Mitäs tykkäät näistä miesten mekoista ja käsilaukuista?
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/981fc530-1016-4da0-b76c-f627371501db
Ei oikein mun makuun... 🤣
Kommentit (47)
Naisena sanon: Jokainen pukeutukoon miten itse haluaa. Minua ei toisten puketuminen kiinnosta oli kyse mies tai nainen. Enkä myöskään tällä en misään muuallakaan avaa tuntemattomien liiteitä. Kaikkialla niistä on varoitettu!
Voitaisiin kyllä tehdä niinpäin, että seuraavat 500 vuotta miehet roudaavat käsilaukkuja ja naisilla on TASKUT.
No tämähän se vielä puuttuikin. Aika fagottia.
Ihan yhtä hyvin sopivat kuin housut naiselle. En ymmärrä, miten asia olisi jotenkin eri.
Hyi vit... Tuo Malone! Tatuoinnit yäk!
Ihan kivoja mun mielestä, pukeutukoot miehet vaan hameisiin - itse en naisena halua. Jokainen tyylillään!
Voi olla hyvinkin mukava ratkaisu sukukalleuksia ajatellen 😊
Oikeestaan noi hameet vois olla sellanen, että silmä tottuis nopeesti, jos alkais katukuvassa yleistymään.
Ja erilaisia kasseja, reppuja ja muita nyssäköitä miehet kantaa jo nyt, ei kai siinä mitään niin ihmeellistä ole.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla hyvinkin mukava ratkaisu sukukalleuksia ajatellen 😊
Juu, tuuletus pelaa!
Haha! "Man skirt" ja "man purse". Nyt vaan odotetaan, että ne ilmestyy suomlaiseen katukuvaan. Talvi varsinkin on oikein otollinen vuodenaika tuollaisille miesten härpäkkeille. Sitä odotellessa ....
Vierailija kirjoitti:
Naisena sanon: Jokainen pukeutukoon miten itse haluaa. Minua ei toisten puketuminen kiinnosta oli kyse mies tai nainen. Enkä myöskään tällä en misään muuallakaan avaa tuntemattomien liiteitä. Kaikkialla niistä on varoitettu!
Liitteitä???
En ihan kaikista tykännyt, mutta Brad Pittin ja A$AP Rockyn asut olivat kyllä yksinkertaisen tyylikkäitä 👍😊
Se pinkki minari ja toppi asu oli ehkä vähän turhan perinteisen femiininen. Jos tehään miehille hame-asuja, niin semmoset simppelit unisex-tyylit toimii hyvin 😊
Eipä tarvis housuja laskea kun alkaa paneen. Näppärää mies nostaa vaan hameensa korviin.
Vierailija kirjoitti:
Kuule: muualla voi olla vielä lämmin ilma. Kai miehetkin tajuavat, että hame on viileämpi kuin housut? Eivät miehet huvikseen kulje eräässä maanosassa isoisoisä yöpaidan näköinen vaate päällä ja hänen vaimonsa tekemän pöytäliinan mallineen suoja päätä lämmöltä suojaamassa.
Voisin nähdä noita asuja jonkun Tuure Boeliuksen ja Christoffer Strandberg päällä, mutta en esim: uutistenlukijan ja/ tai Fortumin johtajien päällä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen liitteitä? 😃 Tarkoitatko tuota Iltalehden linkkiä? Ei sieltä mitään örkkiä hyppää.
Niinistölle mekko seuraaviin itsenäisyyspäivän juhliin? Jenni vois vaihteeksi olla housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule: muualla voi olla vielä lämmin ilma. Kai miehetkin tajuavat, että hame on viileämpi kuin housut? Eivät miehet huvikseen kulje eräässä maanosassa isoisoisä yöpaidan näköinen vaate päällä ja hänen vaimonsa tekemän pöytäliinan mallineen suoja päätä lämmöltä suojaamassa.
Joo, mutta miksi ne asut ovat naisilla mustia? Ja monesti vielä kasvot peittäviä.
Ei kyllä innosta. Mitä miehet tykkää?
T. nainen