Miten noi Rammsteinin liput meni NOIN nopeasti??
Olin paikalla klo 10 ja jouduin samantien odotushuoneeseen, jossa kesti ikuisuus. Jäljellä oli lippuja enää hintaluokasta 3. mahdollisella näköesteellä.
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonotus alkoi 9:30 ja siitä ei mainittu mitään missään. itse menin jonoon 9:55 ja en saanut kahta lippua istumapaikoille, vain näköesteen taakse olisi ehkä saanut. Potuttaa sikana.
Miten tämä jonotus ilmeni? Mä en meinaa huomannut moista. Painoin vaan heti osta-nappulaa, kun liput tuli myyntiin, jouduin hetkeksi siihen odotushuoneeseen ja sitten sain valita liput.
Kun meni tuolle sivulle ennen 10:00 niin tuli ilmoitus, että olet jonossa, älä poistu tai lataa ikkunaa uudestaan tai menetät paikkasi jonossa, samalla alkoi kello käymään kohti 10:00. Klo 10:00 sivu vaihtui odotustilaan ja sitten jossakin vaiheessa aukesi tuo ostoikkuna.
Ihan oikeasti? Mä menin 9:45 sivuille ja valitsin sieltä oikean esiintyjän, mutta en kirjautunut sisään enkä saanut mitään ilmoitusta. Jatkoin duuneja toisella välilehdellä ja palasin sivuille minuuttia aikaisemmin valmiina painamaan osta-nappia ja vasta sen myötä pääsin siihen odotushuoneeseen.
Ei siellä mikään jonotus alkanut ennen klo 10. Kunhan tuo yksi höpöttää. Klo 10 kun tuhannet ihmiset painavat osta nappulaa suht samaan aikaan, niin väistämättä joku joutuu odottamaan vuoroaan jonkin aikaa. Jonotus alkoi klo 10.00
No mä ajattelinkin, että miten voitiin missata kumpikin kaverin kanssa joku jono.
Ja tässä linkki tuohon kuvakaappaukseen https://drive.google.com/file/d/1qlLCxgS4yJUGjTad3wPM1GeaVVMWtSwf/view?…
On se jännää kun löi todisteet pöytään, että jonotus oli käynnissä jo ennen 10:00 tuli kumman hiljaista. Näinhän se yleensä on. Eli kuvassa on todiste siitä, että jonotus oli käynnissä jo hyvän aikaa ennen klo 10:00 kun lipunmyynti aukesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin ylihypetetty bändi. No mutta ehkä viimeisiä keikkoja vedellään. Linden ja kavereiden maksat kauaa enää kestä. Sanoitukset kuin lasten kirjoittamia näin saksaa osaavalle.
Ne on aina olleet yksinkertaiset. Se on vähän niin kuin idea kun tekevät tuollaista marssimusiikkiheviä.
Niinpä. Sitä ei siksi oikein jaksa kuunnella. Vähän kuin apulanta. Vähä-älyisille vähän ja yksinkertaista.
En ole mikään Rammstein fani mutta kiinnostaisi tietää mitä sinä kuuntelet?
Esim. Amorphista ja muuta metallia, missä hienot sanoitukset.
Samaan jonoon jouduin kun yritin Coldplayn lippuja Kööpenhaminaan. Olin sivulla koko ajan, ja kun lipunmyynti aukesi, olin jonossa sijalla 51 000! Kun sitten tunnin päästä pääsin lippukauppaan, jäljellä oli alkaen 500€ lippuja.
Onko noissa rajoitettu sitä ostomäärää mitenkään? Että voiko ostaa heti tuhat lippua ja sitten myydä tuplahintaan vaikka netissä?
Vierailija kirjoitti:
Onko noissa rajoitettu sitä ostomäärää mitenkään? Että voiko ostaa heti tuhat lippua ja sitten myydä tuplahintaan vaikka netissä?
Rajoitettu 6 kpl per ostos
Perseestähän tämä on mutta ei sille mitään voi, tällaista se on ollut ja tulee aina olemaan.
Harmi, että lippujen haaliminen ja jälleenmyyminen ei ole laitonta mutta jälleenmyyjän hampaat kurkkuun iskeminen on :D nooooh, ei nyt liiotella mutta tekis mieli ja varmaan monen muunkin tehdä niin.
Minäkin olin jonossa ennen klo 10. Mutta ilman lippua jäin. Vituttamaan alkaa tuo lippu.fi
Kannattaa kysellä vaikeita tuolta City of God- myyjältä Huutonetissä, esim. rahojen palauttamisesta keikan siirtyessä/peruuntuessa... Hän uusii ilmoituksensa välittömästi saadakseen keskustelun poistumaan. Todella epäluotettava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain 249 e ja saatte parhaille paikoille 😂
https://www.huuto.net/kohteet/rammstein-seisomalippuja-permannolle-2852…
Tämä City of God on trokannut lippuja niin kauan kuin muistan, ja porskuttaasaatana vaan!
Hitto, kun ihmiset silti ostavat näiltä trokareilta. Vaikka en olisi saanut lippuja, en ikinä alentuisi ostamaan trokarilta. En vaikka nytkin on kyseessä lempibändini, jota olen kuunnellut 98-vuodesta lähtien.
Kyselin ko. myyjältä saanko rahani häneltä vai Lippu.fi:stä mahdollisen keikan peruuntumisen vuoksi. Siis JOS ostan lipun häneltä(en koskaan osta siltä mulk##ta mitään). Lupasi kyllä, mutta VAIN peruuntumisen vuoksi, ei siirtymisen. Siihen minä, että "liian epämääräistä ja riskaabelia", jonka johdosta hän joutui uusimaan myynti-ilmoituksensa, siksi suosittelen teille kaikille: käykää laittamassa kärkeviä ja arvostelevia viestejä kyseisen myyjän myynti-ilmoituksiin, hän joutuu joka kerta uusimaan ilmoituksen, muuten viestit näkyvät kaikille.
Nostan tämän, koska edellisellä kirjoittajalla oli esittää hyvä toimintamalli trokareita vastaan.
Omat ylimääräiset Rammstein-lippuni laitan ensi kuussa aukeavaan Lippupalvelun oman jälleenmyynnin kautta, jahka kaveripariskunta lopettaa arpajaiset siitä lähtevätkö keikalle vai eivät.
Vierailija kirjoitti:
Nostan tämän, koska edellisellä kirjoittajalla oli esittää hyvä toimintamalli trokareita vastaan.
Omat ylimääräiset Rammstein-lippuni laitan ensi kuussa aukeavaan Lippupalvelun oman jälleenmyynnin kautta, jahka kaveripariskunta lopettaa arpajaiset siitä lähtevätkö keikalle vai eivät.
Tällä päivämäärällä hän uusii kaikki ilmoituksensa. Ilmaisen vain mielipiteeni hänen myynti-ilmoituksiin: liian kallis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä päivämäärällä hän uusii kaikki ilmoituksensa. Ilmaisen vain mielipiteeni hänen myynti-ilmoituksiin: liian kallis.
Liityin joukkoon ja kävin kyselemässä itsekin rahojen palautuksesta.
Hah, laitoin heti kyselyä kun uusi ilmoituksensa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin ylihypetetty bändi. No mutta ehkä viimeisiä keikkoja vedellään. Linden ja kavereiden maksat kauaa enää kestä. Sanoitukset kuin lasten kirjoittamia näin saksaa osaavalle.
Ne on aina olleet yksinkertaiset. Se on vähän niin kuin idea kun tekevät tuollaista marssimusiikkiheviä.
Niinpä. Sitä ei siksi oikein jaksa kuunnella. Vähän kuin apulanta. Vähä-älyisille vähän ja yksinkertaista.
En ole mikään Rammstein fani mutta kiinnostaisi tietää mitä sinä kuuntelet?
Esim. Amorphista ja muuta metallia, missä hienot sanoitukset.
Ihan mielenkiinnosta, kuinka hyvin puhut saksaa? Rammsteinilla on nimittäin erittäin hyviä, poliittisesti ja historiallisesti kantaa ottavia sanoituksia, mutta niissä pitää ymmärtää niiden konteksti. Rammsteinilla biisit ovat toki myös aikalailla kokonaistaideteoksia, eli ne kannattaa katsoa videoiden kanssa, koska ne antavat paljon lisää tarinalle.
Fan clubin jäsenet sai ostaa etukäteen, mekin ostettiin sitä kautta lauantain keikalle hyvät istumapaikat A9- katsomosta. Tänään huvikseen katselin olisiko lippuja myös sunnuntaille ja sain liput Feurzonelle lavan eteen noin klo 10:15. Kaikki toimi hyvin apin kautta, ei ongelmia.