Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä kaunis tietää olevansa kaunis?

Vierailija
07.09.2022 |

Millaista on elämä kauniina tai komeana?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun astuu huoneeseen, niin huomaa kuinka ihmiset vähän hätkähtää.

Vierailija
22/31 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun astuu huoneeseen, niin huomaa kuinka ihmiset vähän hätkähtää.

Joo, ihmisille tulee sellainen hetken kestävä lasittuneen näköinen, tahdottomasti tuleva tuijotus... josta kokoavat itsensä parin sekunnin kuluttua ja vilkaisevat hetken kuluttua uudestaan uteliaan näköisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olen tavallisen nätti, mutta tutut ja vieraat miehet ja naiset on kehuneet kauniiksi. Muuten ajattelen että muut asiat on tärkeämpiä, mutta kivaa on oma mieheni ylistää, ja voin myöntää että se tuntuu hyvältä.

Vierailija
24/31 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pitävät ilman mitään syytä ja vaivaa. Toisaalta rasittavaa. Tykkää kuitenkin katsella itseäni peilistä ja poseerata. On se vain niin....huh...ai että!

Vierailija
25/31 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut ujo ja lapsena/nuorena ihmisten kehut kauneudesta olivat todella vaivaannuttavia. Kun vartuin ja pääsin baareihin ym, alkoholi helpotti kehujen vastaanottamista ja flaksi kävikin yöelämässä, olisin saanut liki kenet vaan. Mutta varjele, kun piti tavata selvinpäin 😱 Olin asiakaspalvelutöissä ja aina joskus joku edellisen vkolopun ihailija tuli asiakkaaksi ja luoja kun se oli minulle vaikeaa! Se baarin sujuvasanainen kaunotar olikin yhtäkkiä punasteleva tönkkö. Mutta kuten joku sanoikin, kauneus on katoavaista ja yllättäen kilojen ja ryppyjen myötä tuli myös itseluottamus, enää en ujostele mitään.

Vierailija
26/31 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on monesti mainittu tuo, että kun on kaunis niin ihmiset kääntyvät katsomaan. Jos on aina ollut kaunis, niin ei sitä huomaa. Kauniille se on ihmisten normaalia käytöstä, hän ei tiedä muusta ja olettaa että ihmiset kääntyvät samalla lailla katsomaan muitakin ihmisiä. Tai ajattelee että se on vain tämä mun mekko jota katsovat, istuukohan se huonosti?

Ja paljon on myös kiinni siitä, kuinka näyttävän itsestään tekee ulkoisilla keinoilla. Varsinkin nuorempana sellaiseen oli paljon aikaa ja viitseliäisyyttä. Minä saan itseni kyllä laitettua sellaiseksi, että todellakin ihmiset katsovat perään, mutta toisaalta kun olen vaikka lapsen kanssa leikkipuistossa, niin väitän ettei siellä leuat paljon putoile.

Vierailija
27/31 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset huomioi ja on mukavia. Kukaan ei uskalla lähestyä.

Vierailija
28/31 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee helposti nussimahan.

Vierailija
29/31 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina kehuttu, opettajat, autokoulun ohjaajat ym kaikki kehuneet kaunottareksi, saanut perään stalkkereita paljon, exät sanoo ettei ikinä unohda ja olin elämänsä nainen, exät menee hulluiksi, naiset on todella ilkeitä välillä, naiset "vihaa" "ilman syytä", jotkut miehet joskus vihaa myös ilman syytä mutta useammin miehiltä saa hyvää kohtelua, miehet huomioi ja naiset vähättelee, miehet haluaa aina tarjota, antaa rahaa ym, naiset puukottaa selkään, joskus kateutta ulkonäöstä esim "ai, meinasit sit ulkonäöllä saada tonkin, just joo", jos miehille ei ns lämpeä niin osa suuttuu (esim töissä), pikkulapset kehuu kauniiksi prinsessaksi, naiset etsii virheitä lukuunottamatta läheiset tai jotkut ulkomaalaiset, suomalaiset naiset usein ns etsii virheitä ja lannistaa. Luullaan jopa taustakuvaksi, lapset luulee prinsessaksi ja miehet kuninkaalliseksi keskellä katua ym 😂 päihteiden vaikutuksen alla jotkut naiset ovat melkein hyökänneet kimppuun.

Vierailija
30/31 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän taikapeili sen minulle kertoo.

Vierailija
31/31 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... jotkut miehet joskus vihaa myös ilman syytä mutta useammin miehiltä saa hyvää kohtelua...

Yleensä sellaiset miehet vihaavat, jotka tietävät itsekin ettei ole mitään mahdollisuutta. Osa saattaa kuitenkin yrittää, mutta sitten rivien välistä negatiivinen suhtautuminen tulee selväksi. Esim. minulle on kerrottu että olen pinnallinen ja pidän itseäni täydellisenä. Ei muuten ole koskaan ollut hyvännäköinen mies joka on tällaista juttua heittänyt.