Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli-innokkaat treffikumppanit

Vierailija
07.09.2022 |

Oletko koskaan päätynyt treffeille niin innokkaan vastapuolen kanssa että on mennyt maku pelkästään siitä?

Oma esimerkkitapaukseni on muutaman päivän takaa jolloin olin ensitreffeillä miehen kanssa, joka oli ihan kiva juttelumielessä ja muutenkin periaatteessa ihan suht ok, mutta liian pitkiksi venyneet tervehdys- ja hyvästelyhalaus sekä useampi yritys ottaa kainaloon tai pitää kädestä sekä poskisuudelma ja muutama teennäinen tilanne jossa kän kosketti minua olivat vain ihan liikaa! varsinkin kun en itse kokenut sellaista vetoa tuota miestä kohtaan, niin lopulta kun pääsin hänestä eroon, niin tunsin oloni jotenkin likaiseksi/hyväksikäytetyksi.
En tiedä oliko hän vain niin epätoivoinen vai innoissaan että sivutti kaikki lukuisat merkit joilla yritin viestittää etten ole halukas fyysiseen läheisyyteen hänen kanssaan.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/45 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu miehet on ällöjä.

T: M47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo mies mitään väärin tehnyt. Hän oli oma itsensä ja haki läheisyyttä.

Vaikka hän olisi pysynyt koko ajan kaukana niin ei sekään olisi tutustumista edistänyt.

Vierailija
4/45 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu miehet on ällöjä.

Mutta miksi piti olla niin ällö?...menetti omat mahdollisuutensa sillä.

-ap

Vierailija
5/45 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla epätoivoinen, tai innoissaan, voi olla myös sellainen hyväksikäyttäjä, joka tahallaan jättää toisen signaalit huomiotta, koska ottaa itselleen vallan päättää itse. Ihan sama mikä, mutta pidä rajoistasi kiinni ja tapaile tarpeeksi kauan vain julkisilla paikoilla. Älä ajattele, että voi kun on niin söpö innokas, niin pitää antaa halata kauemmin kuin itse haluan. 

Vierailija
6/45 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka hän olisi pysynyt koko ajan kaukana niin ei sekään olisi tutustumista edistänyt.

Ei ensimmäisillä treffeillä ole mikään pakko tunkea toisen iholle. Itsekin olisin ahdistunut moisesta käytöksestä.

Vierailija
7/45 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit me melkein miehet kun ei yritetä RIITTÄVÄsti niin ollaan kiukkuisia?

Vierailija
8/45 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei periaatteessa, mutta osoitti kyllä sen verran huonoa tilannetajua ja meni itseltäni jotenkin fiilikset ihan kokonaan. Päädyin menemään suihkuun puoleksi tunniksi tuon jälkeen ja laittamaan kaikki treffivaatteeni pyykiin, kun tuli jotenkin niin inhottava olo tuosta...en voi sille mitään.

-ap

Vierailija
9/45 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla epätoivoinen, tai innoissaan, voi olla myös sellainen hyväksikäyttäjä, joka tahallaan jättää toisen signaalit huomiotta, koska ottaa itselleen vallan päättää itse. Ihan sama mikä, mutta pidä rajoistasi kiinni ja tapaile tarpeeksi kauan vain julkisilla paikoilla. Älä ajattele, että voi kun on niin söpö innokas, niin pitää antaa halata kauemmin kuin itse haluan. 

Vaikea sanoa hänen motiiveistaan, tiedän vain ettei itsestäni tuntunut hyvälle ja väistelinkin parhaani mukaan ja silti olin myös ystävällinen koska tilanne oli sen verran hämmentävä kaikenkaikkiaan, mutta tapahtuman jälkeiset tunteeni olivat vain todella huonot.

-ap

Vierailija
10/45 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisherkkien ei pitäisi käydä  treffeillä, jos halauksesta tulee jo hyväksikäyttöä

Vierailija
11/45 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että pahimpia ovat takertujat ja sellaiset, jotka suunnittelee tyyliin häitä ekojen treffien jälkeen. Myös nämä, joiden on "pakko" päästä sänkyyn ensitapaamisella ärsyttävät. Mutta kaipa tää deittailumaailma on rakennettu nopeille ja salamaihastujille. 

Vierailija
12/45 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihtari. et edes antanut pildeä

Vierailija
13/45 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neanderthalensis eikun incel kirjoitti:

No mun mielestä vähempi on riittävästi. Esimerkiksi että kehuu vaikka toista ja halaa lähtiessään, muttei tarvitse kaikkea yrittää varsinkaan ekalla kerralla ja varsinkaan jos toinen ei ole vastaanottavainen.

-ap

Vierailija
14/45 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu miehet on ällöjä.

Mutta miksi piti olla niin ällö?...menetti omat mahdollisuutensa sillä.

-ap

No jos kemiat kerran toimii niin harva nainen sanoo -menetti mahdollisuutensa-

Vierailija
15/45 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

erityisherkkien ei pitäisi käydä  treffeillä, jos halauksesta tulee jo hyväksikäyttöä

Hän myös suuteli poskelle ja halasi todella pitkään kahdesti

-ap

Vierailija
16/45 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän myös suuteli poskelle ja halasi todella pitkään kahdesti

-ap

etkä siltikään ymmärtänyt antaa pildeä

Vierailija
17/45 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (naisena) ihan sanoisin ystävällisesti, että näin runsas läheisyys ei ole mulle luontevaa heti ekalla tapaamisella tai tutustumisen alkumetreillä. Kyllä tuollaisen voi sanoa hyvässä hengessä, eikä siitä normaalin ihmisen pitäisi vetää hernettä nenään. Turha vihjailla ja kikkailla, ja odottaa toisen ymmärtävän, kun voi ihan sanoakin nätisti.

Vierailija
18/45 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neanderthalensis eikun incel kirjoitti:

No mun mielestä vähempi on riittävästi. Esimerkiksi että kehuu vaikka toista ja halaa lähtiessään, muttei tarvitse kaikkea yrittää varsinkaan ekalla kerralla ja varsinkaan jos toinen ei ole vastaanottavainen.

-ap

Ja pesuselosteessa lukee - hienopesu, elä kosketa , kosketa , mutta no more, hiukka enempi exotiiccaa kiitos, jälkipoltin täysille ja vauhtia kiitos! Ei oo ohjekirjaa ja me miehen-neljännekset emme osaa tulkita elekieltä ennenkuin karjut naama punaisena.

Vierailija
19/45 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä. - Kun nainen kertoi rakastavansa minua enemmän kuin ketään muuta koskaan ennen, niin se tuntui hyvin kiusallsielta kuulla toisien treffien päätteeksi, eikä vähiten siksi, että tiesin hänellä olevan lapsi. - Veiläkin pahemmalta tuntui kun eräs naine aluksi kertoim että hänellä ei ole lainkaan lapsia. Kuitenkin myöhemmin paljastui, että hänellä on lapsia.

Sekään ei ollut absoluuttisen paha asia.kun sitä hetken kovasti yritin ymmärtää  jahänen haluaan ensin kieltää ettei hänellä ole lapsia.

Mutta tulin epäluuloseksi häntä kohtaan kun hän täydensi, että kyllä hänellä on totta  puhuen lapsia mutta hän ei ole, eikä halua olla lapsiensa kanssa yhtään missään tekemisissä.

Sinkkumies

Vierailija
20/45 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei siis kiinnostanut sinua, joten ihan se ja sama, miten olisi toiminut. Parempi vaan, että asia tuli kerralla selväksi, ettet jättänyt sitä roikkumaan katteettomiin odotuksiin.