Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs tykkäät näistä miesten mekoista ja käsilaukuista?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä innosta. Mitä miehet tykkää?

T. nainen

Vierailija
2/47 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sanon: Jokainen pukeutukoon miten itse haluaa. Minua ei toisten puketuminen kiinnosta oli kyse mies tai nainen. Enkä myöskään tällä en misään muuallakaan avaa tuntemattomien liiteitä. Kaikkialla niistä on varoitettu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiin kyllä tehdä niinpäin, että seuraavat 500 vuotta miehet roudaavat käsilaukkuja ja naisilla on TASKUT.

Vierailija
4/47 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämähän se vielä puuttuikin. Aika fagottia.

Vierailija
5/47 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovasti

Vierailija
6/47 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä hyvin sopivat kuin housut naiselle. En ymmärrä, miten asia olisi jotenkin eri.

Vierailija
7/47 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vit... Tuo Malone! Tatuoinnit yäk!

Vierailija
8/47 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivoja mun mielestä, pukeutukoot miehet vaan hameisiin - itse en naisena halua. Jokainen tyylillään!

Vierailija
9/47 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla hyvinkin mukava ratkaisu sukukalleuksia ajatellen 😊

Vierailija
10/47 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestaan noi hameet vois olla sellanen, että silmä tottuis nopeesti, jos alkais katukuvassa yleistymään.

Ja erilaisia kasseja, reppuja ja muita nyssäköitä miehet kantaa jo nyt, ei kai siinä mitään niin ihmeellistä ole.

Vierailija
11/47 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla hyvinkin mukava ratkaisu sukukalleuksia ajatellen 😊

Juu, tuuletus pelaa!

Vierailija
12/47 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha!  "Man skirt" ja "man purse". Nyt vaan odotetaan, että ne ilmestyy suomlaiseen katukuvaan. Talvi varsinkin on oikein otollinen vuodenaika tuollaisille miesten härpäkkeille. Sitä odotellessa ....

Vierailija
13/47 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena sanon: Jokainen pukeutukoon miten itse haluaa. Minua ei toisten puketuminen kiinnosta oli kyse mies tai nainen. Enkä myöskään tällä en misään muuallakaan avaa tuntemattomien liiteitä. Kaikkialla niistä on varoitettu!

Liitteitä???

Vierailija
14/47 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan kaikista tykännyt, mutta Brad Pittin ja A$AP Rockyn asut olivat kyllä yksinkertaisen tyylikkäitä 👍😊

Se pinkki minari ja toppi asu oli ehkä vähän turhan perinteisen femiininen. Jos tehään miehille hame-asuja, niin semmoset simppelit unisex-tyylit toimii hyvin 😊

Vierailija
15/47 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvis housuja laskea kun alkaa paneen. Näppärää mies nostaa vaan hameensa korviin.

Vierailija
16/47 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule: muualla voi olla vielä lämmin ilma. Kai miehetkin tajuavat, että hame on viileämpi kuin housut? Eivät miehet huvikseen kulje eräässä maanosassa isoisoisä yöpaidan näköinen vaate päällä ja hänen vaimonsa tekemän pöytäliinan mallineen suoja päätä lämmöltä suojaamassa.

Vierailija
17/47 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin nähdä noita asuja jonkun Tuure Boeliuksen ja Christoffer Strandberg päällä, mutta en esim: uutistenlukijan ja/ tai Fortumin johtajien päällä.

Vierailija
18/47 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen liitteitä? 😃 Tarkoitatko tuota Iltalehden linkkiä? Ei sieltä mitään örkkiä hyppää.

Vierailija
19/47 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistölle mekko seuraaviin itsenäisyyspäivän juhliin? Jenni vois vaihteeksi olla housuissa.

Vierailija
20/47 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule: muualla voi olla vielä lämmin ilma. Kai miehetkin tajuavat, että hame on viileämpi kuin housut? Eivät miehet huvikseen kulje eräässä maanosassa isoisoisä yöpaidan näköinen vaate päällä ja hänen vaimonsa tekemän pöytäliinan mallineen suoja päätä lämmöltä suojaamassa.

Joo, mutta miksi ne asut ovat naisilla mustia? Ja monesti vielä kasvot peittäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä