Olin tänään kirkossa kuuntelemassa Late Johanssonia. Haluatko kysyä jotain?
Tämä oli ensimmäinen kerta kun kävin Jyväskylän kaupunginkirkossa. Teema oli Muutos on mahdollinen.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Mistä Late puhui? Mikä oli punainen lanka? Vai todistiko pelkästään?
Uskoontulostaan, Jumalan armosta ja siitä, miten kaikki me olemme samalla viivalla, rukouksen voimasta...
Ap
skeptikko kirjoitti:
Kerran rikollinen, aina rikollinen. En uskoisi sanakaan mitä huijari sanoo. Kannattaa pysyä poissa ja äänestää jaloillaan. En tue rikollisten touhuja. Zero points! Ohi!
Ettekö tiedä uskon muuttavasta voimasta?
Jumala on uusien mahdollisuuksien Jumala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko se oli vankilassa?
25 vuotta, jos oikein muistan.
Ap
Kuka tahansa muuttuu siinä ajassa. Erkaantuu vanhoista piireistä, sopeutuu vankilan sääntöihin ja oppii miten pitää käyttäytyä ettei tule lisää rangaistusta. Mikään yliluonnollinen voima ei tätä muutosta ole tehnyt vaan Late itse, muiden myötävaikutuksella.
Pidän Laten uskovaisuutta yhtä todellisena kuin muidenkin uskovaisiksi itseään kutsuvien. Mikä sen eron muka tekisi?
Vierailija kirjoitti:
Tuliko Late paikalle myöhässä?
Ei suinkaan, hän oli itse asiassa ollut hetkeä aiemmin siinä ulkona kirkkopuistossa tapaamassa ihmisiä jotka sinne olivat tulleet, paikalla oli ollut myös seurakunnan työntekijöitä ja tarjolla makkaraa, kahvia ja pullaa. Itse en tosin ollut siinä paikalla vaan kirkossa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
skeptikko kirjoitti:
Kerran rikollinen, aina rikollinen. En uskoisi sanakaan mitä huijari sanoo. Kannattaa pysyä poissa ja äänestää jaloillaan. En tue rikollisten touhuja. Zero points! Ohi!
Nimenomaan uskolla on muuttava voima. Ihminen itse voi muuttua jos päättää niin. Mikään ulkopuolinen voima ei muuta ketään.
Hienoa. Juttelitko hänen kanssaan henkilökohtaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
skeptikko kirjoitti:
Nimenomaan uskolla on muuttava voima. Ihminen itse voi muuttua jos päättää niin. Mikään ulkopuolinen voima ei muuta ketään.
Psykopaattia ei muuta mikään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko se oli vankilassa?
25 vuotta, jos oikein muistan.
Ap
Kuka tahansa muuttuu siinä ajassa. Erkaantuu vanhoista piireistä, sopeutuu vankilan sääntöihin ja oppii miten pitää käyttäytyä ettei tule lisää rangaistusta. Mikään yliluonnollinen voima ei tätä muutosta ole tehnyt vaan Late itse, muiden myötävaikutuksella.
Pidän Laten uskovaisuutta yhtä todellisena kuin muidenkin uskovaisiksi itseään kutsuvien. Mikä sen eron muka tekisi?
Ympäristö ei kasvata siellä parannukseen.
Late odottaa vain sopivaa triggeriä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
skeptikko kirjoitti:
Voima on sellaista joka nostaa kuolleetkin pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
skeptikko kirjoitti:
Riippuu varmasti muuttumisen määritelmästä.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Juttelitko hänen kanssaan henkilökohtaisesti?
En, kuuntelin vain puheensa.
Ap
Miksi tuota pitäisi kuunnella? Entäs me miljoonat kunnon kansalaiset, jotka emme koskaan ole käyneet rikoksen tiellä? Eikö olisi jo aika meidän puhua ja rikollisten kuunnella?
Rikollisen ainoa tehtävä on lusia rangaistus, katua syntejään ja elää nöyrästi loppuelämä kaidalla tiellä. Ei saarnata kansalaisten keskuudessa!
Tuossa näkyy selvästi, kuinka hän nostaa itsensä jalustalle ja käyttää uskontoa vain hyväkseen. En tule koskaan hyväksymään tuollaista tekopyhää ja kaksinaamaista asennetta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
skeptikko kirjoitti:
Ei ole nähty.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuota pitäisi kuunnella? Entäs me miljoonat kunnon kansalaiset, jotka emme koskaan ole käyneet rikoksen tiellä? Eikö olisi jo aika meidän puhua ja rikollisten kuunnella?
Rikollisen ainoa tehtävä on lusia rangaistus, katua syntejään ja elää nöyrästi loppuelämä kaidalla tiellä. Ei saarnata kansalaisten keskuudessa!
Tuossa näkyy selvästi, kuinka hän nostaa itsensä jalustalle ja käyttää uskontoa vain hyväkseen. En tule koskaan hyväksymään tuollaista tekopyhää ja kaksinaamaista asennetta!
Evankelistat etsii ja löytää kaikkia mahdollisuuksia.
Oletteko kuulleet muista vastaavista.
Late taisi ottaa omien lisäksi pari muiden tekemää murhaa nimiinsä. Kun ei edes tiedä mihin ruumiin pisti. Suomessa kun ei istu yhtään kauempaa vaikka olisi tappanut koko kylän. Silloin voi rahasta ottaa omiin nimiin mitä vaan, jos jo istuu elinkautista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
skeptikko kirjoitti:
Ei ole nähty.
Laajenna piiriä.
Suomessakin oli 10v sitten Nigerialainen Daniel .joka tuli ruumishuoneelta.
Ateistit tulevat kuolemalla kuolemaan helvetin tulessa. Vihaan ateisteja, ne ovat tyhmiä, aivovammaisia perkeleen lapsia, jotka kootaan maailmanlopulla yhteen ja poltetaan tulessa. Sadonkorjaajat ovat enkelit.
Mediamissio alkaa 19.9 muistaakseni.