Aiotteko hankkia liput Rammsteinin Suomen keikalle?
Rammstein tulee Suomeen 5/2023!
Kommentit (102)
Ehdottomasti!
Ramstein on oikeietolainen bändi ja monessa paikassa saksassa esiintymiskiellossa, joten jo tämän tähden haluan nähdä heidät livenä.
Jos joku antaa mulle lipun ja 250 euroa puhtaana käteen, ehkä viitsisin vaivautua paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi vähempää kiinnostaa. :D M27
Hyi saatana mene sinä runkkaamaan niihin pehmoleluihisi
Vierailija kirjoitti:
Te keikalle menijät, kuunteletteko ihan oikeasti tuota vapaa-ajalla vaan menettekö sinne vain shown vuoksi? Tuntuu, että monet semmoiset menossa ketkä ei edes kuuntele koko bändiä....
Just tänään kuuntelin varmaan pari tuntia yhteensä.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko se jossain hellsingissä, jonne ei pääse autolla?
Miksei pääse?
sitä olen koittanut vihreiltä kysyä. maailmaa ne muka parantaa, mutta oikeasti ovat vain kateellisia autoilijoille
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti!
Ramstein on oikeietolainen bändi ja monessa paikassa saksassa esiintymiskiellossa, joten jo tämän tähden haluan nähdä heidät livenä.
No nyt meni hutiin tämä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan ja olen haukkana vahtimassa sivua. Olin Tallinnassakin nyt viime kesänä enkä halua lippua istumapaikoilta.
Onko istumapaikat huonot?
Ei niissä oikein voi hyppiä sen musiikin tahtiin.
Fröbelin Palikat on hyppelyä varten.
Fröbelin Palikat vois laittaa lisää säröä ja mennä Tuskaan keikalle. Menisin vaikka koomassa!
Tämä yhtye ei ole koskaan sytyttänyt millään tavalla joten en menisi vaikka vähän maksettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te keikalle menijät, kuunteletteko ihan oikeasti tuota vapaa-ajalla vaan menettekö sinne vain shown vuoksi? Tuntuu, että monet semmoiset menossa ketkä ei edes kuuntele koko bändiä....
Just tänään kuuntelin varmaan pari tuntia yhteensä.
N28
Mä en
M21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko se jossain hellsingissä, jonne ei pääse autolla?
Miksei pääse?
Jonnella ei ole ajokorttia.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti kuuntelen! Leikkasin tulee olemaan kolmas.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuuntelen. Kuuntelen kyllä muunlaistakin musiikkia.
N50
Kyllä niitä kuuntelijoita Suomessakin riittää kun Rammsteinin keikat ovat aina loppuunmyytyjä.
En, mä oon nähnyt Rammsteinin jo kahdesti, vuosina 2003 ja 2004. Mua ei huvita enää oikeastaan käydä keikoilla.
Vierailija kirjoitti:
En, mä oon nähnyt Rammsteinin jo kahdesti, vuosina 2003 ja 2004. Mua ei huvita enää oikeastaan käydä keikoilla.
Lucky you, Till oli tuolloin ihan hemmetin hot.
Hei noista paikoista tietävät, ovatko nuo katsomon istumapaikat numeroituja eli paikka on varattu? Ahdistaa sellainen ryntäys kuka saa parhaimman paikan. Ja jotkut odottaa yön yli ovien edessä.
Pitää kommentoida vaikkei tiedä yhtään mitään 🤣