Olin tänään kirkossa kuuntelemassa Late Johanssonia. Haluatko kysyä jotain?
Tämä oli ensimmäinen kerta kun kävin Jyväskylän kaupunginkirkossa. Teema oli Muutos on mahdollinen.
Kommentit (65)
Ainakin omasta elämästä aion kertoa kaiken, ihan kaiken. Jos vähänkään kiinnostaa onko oma versio vai toisten versio totta toivottavasti on pokkaa kysyä. Tyhmä itsensä tyhmänä pitää.
Siinä vasta onkin kertomus ja ääliöllä paljon hävettää. Ne ääliöt ei sitten löydy henkilön läheisistä vaan niistä jotka törkyrikoksia suunnitelleen ja järjestäneet erään naisen ja perheensä pään menoksi. Burn in hell.
Ei mietitytä uskotaanko, riittää että kerron oman version, jos on fiksu tajuaa että mä kerron totta. Mutta todellakin täytyy olla fiksu sen verran uskomattomia asioita on tehty ja järjestetty, että ihan koulutettu kunnon ihminen on ihan että ei voi olla totta.
Hahhaa ihmisen fiksus voidaan mitata juuri tuolla. Kun tajuaa että esitetyt asiat ei stemmaa ja tajuaa milloin henkilön versio on totta, vaikka yksityiskohtia ei voi todistaa ja kuulosta ensin uskomsttomaltakin.
Fiksut tietää että ei ole taikaa tai yliluonnollisuuksia, mutta kaikki se mikä ei ole yliluonnollista, voidaan järjestää. Tarvitaan vaan tekijät, tietämys, mahdollisuus järjestää ja motiivi. Joskus järkeenkäypää motiivia ei edes ole. Se ei tarkoita, että jotain ei olisi tehty.
Mitä enemmän lahkoja sen enemmän RIIVAAJIA. DEMONEJA.
Minä en mitään murhaajia kuuntele enkä todellakaan ole kiinnostunut kysymään sulta yhtään mitään.
Vapaaksi mistä?
Mistä sinä vapauduit? Et ainakaan ilkeästä kielestäsi. Ja muutenkaan et vaikuta ollenkaan vapaalta ihmiseltä. Et vapaalta etkä vapaamieliseltä. Joku paula sinua lujasti kietoo.