Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cruisingmap kokemuksia

Vierailija
07.09.2022 |

Tuskin paikkoja noin paljoa mitä antaa ymmärtää???

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysähdyin kesällä janakkalan levatilla ekaa kertaa. Ei sovittua tapaamista. Joitakin autoja oli pysäkillä, jopa pariskuntia, mutta osa taisi ulkoiluttaa koiria. En lähtenyt metsään samoilemaan, ehlä ensi kesänä.

M41

Vierailija
2/21 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesteissä näkyy IP osoite. Käyttäjät ovat nopeita liikkeissään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sain pyllyä panna kumin kanssa levarilla.

Vierailija
4/21 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkinen IP osoitehan vaihtuu reitittimen käynnistyessä tai päivityksessä eikä siitä voi päätellä missä IP osoitetta käyttävä on. Joskus olen seurannut tuota eikä se niinä kertoina ole ollut kertaakaan siellä missä todellisuudessa olen.

Vierailija
5/21 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkinen IP osoitehan vaihtuu reitittimen käynnistyessä tai päivityksessä eikä siitä voi päätellä missä IP osoitetta käyttävä on. Joskus olen seurannut tuota eikä se niinä kertoina ole ollut kertaakaan siellä missä todellisuudessa olen.

Tälläkin hetkellä näyttää mulle sijainniksi 130 km päässä olevan kaupungin eli osoite voi vaihtua hyvin liukkaasti, vaikka käyttäjä olisi koko ajan samassa paikassa. Joskus taas tuo näyttää pitkään paikkaa, missä on oltu viikko sitten. Ei mitään logiikkaa.

Vierailija
6/21 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuli käytyä kesällä, kuljen fillarilla niin pahempikin paikka onnistuu. Siellä on nyt vaan tosi paljon hiljaisia pisteitä niin siksi paljon ja bugaillutkin on. Välillä häviää ja joskus tulee kaikki takaisin.

Vierailija
7/21 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janakkalassa joskus pariskunta sormeilee todella avoimesti autonsa vieressä. Mukavaa silmänruokaa. Tekevät sitä muka salaa, mutta luulen olevan ihan tahallista.

Vierailija
8/21 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran näin Hämeenkylän kartanolla suikkarin.. nuoripari pakettiauton vieressä.. sisälläkin ois varmaan mahtunut imemään.. halusivat näyttää

Vierailija
9/21 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuolla Janakkalassa itsekkin joskus vaimon kanssa hieman vilauteltu ja on muuten aika kiihottavaa touhua. Molemmat kopeloitiin toisiamme minä mekon alta sormeilin vaimoa ja vähän pakaraa vilauteltiin mulla oli löysät colleget jalassa, niin pääsi hänkin helposti kaluun käsiksi. Autoista katseltiin silmät kovana tapahtumia. Lopuksi polttelin tupakan silleen, että ei jäänyt seisokki housuissa huomaamatta ja vaimo välillä hieman puristeli housujen päältä, että pysyi erektio päällä. Siitä ajeltiin rauhallisempaan paikkaan sitten itse hommiin.

Ei siellä kaikki läheskään mitään umpihomoja ole.

Vierailija
10/21 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kerran näin Hämeenkylän kartanolla suikkarin.. nuoripari pakettiauton vieressä.. sisälläkin ois varmaan mahtunut imemään.. halusivat näyttää

Rantarokissa Vaasassa joskus ysärinä joku muija otti joltain jätkältä suihin porukan kävellessä ohi. En jäänyt kattelemaan.

Vierailija
11/21 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukm45 kirjoitti:

Kyllä tuli käytyä kesällä, kuljen fillarilla niin pahempikin paikka onnistuu. Siellä on nyt vaan tosi paljon hiljaisia pisteitä niin siksi paljon ja bugaillutkin on. Välillä häviää ja joskus tulee kaikki takaisin.

Jonkun kerran kokeeksi itsekin laittanut jonkun viestin tonne.

Mutta tosiaan, aika iso osa spoteista ihan vaan huhuilua tyhjään. Ja erityisesti kun nyt ehkä eniten kiinnostaisi löytää nainen, joka haluaisi nuolettaa, niin ihan 0-tulostahan toi on ollut.

Ja sijainti muuten päivittyy aika pitkällä viiveellä. Eli kun olet täpän kohdalla näyttää nollaa ja kun poistut täpältä, näyttää käyttäjää vielä pitkään sen jälkeen.

"Cunnilingus is next to godliness"

yonipistepujaatyahoopistecom

Vierailija
12/21 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että valtaosa miestenvälisistä kontaktihakuilmoituksista tulee meiltä bottomeilta ja tyttöilijöiltä. Topeista taitaa olla jopa pulaa. Tulkaahan kaapista ja kokeilemaan.

Vierailija
13/21 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että valtaosa miestenvälisistä kontaktihakuilmoituksista tulee meiltä bottomeilta ja tyttöilijöiltä. Topeista taitaa olla jopa pulaa. Tulkaahan kaapista ja kokeilemaan.

Eli onko bottom se, joka haluaa munaa hanuriinsa?

Vierailija
14/21 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli onko bottom se, joka haluaa munaa hanuriinsa?

Joo.

Vierailija
15/21 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pleasure Dome kirjoitti:

Jonkun kerran kokeeksi itsekin laittanut jonkun viestin tonne.

Mutta tosiaan, aika iso osa spoteista ihan vaan huhuilua tyhjään. Ja erityisesti kun nyt ehkä eniten kiinnostaisi löytää nainen, joka haluaisi nuolettaa, niin ihan 0-tulostahan toi on ollut.

Ja sijainti muuten päivittyy aika pitkällä viiveellä. Eli kun olet täpän kohdalla näyttää nollaa ja kun poistut täpältä, näyttää käyttäjää vielä pitkään sen jälkeen.

Toihan kuulostaa aika kiinnostavalta - sä siis voisit nuolla pillua yksipuolisesti, anonyymisti, ymmärsinkö nyt oikein? Missähän päin tuollainen onnistuisi

Liza N34

Vierailija
16/21 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liza - oikein ymmärsit. Helsingin itäisen laidan spoteilla.

Vierailija
17/21 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoinkin sähköpostia, PD.

Liza

Vierailija
18/21 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän vaiheessa kevättä alkaa taas cruisingmestat aktivoitua

Vierailija
19/21 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa. 

Vierailija
20/21 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö Tampereelta 40v miehelle naista nuolettavaksi?

varvaspeikonatgmailpistecom