Mitäs tykkäät näistä miesten mekoista ja käsilaukuista?
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/981fc530-1016-4da0-b76c-f627371501db
Ei oikein mun makuun... 🤣
Kommentit (47)
KARMEITA! Onneksi ei tarvitse pukeutua noihin.
Mikäs siinä jos haluaa huomiota. Minusta ei saa kyllä mekkomiestä.
Osalla upeita!
Oon aina käynyt kuumana mieheen kiltissä, kunpa löytäisi semmosen itselle 🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämähän se vielä puuttuikin. Aika fagottia.
Kuule: muualla voi olla vielä lämmin ilma. Kai miehetkin tajuavat, että hame on viileämpi kuin housut? Eivät miehet huvikseen kulje eräässä maanosassa isoisoisä yöpaidan näköinen vaate päällä ja hänen vaimonsa tekemän pöytäliinan mallineen suoja päätä lämmöltä suojaamassa.
Joo, mutta miksi ne asut ovat naisilla mustia? Ja monesti vielä kasvot peittäviä.
En viitannut tässä sinne staniin.
Vierailija kirjoitti:
Osalla upeita!
Oon aina käynyt kuumana mieheen kiltissä, kunpa löytäisi semmosen itselle 🤤
Viime syksynä Finlaysonin farkkukiltit myytiin alle aikayksikön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämähän se vielä puuttuikin. Aika fagottia.
Kuule: muualla voi olla vielä lämmin ilma. Kai miehetkin tajuavat, että hame on viileämpi kuin housut? Eivät miehet huvikseen kulje eräässä maanosassa isoisoisä yöpaidan näköinen vaate päällä ja hänen vaimonsa tekemän pöytäliinan mallineen suoja päätä lämmöltä suojaamassa.
Joo, mutta miksi ne asut ovat naisilla mustia? Ja monesti vielä kasvot peittäviä.
En viitannut tässä sinne staniin.
Mihinkä sitten?
Mä yllätyin! Luulin etukäteen pitäväni noita jotenkin tyhmän näköisinä, mutta suurin osa olikin itse asiassa kivan näköisiä! 👍
Jo muinaiset roomalaiset pitivät hameita , joten on ok. Miehelle olen ehdottanutkin käsilaukkua kun takatasku ei näytä oikein turvalliselta . Ja usein pyytää jotain laittamaan minun käsilaukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Niinistölle mekko seuraaviin itsenäisyyspäivän juhliin? Jenni vois vaihteeksi olla housuissa.
Oscar Isaacin asu vois toimia Saulilla.
"Winter is coming!" Kulkuset jäätyy.
Onhan miehet ennenkin käyttäneet mekkoja ja korkokenkiä. Ennen vanhaan ei sitä kauhisteltu.
Näyttäisi joillekin sopivan hame niin hyvin ettei sitä edes tajua että tyypillä on hame. Hyvin hame sopii miehille.
Miehillä ei ole mitään oikeutta käyttää mekkoja tai käsiveskoja!!!
Vierailija kirjoitti:
Onhan miehet ennenkin käyttäneet mekkoja ja korkokenkiä. Ennen vanhaan ei sitä kauhisteltu.
Niinpä, mutta nykyään hoetaan että pitäisi silpoa värkit ja syödä hormoneita, että näin saisi tehdä.
Tämä miesten hamemuoti on tervetullutta tämän suvaitsemattoman sateenkaariuskonnon valtaamaan maailmaan.
Joitakin kauniita. Kesähelteellä hameet ja mekot ovat miehilläkin tosi mukavia. Toivottavasti lyövät läpi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivoja. Jospa tän myötä päästäs hullusta transhihhuloinnista irti.
Annetaan miesten ja naisten pukeutua miten haluavat, ei vaatteilla ole sukupuolta, ihmisillä on, ja sukupuolia on 2, eikä sitä voi muuttaa.
Tämä.
Mikään ei oo miehisempää kuin hame joka paljastaa sääret, noin sen kuuluisikin olla.
Pitkät tukat myös takasin!
Mustavalkone kirjoitti:
Miehillä ei ole mitään oikeutta käyttää mekkoja tai käsiveskoja!!!
T. Setapanda
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, mutta nykyään hoetaan että pitäisi silpoa värkit ja syödä hormoneita, että näin saisi tehdä.
Tämä miesten hamemuoti on tervetullutta tämän suvaitsemattoman sateenkaariuskonnon valtaamaan maailmaan.
Pitikö se taas tuoda keskusteluun mukaan. Vaikka onhan se hyvä, että johonkin voitte sitä vihaanne täällä netissä kohdistaa.
Liite tai linkki, niin ihan sama. Ja vaikka olisi Iltalehteen, niin en minäkään kaikkea mene painelemaan. 🙂
Eri