Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ei tärppää.... Vinkkejä kehiin!!!

Vierailija
28.10.2006 |

On puolisen vuotta yritetty toista lasta, eikä tunnu nyt onnistuvan!! Ensimmäinen sai alkunsa muutaman kuukauden yritämisen jälkeen.

Rupeaa jo olemaan epätoivoinen olo, vaikka tiedänkin ettei vielä ole hätää! Odottavan aika on vaan niiiin pitkä.....

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

saaminen tuntuu monilla vievän kauemmin kun ensimmäisen???

Meillä eka tärppäs aika nopeesti, toisessa mennyt jo puoli vuotta. Kenelläkään tietoa syistä?

Vierailija
2/35 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan sellainen mielikuva, että jos niitä alkaa tekemään niin sitä saa olla vielä enemmän kyttäämässä itteään. Ja sitten musta tuntuu, että silloin vasta siihen tulee oikein sellainen " yrittämisen" maku ja seksistäkin voi tulla ongelma, kun mies ei ole juuri silloin paikalla tai jotain.

Ja eikö se ole kuitenkin totta, että liika stressaaminen ja yrittäminen vaan vaikeuttaa asiaa?

T:12 joka on päättänyt muuttaa radikaalisti asennoitumistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi asiaa on senkin takia vaikea olla ajattelematta, että ainakin meillä esikoisen ja toivotun sisaruksen ikäero kasvaa koko ajan, kierto kierrolta kun ei tärppää. En halua että heillä on pitkä ikäero tyyliin 5 vuotta.

Vierailija
4/35 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole sitä yhtäkään:-(

Vierailija
5/35 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen pahoillani sun puolesta. Ymmärrän, että tilanteesi on monin verroin vaikeampi kun minun. Voimia ja onnea yritykseen!

Vierailija
6/35 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ensin ajattelin että ovat ajan- ja rahantuhlausta, mutta kun vauvaa ei alkanut kuulua niin otin ne käyttöön. Vähensi stressiä huomattavasti, eikä seksiä tarvinnut harrastaa hampaat irvessä koko kierron ajan, kun tikuilla tiesi koska on ne kriittiset päivät. Testaamisesta tuli rutiini eikä se mitenkään stressannut. Kun tumma viiva ilmestyi niin houkuttelin miestä sänkyyn, välillä kyllä sanoin että nyt pitäisi puuhailla mutta monesti mies oli autuaan tietämätön tikuttelustani. Tämä oli tietenkin vain minun näkökulmani, mutta kannattaa koittaa.

Vierailija
7/35 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans haluis ruveta noita testejä tekemään... Rupee meneen sitten niin " totiseksi" .

Ensimmäinen on nyt kaksi ja hermostuttaa myös se koko ajan venyvä ikäero!!! Sekin tuo lisä stressiä!

Kuukausikin tuntuu vuodelta tässä tilanteessa!

-ap

Vierailija
8/35 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun gyne sanoi, että epäsäännöllinen kierto on aina pahasta, jos se jatkuu vuosia ja se pitää hoitaa säänölliseksi keltarauhashormoonilla. Mä söin sitä 3 kk ja sen jälkeen kierto tasaantui ja seuraavassa kuussa tärppäsi. Epäsäännöllinen kierto voi pidemmän päälle aiheuttaa kohdun rappeutumista.

Tsemppiä!

Vierailija
9/35 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkathan alkavat n. 14 pv ovulaatiosta ja noi 40 pv:n kierrot kuullostavat aika hurjilta.

Vierailija
10/35 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.14

Vierailija
11/35 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko siinä samalla yrittää raskautua?

T:12 jolla nytkin kp 40

Vierailija
12/35 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut epäsäännöllinen kierto ilman pillereitä!!

Kai joskus ainakin ovuloin, kun on ton ensimmäisenkin saanut!?!

-ap

PS. Pahoitteluni sinulle joka ei ole vielä saanut ensimmäistä!!! Toivottavasti pian tärppää teilläkin!!!!

Vierailija
13/35 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen myös gynekäyntiä hormonilääkityksen saamiseksi. Itse olen onnekkaassa asemassa, koska kierto on kellontarkka ja ovikset säännölliset ja tunnistan ovisoireet. Meillä on yritykset tärpänneet parissa kuukaudessa molemmilla raskautumiskerroilla. Uskon sen pitkälti liittyvän säännölliseen hormonitoimintaan, joka varmasti edesauttaa raskautumista. Ystäväni yritti pitkään tulla pitkäkiertoisena raskaaksi tuloksetta. Heti kun hänen kiertonsa tasattiin lääkityksellä, raskaus onnistuikin. Plussaonnea!

Vierailija
14/35 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä tehdään sisätutkimus, ultraääni ja tarvittavat hormonimääritysverikokeet. Myös miehen sperman laatu voi olla heikentynyt oleellisesti ensimmäisen raskauden jälkeen.

Ei ole mitenkään tavatonta, että eka lapsi saa alkunsa suunnilleen yhdestä kierrosta ja toisen kohdalla joudutaan turvautumaan lääketieteen apuun. Tai joskus myös päinvastoin.

Mun lapsettomuusgyne sanoi, että jos raskaus ei ala vuoden sisällä, niin silloin on ihan oikeasti jotakin häikkää. Häikkää saattaa löytyä naisen hormonitoiminnasta, kohdun limakalvosta, myoma, endometrioosi, miehen heikko sperman laatu jne. jne

Vierailija
15/35 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotias, että sillä saralla ei pitäis olla kauheeta hätää??!!

-ap

Vierailija
16/35 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

25 vuotias, että sillä saralla ei pitäis olla kauheeta hätää??!!

-ap

ONNEA YRITYKSEEN!!

Vierailija
17/35 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä kannustavista kommenteista!!!!!

Noi mollaukset voi itse kukin jättää omaan arvoonsa....

-ap

Vierailija
18/35 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan valmistauduttu siihen että toinenkaan ei välttämättä helposti tule, joten kierto kerrallaan mennään. Seksiä harrastetaan yleensä 4 krt viikossa ja uskoisin että sillä tahdilla tärppää kyllä sitten kun aika on jos on.

Yritetään vaan elää normaalia elämää. Onneksi ollaan vielä sen verran nuoria ettei varsinaisesti kiirettä ole.

En osaa mitään neuvoja antaa. Raskastahan se on.

Vierailija
19/35 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet vaan parhaasi - that´s it.

Vierailija
20/35 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää vaan olla oikeaan aikaan hommissa ja toivoa parasta. Jokaista kiertoa kohden kun on vain noin 20-25% onnistumismahdollisuus. Ja sit jos on vielä niinkuin meillä että miehen siittiöistä vain 1% on normaalisti eteenpäinliikkuvia niin ei paljon naurata. Kakkosta toivottu nyt puolisen vuotta, esikoiseen meni 1,5 vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän