Miten noi Rammsteinin liput meni NOIN nopeasti??
Olin paikalla klo 10 ja jouduin samantien odotushuoneeseen, jossa kesti ikuisuus. Jäljellä oli lippuja enää hintaluokasta 3. mahdollisella näköesteellä.
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Firmat varanneet. Siinä selitys
Miten on mahollista? Eihän niitä saa varata..
Eiköhän lipuista ole etukäteen napattu sivuun niin luottokorttiyhtiöille kuin muille sopiville tahoille. Nuo sitten jakavat asiakkailleen joko ilmaiseksi tai maksua vastaan. Joku vuosi takaperin itse hain keikkalippuja Scandicin kautta, kun heillä oli oma kiintiö Scandic Friends-jäsenistölle. American Express ollut kanssa aktiivinen hankkimaan keikkalippuja asiakkailleen tarjolle.
Törkeetä :/ menee tosifanittajien mahikset kun joku vaan nyt menee kattomaan kun ilmaiseksi sai työnantajalta,.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo näköeste tarkoittaa? Minäkin voisin lähteä jonkun sinkkumiehen kaveriksi :)
N35
Että mahdollisesti voi olla joku pylväs tmv siinä, mutta ei pakosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies osti kaksi lippua ja olin itse valmis maksamaan ehkä 80€.. mutta että 140€!! Ihan käsittämätöntä rahastusta. Harmi kun liput nimettyjä, olisin myynyt omani jo ihan periaatteesta.. Tuolla hinnalla pääsee jo pariksi päiväksi vaikka festareille.
Me maksettiin 140 per lippu. Ei se bändin roudaaminen maasta toiseen ihan ilmaista kuitenkaan ole. Mene lähipubiin trubaduuria kuuntelemaan, jos et ole valmis maksamaan maailman luokan bändin näkemisestä.
Hahahaa, on kuule niitä maailmaluokan bändejä festareillakin, mm. myös kyseinen orkesteri on Suomessa esiintynyt festareilla :D Laulaja on itse sanonut että siksi täytyy järjestää jumalaton show koska ihmiset ei ymmärrä sanoituksia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kerran kun olen isolle keikalle lippuja halunnut, niin olen mennyt paikan päälle lippujonoon aikaisin, ja saanut kenttälipun, siis seisomakatsomosta. Jos jollekin keikalla lippuja nyt ostaisin, niin en varmaan luottaisi nettiin :O
Käsittääkseni näitä myytiin vaan netissä.
Aha, ok. Luulin että lippuja myydään aina myös fyysisesti lipunmyyntipisteissä.
Harmiksi ei, mutta varmaan siksi kun menee niin perkeleen nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo näköeste tarkoittaa? Minäkin voisin lähteä jonkun sinkkumiehen kaveriksi :)
N35Että mahdollisesti voi olla joku pylväs tmv siinä, mutta ei pakosti.
Ok näin arvelinkin 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän lipuista ole etukäteen napattu sivuun niin luottokorttiyhtiöille kuin muille sopiville tahoille. Nuo sitten jakavat asiakkailleen joko ilmaiseksi tai maksua vastaan. Joku vuosi takaperin itse hain keikkalippuja Scandicin kautta, kun heillä oli oma kiintiö Scandic Friends-jäsenistölle. American Express ollut kanssa aktiivinen hankkimaan keikkalippuja asiakkailleen tarjolle.
Törkeetä :/ menee tosifanittajien mahikset kun joku vaan nyt menee kattomaan kun ilmaiseksi sai työnantajalta,.
Sellaista se on. Ensiviikolle sain itse pari lippua katsomaan Suomen Davis Cup otteluita, kun työnantaja yksi sponsori. Messulippujahan jaettu maailman sivu sidosryhmille.
Rammstein voisi järkätä jonkun metsäkeikan, olis varmaan siisti tunnelma :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liput tulivat jo tiistaina myyntiin sellaisille, jotka kuuluvat fanclubiin. Rajoitettu erä myynnissä tuolloin, mutta veikkaan, että ne kaikki myös menivät.
Kyseisellä bändillä taitaa olla aika hienot pyrot keikoillaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies osti kaksi lippua ja olin itse valmis maksamaan ehkä 80€.. mutta että 140€!! Ihan käsittämätöntä rahastusta. Harmi kun liput nimettyjä, olisin myynyt omani jo ihan periaatteesta.. Tuolla hinnalla pääsee jo pariksi päiväksi vaikka festareille.
Me maksettiin 140 per lippu. Ei se bändin roudaaminen maasta toiseen ihan ilmaista kuitenkaan ole. Mene lähipubiin trubaduuria kuuntelemaan, jos et ole valmis maksamaan maailman luokan bändin näkemisestä.
Hahahaa, on kuule niitä maailmaluokan bändejä festareillakin, mm. myös kyseinen orkesteri on Suomessa esiintynyt festareilla :D Laulaja on itse sanonut että siksi täytyy järjestää jumalaton show koska ihmiset ei ymmärrä sanoituksia!
Varmaan on, mutta nyt olikin kyse tästä konsertista. Jos et ole/ollut valmis maksamaan, niin sitten on parempi pysyä niillä festareilla tai trubaduuria katsomassa. Ihme kitinää taas. Tiedätkö montako rekallista he tuovat tavaraa tullessaan? Kaikki maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku varmaan huijaa tuota systeemiä jotenkin. Meitä oli 3 eri henkilöä varaamassa lippuja tasan klo 10 alkaen ja kaikki jumittuivat HETI siihen jonoon, joka sitten lopulta tilttasi ja tämän jälkeen vain näköestelippuja jäljellä. Hetken päästä nekin menneet.
Kyselin vielä muilta kavereilta miten kävi ja kenelläkään ei mennyt läpi.
Pölvästit näkevät tuohtuneina salaliittoja ja suhmurointia siellä missä sitä ei ole, muttei millän taonnalla tai muullakaan käsittelyllä siellä missä niitä on.
Jos linjoille rysähtää satojatuhansia, niin systeemit nyt vain lagaa, eikä lippuja riitä mitenkään kaikille. Deal with it.
Siihen mitään salaliittoja tarvita. Aina joku haistaa markkinaraon tienaamiseen ja ostaa yli oman tarpeen. Mustan pörssin liput menevät nekin kaupaksi hyvään hintaan. Oliko tämä yllätys joillekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku varmaan huijaa tuota systeemiä jotenkin. Meitä oli 3 eri henkilöä varaamassa lippuja tasan klo 10 alkaen ja kaikki jumittuivat HETI siihen jonoon, joka sitten lopulta tilttasi ja tämän jälkeen vain näköestelippuja jäljellä. Hetken päästä nekin menneet.
Kyselin vielä muilta kavereilta miten kävi ja kenelläkään ei mennyt läpi.
Pölvästit näkevät tuohtuneina salaliittoja ja suhmurointia siellä missä sitä ei ole, muttei millän taonnalla tai muullakaan käsittelyllä siellä missä niitä on.
Jos linjoille rysähtää satojatuhansia, niin systeemit nyt vain lagaa, eikä lippuja riitä mitenkään kaikille. Deal with it.
Siihen mitään salaliittoja tarvita. Aina joku haistaa markkinaraon tienaamiseen ja ostaa yli oman tarpeen. Mustan pörssin liput menevät nekin kaupaksi hyvään hintaan. Oliko tämä yllätys joillekin?
Mitä tarkoittaa mustan pörssin liput?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä oli viimeksi Ratinassa.
Palloilevat ympäriinsä ja haastavat riitaa.
Miksi tulla, kun ei edes kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne menivät siksi nopeasti koska:
A) Suomalaiset keski-ikäiset ovat Rammsteinhulluja
B) Jotkut haluavat myydä voitolla ostamiaan lippuja maksukykyisille keski-ikäisille
PS. Kuulun itsekin ryhmään A.
Eteenpäin myynti ei ole ihan helppoa, koska liput myytiin nimikoituna. Sai kyllä ostaa yhdelle nimelle useampia lippuja, mutta sisäänmennessä täytyy ostajan itse olla paikalla, yksinään ei muut niillä lipuilla pääse.
Miksi tämä olisi jotenkin vaikeaa?
Onhan se haastavaa. Trokari voi ostaa vain kuusi lippua, joista hänen tulisi käyttää itse yksi. Koko porukan tulee saapua samaan aikaan alueelle, jolloin trokari joutuu itse osallistumaan, ja sen lisäksi koordinoimaan muiden ihmisten tapaamisen.
Toinen juttu onkin se, uskaltavatko ostajat enää ostaa trokareilta lippuja. He joutuvat maksamaan ostoksen etukäteen, ja saavat lipun, mutta vasta tapahtumapäivänä selviää aikooko trokari itse ilmestyä paikalle.
Eli riski ostajille ja trokarille on kasvanut.
Vierailija kirjoitti:
Rammstein voisi järkätä jonkun metsäkeikan, olis varmaan siisti tunnelma :D
Epäilemättä sellainen "maailma palaa" tunnelma siellä metsäpalon keskellä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan on, mutta nyt olikin kyse tästä konsertista. Jos et ole/ollut valmis maksamaan, niin sitten on parempi pysyä niillä festareilla tai trubaduuria katsomassa. Ihme kitinää taas. Tiedätkö montako rekallista he tuovat tavaraa tullessaan? Kaikki maksaa.
Lisäksi Olympiastadionin vuokraaminen koko viikonlopuksi ei sekään ole ihan halpaa. Nyt kun hinnat kaikkialla kallistuvat, niin myös nuo keikkapaikkojen kulut nousevat tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Koska voi laittaa someen päivitystä #rammstein #helsinki #keikalla. Tässä osalla samaa kuin entisellä työkaverilla. Sain tavarantoimittajalta joululahjaksi kynttilänjalan, mitä en pitänyt minään. Työkaveri tunnisti, että kyseessä jokin design-tuote. Hänestä minun olisi pitänyt laittaa tuote esille imagomielessä, vaikka se oli minusta ruma. Annoin tädilleni joululahjaksi ennemmin. Samainen työkaveri osti alaiselleen lahjaksi lapsen synnyttyä Iittalan suuren lasisen kynttilälyhdyn, koska arvokas ja brändituote. Sopivuus lapsiperheeseen oli sitten toinen juttu, kun kyseessä vajaa metrinen lasinen esine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä oli viimeksi Ratinassa.
Palloilevat ympäriinsä ja haastavat riitaa.
Tämä! Ratinassa joku ukko tuli ahdistelemaan ja toinen pokaamaan leveillen rahoillaan. Onneksi siinä oli muitakin oikeita faneja, jotka auttoivat pääsemään näistä idiooteista eroon.
Isojen bändien keikoilla on aina miinuspuolena se, että paikalle eksyy sekoilemaan sitä porukkaa, jotka tuntevat ne pari radio-hittiä ja fokus menee vaan sekoiluun.
Sama, jonotin pitkään, mutta sain sentään 3 lippua sunnuntaille f katsomosta. Toki paremmat paikat olisivat olleet mieluisammat mutta onpa jotkut liput kumminkin. Ihmettelen myös miten ne noin nopeesti meni. Uskomatonta.
N35