Miten noi Rammsteinin liput meni NOIN nopeasti??
Olin paikalla klo 10 ja jouduin samantien odotushuoneeseen, jossa kesti ikuisuus. Jäljellä oli lippuja enää hintaluokasta 3. mahdollisella näköesteellä.
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Joku varmaan huijaa tuota systeemiä jotenkin. Meitä oli 3 eri henkilöä varaamassa lippuja tasan klo 10 alkaen ja kaikki jumittuivat HETI siihen jonoon, joka sitten lopulta tilttasi ja tämän jälkeen vain näköestelippuja jäljellä. Hetken päästä nekin menneet.
Kyselin vielä muilta kavereilta miten kävi ja kenelläkään ei mennyt läpi.
Tohon toiseen ketjuun ehdinkin jo kommentoimaan, että kuinka henkimaailman juttuja nämä jonot ovat. Meitä oli kaksi yrittämässä ja kaveri sai kaksi lippua permannolle 4 min myynnin alkamisesta. Itse jonotin 10 min ja sitten sain kaksi lippua Feverzonelle. Kaikki liput sunnuntaille, joka oli meille lähtiä päälle parempi päivä.
Nyt on sitten kaksi ylimääräistä lippua myytävänä, kun sopivat henkilöt löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Tuota olen itsekin ihmetellyt kun ollut joskus lippuja vailla johonkin suosittuun tapahtumaan. Että vaikka olet sekunnilleen paikalla kun lipunmyynti alkaa niin koskaan et saa hyvää paikkaa. Onhan siellä toki moni muukin samaan aikaan mutta miten ei itselle koskaan satu niin hyvä tuuri että olis keulilla.
Toista tuo koe kymmeniätuhansia kertoja kuten lippujakin on jaossa, niin saatat yllättyä kun joskus napsahtaakin.
Ei ihme että ihmisiä voi kusettaa joka suunnasta, kun ajattelukykyä ei vain ole. Haluatkooo tuline kastike?
Vierailija kirjoitti:
Rammsteinin keikat myydään nykyään aina nopeasti loppuun Suomessa, eli oltava nopea, jos liput meinaa saada. Myöhemmin lippuja voi olla saatavana esim. Facebookin tapahtumasivuilla, mutta niiden kanssa oltava tarkkana, ettei joudu huijatuksi. Lippuja saattaa myös tulla lisää saataville lippu-sivuille ennen keikkaa.
"Oltava nopea"
Joo, olin tietsikalla ja kännykällä valmiina klo 09:59:50 alkaen ja 10:00:05 oli jo koko paska juntturassa. Samoin moni tuttavani ja kukaan ei vielä ole saanut lippuja.
Häh joko ne loppuivat? Meinasin ostaa mutta ei sitten.
Ne menivät siksi nopeasti koska:
A) Suomalaiset keski-ikäiset ovat Rammsteinhulluja
B) Jotkut haluavat myydä voitolla ostamiaan lippuja maksukykyisille keski-ikäisille
PS. Kuulun itsekin ryhmään A.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rammsteinin keikat myydään nykyään aina nopeasti loppuun Suomessa, eli oltava nopea, jos liput meinaa saada. Myöhemmin lippuja voi olla saatavana esim. Facebookin tapahtumasivuilla, mutta niiden kanssa oltava tarkkana, ettei joudu huijatuksi. Lippuja saattaa myös tulla lisää saataville lippu-sivuille ennen keikkaa.
"Oltava nopea"
Joo, olin tietsikalla ja kännykällä valmiina klo 09:59:50 alkaen ja 10:00:05 oli jo koko paska juntturassa. Samoin moni tuttavani ja kukaan ei vielä ole saanut lippuja.
Itse olin valmiina sivuilla 9:50 ja sain liput.
Hotellien hinnat järkyttävät tolle ajalle
Vierailija kirjoitti:
Täysin ylihypetetty bändi. No mutta ehkä viimeisiä keikkoja vedellään. Linden ja kavereiden maksat kauaa enää kestä. Sanoitukset kuin lasten kirjoittamia näin saksaa osaavalle.
Ne on aina olleet yksinkertaiset. Se on vähän niin kuin idea kun tekevät tuollaista marssimusiikkiheviä.
Vierailija kirjoitti:
B) Jotkut haluavat myydä voitolla ostamiaan lippuja maksukykyisille keski-ikäisille
Itse olisin mielelläni ostanut pari lippua, mutta ylihintaan en suostu. Törkeää tuollainen eteenpäin myyminen. No onneksi olen jo nähnyt Rammsteinin keikan.
Koska suomalaisilla on aika surkea musiikkimaku.
Vierailija kirjoitti:
Eteenpäin myynti ei ole ihan helppoa, koska liput myytiin nimikoituna. Sai kyllä ostaa yhdelle nimelle useampia lippuja, mutta sisäänmennessä täytyy ostajan itse olla paikalla, yksinään ei muut niillä lipuilla pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin ylihypetetty bändi. No mutta ehkä viimeisiä keikkoja vedellään. Linden ja kavereiden maksat kauaa enää kestä. Sanoitukset kuin lasten kirjoittamia näin saksaa osaavalle.
Ne on aina olleet yksinkertaiset. Se on vähän niin kuin idea kun tekevät tuollaista marssimusiikkiheviä.
Niinpä. Sitä ei siksi oikein jaksa kuunnella. Vähän kuin apulanta. Vähä-älyisille vähän ja yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Sitä ei siksi oikein jaksa kuunnella. Vähän kuin apulanta. Vähä-älyisille vähän ja yksinkertaista.
Sä et vaan ymmärrä taidetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oltava nopea"
Itse olin valmiina sivuilla 9:50 ja sain liput.
Kaveri meni sivulle vasta tasan klo 10 ja sai silti liput. Nopeammin kuin minä, joka olin ollut valmiudessa jo varttia aiemmin. Se ei ratkaise jonotus paikkoja, kuka on ehtinyt kauiten tuijottamaan niitä sivuja ennen lipunmyynnin alkamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eteenpäin myynti ei ole ihan helppoa, koska liput myytiin nimikoituna. Sai kyllä ostaa yhdelle nimelle useampia lippuja, mutta sisäänmennessä täytyy ostajan itse olla paikalla, yksinään ei muut niillä lipuilla pääse.
No onneksi sitä on edes tuon verran vaikeutettu.
Vierailija kirjoitti:
Rammsteinin keikoilla käyneenä ei ole pelkkiä keski-ikäisiä bändin kuuntelijat ja keikoilla kävijät.
Jonotus alkoi 9:30 ja siitä ei mainittu mitään missään. itse menin jonoon 9:55 ja en saanut kahta lippua istumapaikoille, vain näköesteen taakse olisi ehkä saanut. Potuttaa sikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin mielelläni ostanut pari lippua, mutta ylihintaan en suostu. Törkeää tuollainen eteenpäin myyminen. No onneksi olen jo nähnyt Rammsteinin keikan.
Tämä on oikea asenne. Trokausta on olemassa niin kauan kun niitä lippuja ostetaan niillä ylihinnoilla. Omat ylimääräiset liput myyn ostohintaan. Ei tulisi mieleenikään rahastaa toista fania vain sen takia, että mulla sattui käymään tuuri.
Liekö botit ostamassa ja liput jatkomyynnissä kovaan hintaan?
Jopa Linden lapset häpeää koko bändiä. :D
No mut nää on näitä 40-vuotiaiden juttuja tämä bändi.