Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mua oikeasti ahdistaa etten ehdi joulunodotukseen mukaan
28.10.2006 |
Jo nyt hätäilen mitä kaikkea pitäisi tehdä ennekuin pääsen nauttimaan joulunodotuksesta ja pelkään että sitten jo liian myöhäistä
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kynttilät esiin, kaupoista saa ainakin jo pipareita, glögistä en tiedä. Ainakin meidän Cittarissa on jo joulukoristeita. Eiköhän joulukortitkin tuu heti isänpäivän jälkeen. Ja fiksuintahan olis hommata lahjat nyt, ennen ruuhkia. Ainakin voit alkaa jo suunnittelun, mitä ostaa kenellekin.