Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten noi Rammsteinin liput meni NOIN nopeasti??

Vierailija
08.09.2022 |

Olin paikalla klo 10 ja jouduin samantien odotushuoneeseen, jossa kesti ikuisuus. Jäljellä oli lippuja enää hintaluokasta 3. mahdollisella näköesteellä.

Kommentit (157)

Vierailija
101/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te tiedätte että erilaiset pehmohevi-faniryhmät saa noihin etuosto-oikeuden ja ne on täynnä trokareita.

Vierailija
102/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne menivät siksi nopeasti koska:

A) Suomalaiset keski-ikäiset ovat Rammsteinhulluja

B) Jotkut haluavat myydä voitolla ostamiaan lippuja maksukykyisille keski-ikäisille

PS. Kuulun itsekin ryhmään A.

Eteenpäin myynti ei ole ihan helppoa, koska liput myytiin nimikoituna. Sai kyllä ostaa yhdelle nimelle useampia lippuja, mutta sisäänmennessä täytyy ostajan itse olla paikalla, yksinään ei muut niillä lipuilla pääse.

Miksi tämä olisi jotenkin vaikeaa?

Onhan se haastavaa. Trokari voi ostaa vain kuusi lippua, joista hänen tulisi käyttää itse yksi. Koko porukan tulee saapua samaan aikaan alueelle, jolloin trokari joutuu itse osallistumaan, ja sen lisäksi koordinoimaan muiden ihmisten tapaamisen.

Toinen juttu onkin se, uskaltavatko ostajat enää ostaa trokareilta lippuja. He joutuvat maksamaan ostoksen etukäteen, ja saavat lipun, mutta vasta tapahtumapäivänä selviää aikooko trokari itse ilmestyä paikalle.

Eli riski ostajille ja trokarille on kasvanut.

En kehtaisi huijata omalla nimellä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatu lippuja.  Yksittäisiä olis pystynyt ostamaan, mutta ei useammalle ihmiselle :(

Vierailija
104/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
105/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku varmaan huijaa tuota systeemiä jotenkin. Meitä oli 3 eri henkilöä varaamassa lippuja tasan klo 10 alkaen ja kaikki jumittuivat HETI siihen jonoon, joka sitten lopulta tilttasi ja tämän jälkeen vain näköestelippuja jäljellä. Hetken päästä nekin menneet.

Kyselin vielä muilta kavereilta miten kävi ja kenelläkään ei mennyt läpi.

Just tän takia hommat kusee kun kaikki varaa koko sukunsa jonottamaan lippuja..

Vierailija
106/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain 249 e ja saatte parhaille paikoille 😂

https://www.huuto.net/kohteet/rammstein-seisomalippuja-permannolle-2852…

Tämä City of God on trokannut lippuja niin kauan kuin muistan, ja porskuttaasaatana vaan!

Vierailija
107/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin ylihypetetty bändi. No mutta ehkä viimeisiä keikkoja vedellään. Linden ja kavereiden maksat kauaa enää kestä. Sanoitukset kuin lasten kirjoittamia näin saksaa osaavalle.

Ketä kiinnostaa jotkut sanoitukset? Mulle on ihan sama vaikka laulettais hauki on kala, jos musiikki on hyvää ja meininki muutenkin ihan pirun mahtavaa!

Vierailija
108/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku varmaan huijaa tuota systeemiä jotenkin. Meitä oli 3 eri henkilöä varaamassa lippuja tasan klo 10 alkaen ja kaikki jumittuivat HETI siihen jonoon, joka sitten lopulta tilttasi ja tämän jälkeen vain näköestelippuja jäljellä. Hetken päästä nekin menneet.

Kyselin vielä muilta kavereilta miten kävi ja kenelläkään ei mennyt läpi.

Just tän takia hommat kusee kun kaikki varaa koko sukunsa jonottamaan lippuja..

Meitä oli kolme jonottamassa lippuja. Siinä vaiheessa kun yksi sai liput ostettua, muut tyhjensivät ostoskorinsa ja liput siirtyvät muille halukkaille saataville. Liput ostettu, ei yhtään ylimääräisiä. Hyvä kommunikaatio vaan ostotilanteessa, niin toimii.

Vierailija
109/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota olen itsekin ihmetellyt kun ollut joskus lippuja vailla johonkin suosittuun tapahtumaan. Että vaikka olet sekunnilleen paikalla kun lipunmyynti alkaa niin koskaan et saa hyvää paikkaa. Onhan siellä toki moni muukin samaan aikaan mutta miten ei itselle koskaan satu niin hyvä tuuri että olis keulilla.

Itsellä kävi 2019 suhteellisen hyvä tuuri Queenin lippujen kanssa kun pääsin aika lähelle ns. catwalkin päästä. Näin ihan muutaman metrin päästä Rogerin ja Brianin. <3

Ollaan oltu samalla keikalla, itsekin olin silloin catwalkin kulmassa :D Nyt tänä kesänä jouduin ensimmäisen Tampereen keikan kokemaan "piippuhyllyltä", lippujen tullessa myyntiin silloin x vuotta sitten ne menivät myös silmänräpäyksessä. Onneksi silloin tuli siinä ticketmasterin kanssa tapellessa kuin takavasemmalta myyntiin myös se seuraavan päivän keikka, jonne sain permantopaikan ja pääsin eturiviin. 

Noin ylipäätään lippujen osto minkään yhtään myyvemmän artistin/bändin keikalle on hermojaraastava. Tuntuu, että tuskanhiki on pinnassa sivua päivittäessä, ihan järkyttävän hirveän kamalaa :D Tuntuu, että siinä kohtaa kun liput on plakkarissa, tarvitsisi jo ottaa tuikku joko murheeseen (jos p*skat paikat), tai sitten vaan hermojen tyynnyttämiseen.

Vierailija
110/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella noloa ja härskiä pyytää tuollaista summaa! Eikai kukaan osta? Sitäpaitsi tää hemmohan pitää itsekin mennä paikalle koska liput on nimetty!

Vierailija
111/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä City of God on trokannut lippuja niin kauan kuin muistan, ja porskuttaasaatana vaan!

Hitto, kun ihmiset silti ostavat näiltä trokareilta. Vaikka en olisi saanut lippuja, en ikinä alentuisi ostamaan trokarilta. En vaikka nytkin on kyseessä lempibändini, jota olen kuunnellut 98-vuodesta lähtien.

Vierailija
112/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota olen itsekin ihmetellyt kun ollut joskus lippuja vailla johonkin suosittuun tapahtumaan. Että vaikka olet sekunnilleen paikalla kun lipunmyynti alkaa niin koskaan et saa hyvää paikkaa. Onhan siellä toki moni muukin samaan aikaan mutta miten ei itselle koskaan satu niin hyvä tuuri että olis keulilla.

Itsellä kävi 2019 suhteellisen hyvä tuuri Queenin lippujen kanssa kun pääsin aika lähelle ns. catwalkin päästä. Näin ihan muutaman metrin päästä Rogerin ja Brianin. <3

Ollaan oltu samalla keikalla, itsekin olin silloin catwalkin kulmassa :D Nyt tänä kesänä jouduin ensimmäisen Tampereen keikan kokemaan "piippuhyllyltä", lippujen tullessa myyntiin silloin x vuotta sitten ne menivät myös silmänräpäyksessä. Onneksi silloin tuli siinä ticketmasterin kanssa tapellessa kuin takavasemmalta myyntiin myös se seuraavan päivän keikka, jonne sain permantopaikan ja pääsin eturiviin. 

Noin ylipäätään lippujen osto minkään yhtään myyvemmän artistin/bändin keikalle on hermojaraastava. Tuntuu, että tuskanhiki on pinnassa sivua päivittäessä, ihan järkyttävän hirveän kamalaa :D Tuntuu, että siinä kohtaa kun liput on plakkarissa, tarvitsisi jo ottaa tuikku joko murheeseen (jos p*skat paikat), tai sitten vaan hermojen tyynnyttämiseen.

Oho, ajattelin näköjään ensin vastatessani edellistä Hartwallin keikkaa, taitaa korona sekoittaa ajantajun... No, joka tapauksessa siellä olin catwalkin kulmassa, nyt NA:lla ensin piippuhyllyllä ja sitten catwalkin päässä.

Vierailija
113/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musahan tossa on se suurimmalle osalle kiksejä tuottava asia, ei sanoitukset.

Vierailija
114/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies osti kaksi lippua ja olin itse valmis maksamaan ehkä 80€.. mutta että 140€!! Ihan käsittämätöntä rahastusta. Harmi kun liput nimettyjä, olisin myynyt omani jo ihan periaatteesta.. Tuolla hinnalla pääsee jo pariksi päiväksi vaikka festareille.

Festareilla ei koskaan ole omaan makuun esiintyjiä. Rammstein sen sijaan on vaan niin hyvä, että kerrankos sitä repäisee. En ole aiemmin nähnyt heitä livenä.

Onhan Rammstein ollut Suomessakin festareilla esiintymässä.

Vierailija
115/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne sai kun oli kymmeneltä jonossa ja keikkoakin oli kaksi. Sunnuntaille liput hallussa, lauantai taisi mennä nopeammin. Aina nämä isot menee nopeasti.

Vierailija
116/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musahan tossa on se suurimmalle osalle kiksejä tuottava asia, ei sanoitukset.

Näinpä juuri. Lisänä näyttävä live-show tehosteineen. Tuskinpa kovin moni ihan oikeasti kiertää tällaisten superbändien keikkoja sanoitusten takia. Ei Ed Sheeranillakaan ole sanoitukset mitään kovin uniikkeja, mutta jos musiikki on kuitenkin tarttuvaa ja sopii omaan makuun niin mikäs siinä keikalle lähtiessä.

Vierailija
117/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

..oiskos siinä "syynä" tuo, MAINIO maa, mistä ovat kotoisin:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Saksan_demokraattinen_tasavalta

en kyllä keksi Mitään, muuta ( järkevää ) "syytä*, kuin tuon, saksa LeningradCoyboys'sien, junttisuomen suckseeseen? vai keksitkö sinä..

Vierailija
118/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trokarien toiminta on kyllä niin hiton kypsää, että todella toivoisi, ettei kukaan heiltä ostaisi, mutta ainahan joku ostaa. Ticketswapia suosittelen, jos on tarve myydä pois omaa keikkalippuaan (nimikoitujen kanssa tosin ei varmaan toimi) tai koitaa saada lippua loppuunmyydylle keikalle. Siellä on mahdollista myydä vain face valuella, joten ylihintaa ei tule. Itse myin siellä Queenin Köpiksen keikan lipun tänä kesänä, heti meni ja sain rahani takaisin.

Vierailija
119/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ddr For Ever uber alles ddr! kirjoitti:

..oiskos siinä "syynä" tuo, MAINIO maa, mistä ovat kotoisin:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Saksan_demokraattinen_tasavalta

en kyllä keksi Mitään, muuta ( järkevää ) "syytä*, kuin tuon, saksa LeningradCoyboys'sien, junttisuomen suckseeseen? vai keksitkö sinä..

..niin, niin hassua vaikka (täällä suomessa) on ihan omansakin, itä-saksa:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/It%C3%A4-Saksa_(yhtye)

..suomen oma, ddr?

Vierailija
120/157 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää toi city -tyyppi. Sillä on vaikka kuinka monta lippua myynnissä ja järkyttäviin hintoihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän