Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorekkuuden salaisuus on puolta nuorempi puoliso

Vierailija
24.02.2023 |

Mistä saisin 20 vuotiaan puolison kun itse olen viisikymppinen? Haluan elää vanhaksi.

Joulukuussa 98 vuotta täyttävä näyttelijä Richard Wayne Dick Van Dyke kertoo tuoreessa Yahoo-sivuston haastattelussa nuorekkuutensa salaisuuksista.

Maija Poppanen -elokuvaa tähdittänyt Van Dyke nostaa ensimmäisenä esille geenit, joiden vuoksi hän tuntee olonsa upeaksi.

Toisena syynä Van Dyke nostaa esille 46 vuotta nuoremman vaimonsa roolin hänen nuorekkuudessaan.

Se, että minulla on puolet nuorempi ja kaunis vaimo, joka huolehtii minusta, on syy positiiviselle asenteelleni. Saan asenteeni vaimoltani, näyttelijä huudahtaa.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3ce4c9fc-8b65-4680-9707-e70f3e…

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk, en kyllä haluaisi parikymppistä "miestä" itselleni. Onko muita vaihtoehtoja nuorekkuuteen?

Vierailija
2/13 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään. Kannattaa yrittää keksiä jotain järkevää tekemistä sen sijaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny on tajunnut tämän jo aikaa päivää sitten. Pisti vaan paremmaksi.

Vierailija
4/13 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet Hollywood-tähti, ei pitäisi olla ongelma. Harva tähti tosin kirjoittelee täällä ja vieläpä suomeksi. Sun varmaan kannattaa ostaa joku nukke.

Vierailija
5/13 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Danny on tajunnut tämän jo aikaa päivää sitten. Pisti vaan paremmaksi.

Dannyn pitäisi mennä parturiin

Vierailija
6/13 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on puolet nuorempi ja kaunis vaimo, joka huolehtii minusta, on syy positiiviselle asenteelleni. Saan asenteeni vaimoltani,

Onnea ja menestystä jos meinaat Suomesta löytää nuorekkaan ja positiivisen naisen.🤣 Täällä on yli 60 v paremmassa kunnossa kuin parikymppiset.🤣

Vierailija
7/13 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhaluuloa. Se että joku sanoo pitkän iän salaisuudeksi, on ihan tuulesta temmattu luulo. Hyvät geenit ja muut elämäntavat pitkän iän paremmin tuo.

Ei se Dannykään nuorentunut ole, raihnastunut ihan viime aikoina. Miehet luulevat turhia. Haluavat vaan kukkoilla toisille nuoresta kumppanista

Paineita se tuo miehelle, kun pitää esittää pystyvämpää, kuin mihin rahkeet riittävät

Vierailija
8/13 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulla on puolet nuorempi ja kaunis vaimo, joka huolehtii minusta, on syy positiiviselle asenteelleni. Saan asenteeni vaimoltani,

Onnea ja menestystä jos meinaat Suomesta löytää nuorekkaan ja positiivisen naisen.🤣 Täällä on yli 60 v paremmassa kunnossa kuin parikymppiset.🤣

Mahdotonta että 60 v on paremmassa kunnossa kuin 20 v

Vierailija
9/13 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta hän tulee rupsahtamaan tosi nopeasti, koska hänellä ei ole puolta nuorempaa puolisoa vaan vanha kurppa. Voi voi.

Vierailija
10/13 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen on kyllä aika lapsenomainen kun itse on paljon vanhempi. Mutta jotkuthan tykkää

Luultavasti parhaat mahikset on Thaimaa, Vietnam, Filippiinit jne. Mutta se ei ole mikään rakkausliitto, jos se ei haittaa

Vierailija
11/13 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisikö joku parikymppinen rikkaan setämiehen mersun kyytiin?

Vierailija
12/13 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi puoliso vanhenee tuollaisessa suhteessa ikäisiään nopeammin.

Vierailija
13/13 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisikö joku parikymppinen rikkaan setämiehen mersun kyytiin?

Mersu penkit on täynnä. Seuraava erä otetaan kyytiin arviolta 10 vuoden päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän