Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten noi Rammsteinin liput meni NOIN nopeasti??

Vierailija
08.09.2022 |

Olin paikalla klo 10 ja jouduin samantien odotushuoneeseen, jossa kesti ikuisuus. Jäljellä oli lippuja enää hintaluokasta 3. mahdollisella näköesteellä.

Kommentit (157)

Vierailija
41/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä että liput menivät nopeasti, tosin sunnuntaille näytti vielä olevan joitain lippuja vapaana. Itse en näihin kekkereihin tällä kertaa osallistu, pitäkää te hauskaa, jotka olette menossa!

Vierailija
42/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liekö botit ostamassa ja liput jatkomyynnissä kovaan hintaan?

Ei tule onnistumaan. Lipun ostajan nimi on jokaisessa lipussa ja ostajan pitää myös mennä porteista sisään seurueen kanssa yhtä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 40. Montako tarvitsisit

Vierailija
44/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firmat varanneet. Siinä selitys

Vierailija
45/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule onnistumaan. Lipun ostajan nimi on jokaisessa lipussa ja ostajan pitää myös mennä porteista sisään seurueen kanssa yhtä aikaa.

Kas kehitys kehittyy.

Vierailija
46/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonotus alkoi 9:30 ja siitä ei mainittu mitään missään. itse menin jonoon 9:55 ja en saanut kahta lippua istumapaikoille, vain näköesteen taakse olisi ehkä saanut. Potuttaa sikana.

Miten tämä jonotus ilmeni? Mä en meinaa huomannut moista. Painoin vaan heti osta-nappulaa, kun liput tuli myyntiin, jouduin hetkeksi siihen odotushuoneeseen ja sitten sain valita liput.

Vierailija
47/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimikoitujen lippujen ostamisen kanssa on oltava tarkkana, että ostaja on tulossa keikalle mukaan ja sisäänmeno yhdessä onnistuu. Muuten lipulla ei pääse sisään. Toki muutenkin tyhmää maksaa trokareille ylihintaa, mutta joskus näin voi joutua tekemään, jos oikein haluaa nähdä jonkun loppuunmyydyn keikan.

Vierailija
48/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne menivät siksi nopeasti koska:

A) Suomalaiset keski-ikäiset ovat Rammsteinhulluja

B) Jotkut haluavat myydä voitolla ostamiaan lippuja maksukykyisille keski-ikäisille

PS. Kuulun itsekin ryhmään A.

Eteenpäin myynti ei ole ihan helppoa, koska liput myytiin nimikoituna. Sai kyllä ostaa yhdelle nimelle useampia lippuja, mutta sisäänmennessä täytyy ostajan itse olla paikalla, yksinään ei muut niillä lipuilla pääse.

Miksi tämä olisi jotenkin vaikeaa?

Vierailija
49/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaksi, koska se ekan lipun paikka ei miellyttänyt. Pitää yrittää myydä se toinen lippu D:

Vierailija
50/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimikoitujen lippujen ostamisen kanssa on oltava tarkkana, että ostaja on tulossa keikalle mukaan ja sisäänmeno yhdessä onnistuu. Muuten lipulla ei pääse sisään. Toki muutenkin tyhmää maksaa trokareille ylihintaa, mutta joskus näin voi joutua tekemään, jos oikein haluaa nähdä jonkun loppuunmyydyn keikan.

Mä en myy ylihintaan, myyn samalla hinnalla kuin ostin, koska tarkoitukseni ei ollut ostaa enempää kuin se yksi. Ne liput vaan meni niin nopeasti ja se eka paikka oli huono siihen nähden mitä halusin. Rämppäsin sivustoa niin kauan, että sain paremman paikan.

Vierailija
51/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain liput, tosin vasta sunnuntaille, mutta pystyn elämään sen kanssa 😊

Vierailija
52/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonotus alkoi 9:30 ja siitä ei mainittu mitään missään. itse menin jonoon 9:55 ja en saanut kahta lippua istumapaikoille, vain näköesteen taakse olisi ehkä saanut. Potuttaa sikana.

Miten tämä jonotus ilmeni? Mä en meinaa huomannut moista. Painoin vaan heti osta-nappulaa, kun liput tuli myyntiin, jouduin hetkeksi siihen odotushuoneeseen ja sitten sain valita liput.

Kun meni tuolle sivulle ennen 10:00 niin tuli ilmoitus, että olet jonossa, älä poistu tai lataa ikkunaa uudestaan tai menetät paikkasi jonossa, samalla alkoi kello käymään kohti 10:00. Klo 10:00 sivu vaihtui odotustilaan ja sitten jossakin vaiheessa aukesi tuo ostoikkuna.

Vierailija
53/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onnistuuhan, kun käy katsomassa keikan itsekin.

Vierailija
54/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa, minulta saa ostettua samaan hintaan lipun, kuin millä ostin. Paikka on A1 katsomossa, mahdollinen näköeste. Ja tietysti sisään täytyy tulla mun kanssa sitten yhdessä, koska lipussa on mun nimi :)

N28

Vierailija
55/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B) Jotkut haluavat myydä voitolla ostamiaan lippuja maksukykyisille keski-ikäisille

Eteenpäin myynti ei ole ihan helppoa, koska liput myytiin nimikoituna. Sai kyllä ostaa yhdelle nimelle useampia lippuja, mutta sisäänmennessä täytyy ostajan itse olla paikalla, yksinään ei muut niillä lipuilla pääse.

Koska liput ovat ostajan nimellä ja portilla pitää olla kaikki tuon oston lippujen haltijat mukana yhtäaikaa. Eli jos myyt lippuja eteenpäin niin sun pitää olla uusien omistajien kanssa portilla samaan aikaan esittämässä paperit tarvittaessa.

Vierailija
56/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin vaikka Ed Sieraimeen kuin tänne.

Kun luin tämän kommentin, niin .... mein herz brennt

Vierailija
57/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska liput ovat ostajan nimellä ja portilla pitää olla kaikki tuon oston lippujen haltijat mukana yhtäaikaa. Eli jos myyt lippuja eteenpäin niin sun pitää olla uusien omistajien kanssa portilla samaan aikaan esittämässä paperit tarvittaessa.

Niin? :D sopii ajoissa tapaamisen ja sit yhdessä sisään!

Vierailija
58/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin vaikka Ed Sieraimeen kuin tänne.

Kun luin tämän kommentin, niin .... mein herz brennt

XDD

Vierailija
59/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku haluaa, minulta saa ostettua samaan hintaan lipun, kuin millä ostin. Paikka on A1 katsomossa, mahdollinen näköeste. Ja tietysti sisään täytyy tulla mun kanssa sitten yhdessä, koska lipussa on mun nimi :)

N28

Pääseekö samaan hintaan sitten keikan jälkeen treffeille?

Vierailija
60/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään en ymmärrä miksi tämä tekisi asiasta jotenkin vaikeampaa. Veikkaanpa, että minä seuralaiseni kanssa sekä näiden ylimääräisten lippujen uudet omistajat ei olla siinä jonossa ainoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän