Aiotteko hankkia liput Rammsteinin Suomen keikalle?
Rammstein tulee Suomeen 5/2023!
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Hei noista paikoista tietävät, ovatko nuo katsomon istumapaikat numeroituja eli paikka on varattu? Ahdistaa sellainen ryntäys kuka saa parhaimman paikan. Ja jotkut odottaa yön yli ovien edessä.
Istumapaikat on numeroitu. Jonottajat on menossa kentälle eturiviin.
Vierailija kirjoitti:
Missä se konsertti on?
Helsingissä Olympia-stadionilla.
Vierailija kirjoitti:
Hei noista paikoista tietävät, ovatko nuo katsomon istumapaikat numeroituja eli paikka on varattu? Ahdistaa sellainen ryntäys kuka saa parhaimman paikan. Ja jotkut odottaa yön yli ovien edessä.
On numeroitu. Lipussa näkyy istumapaikan numero.
Juu ehkä mä yritän saada istumapaikan kun en jaksa sitä jonotusta ja ryntäystä. Jäisin kuitenkin ihan taakse, eikä olisi sen arvoista sitten.
Olin tasan kymmeneltä siellä ostamassa ja kaikki parhaat paikat oli jo menneet. Nyt istun jossain rivillä 23 mahdollinen näköeste mitä sekin tarkoittaa?
En kyllä maksais 100 euroa niiden keikkalipusta. 20 euroa voisin maksaa. Onko ihmiset ihan sekasin?
110€ maksoin ja ei ollut edes parhaimmasta päästä. No, kerrankos sitä käy elämässään Rammsteinin katsomassa.
Toinen lippujen ostamista koskeva ketju poistettiin, joten jatketaan keskustelua täällä. Eli liput saatiin lauantaille katsomoon, vaikka nopeasti ne kyllä myytiin taas loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Toinen lippujen ostamista koskeva ketju poistettiin, joten jatketaan keskustelua täällä. Eli liput saatiin lauantaille katsomoon, vaikka nopeasti ne kyllä myytiin taas loppuun.
Miksi ihmeessä poistettiin?
Itse olen nähnyt Rammsteinin viisi kertaa, joten ei ollut enää intoa lähteä keikalle, mutta ensikertalaiset ystäväni ostivat liput sunnuntaille, kun lauantain hyvät liput menivät hetkessä.
Olihan se ihan. Olin Provinssissa eturivissä.