mekään ei kestetä näitä sinun hemmetin jaaritteluja ollenkaan, joten voisitko ystävällisesti ostaa päiväkirjan ja kirjoittaa hemmetin jaarittelusi sinne.
Minulla on nääs tuhat rautaa tulessa jatkuvasti ja KOKEMUSTA ON siitä, että juuri huonoimmalla mahdollisella hetkellä joku jaarittelija soittaa milloin mistäkin. On ehkä ajatellut/toivonut, että taho x soittaa, ja sitten mennyt vastaamaan. Ja heti saanut katua...
Joten yritän välttää kaikenlaista epämääräistä kommunikaatiota puhelimitse, koska EN JAKSA!! Jatkuu vielä.