Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotteko hankkia liput Rammsteinin Suomen keikalle?

Vierailija
07.09.2022 |

Rammstein tulee Suomeen 5/2023!

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Toivottavasti ei myy loppuun sekunneissa, että ehdin saada itselleni lipun. Laitoin kyllä muistutuksen aamuksi. Meen yksin keikalle, koska kaikki muut mun kaveripiirissä eivät voi sietää raskaampaa musiikkia.

N28

NotLikeOtherGirls

Okei? Pitäisikö sitten olla menemättä kun ei saa kaveria mukaan? Kyllä siellä keikalla varmaan muitakin naisia on -.-

Vierailija
22/102 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Haluaisin kyllä, mutta ei ole nyt niin paljoa rahaa käyttää. Ja vähän stressaa tuo, kun liput nimikoidaan. Minulla meni tänä kesänä kolme keikkaa puihin kun olin sairaalassa enkä päässyt paikalle ja ne liput sai sentään myytyä eteenpäin. Nimikoitua lippua ei saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
24/102 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos pihalleni ei tule mursua

Vierailija
25/102 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostan ja olen haukkana vahtimassa sivua. Olin Tallinnassakin nyt viime kesänä enkä halua lippua istumapaikoilta.

Itse haluan tällä kertaa nimenomaan katsomoon. Ratinalla oltiin permannolla eikä nähnyt taempaa oikein mitään.

Nähnyt mitä?

Vierailija
26/102 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Be there or be square!

Vierailija
27/102 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Till Lindemann on ihana..

Se onkin sitten ainoa Lindemanni josta voi sanoa että on ihana.

Vierailija
28/102 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostan ja olen haukkana vahtimassa sivua. Olin Tallinnassakin nyt viime kesänä enkä halua lippua istumapaikoilta.

Itse haluan tällä kertaa nimenomaan katsomoon. Ratinalla oltiin permannolla eikä nähnyt taempaa oikein mitään.

Nähnyt mitä?

Esiintyjiä lavalla? Pyrot kyllä näkyy kauemmaksikin.

Vierailija
29/102 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähnyt mitä?

Wau, yksi istuu rumpujen takana, yksi soittaa kitaraa, yksi laulaa, jne? Varmasti näkemisen arvoista.

Vierailija
30/102 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähnyt mitä?

Wau, yksi istuu rumpujen takana, yksi soittaa kitaraa, yksi laulaa, jne? Varmasti näkemisen arvoista.

Boomerilta mennyt ohi keikoilla käymisen idea 😆 no onneksi niillä ei ole kenenkään pakko käydä katsomassa kun joku paukuttaa rumpuja, toinen soittaa kitaraa, kolmas laulaa jne.

Vierailija
31/102 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä seisomossa ahdistavaa ihmisten keskellä? Näkeekö paremmin istumapaikalta?

Vierailija
32/102 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin ja itselläni ei selkä kestänyt seisomista, jouduin istumaan bajamajassa parin biisin verran lepuuttamassa selkääni. :)

Nyt ehdottomasti katsomoon, jos tärppää!

Vierailija
33/102 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan aio.

Vierailija
34/102 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne vasta ollu täälä?

Vierailija
35/102 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan aio.

Miks

Vierailija
36/102 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2019 viimeksi

Vierailija
37/102 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein jaksa ulkoilmakeikkoja. Odottelen mieluummin Rammsteinin intiimejä klubikeikkoja.

Vierailija
38/102 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähnyt mitä?

Boomerilta mennyt ohi keikoilla käymisen idea 😆 no onneksi niillä ei ole kenenkään pakko käydä katsomassa kun joku paukuttaa rumpuja, toinen soittaa kitaraa, kolmas laulaa jne.

Nykynuorilta on mennyt ohi keikoilla käymisen idea, hih hih. Ei keikoille mennä istumaan ja katsomaan esiintyjiä vaan tuntemaan se musiikki ja liikkumaan sen mukana.

Vierailija
39/102 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2019 viimeksi

No mulle tuo on kyllä ihan vasta, mutta semmosta se on vanhana. :)

Vierailija
40/102 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Toivottavasti ei myy loppuun sekunneissa, että ehdin saada itselleni lipun. Laitoin kyllä muistutuksen aamuksi. Meen yksin keikalle, koska kaikki muut mun kaveripiirissä eivät voi sietää raskaampaa musiikkia.

N28

NotLikeOtherGirls

Okei? Pitäisikö sitten olla menemättä kun ei saa kaveria mukaan? Kyllä siellä keikalla varmaan muitakin naisia on -.-

Siis huoh joo -.-