Tyydyttävätkö miehet yksipuolisesti kumppaninsa silloin kun "heitä ei niin kamalasti haluta"?
Kommentit (74)
Tottakai nainen tyydytetään jos se haluaa. Joka kerta kuukautisten aikaan sormipelillä eikä siitä itse saa muuta kuin hyvän mielen.
Nuolisin ainakin jos panemienen onnistuisi tai ei haluttaisi. Jos rouva haluaisi vain nuolentaa, senkin tekisin ilma omaa tyydytystä, mutta rouva haluaa aina nuolemisen jälkeen panon.
M57
Ompas tänään paljon ihania miehiä paikalla. Yes.
Vierailija kirjoitti:
Miesten ja naisten asenne tässä on eri: miehet ovat tasan itseään ja tarpeitaan varten, kun naisella on edes jonkinlainen kyky samaistua muihin.
Miten se ei oikein välity kun tätä foorumia lukee? Tässäkin ketjussa miehiltä on ihan järjestään asiallisia vastauksia, mutta silti nämä yleistykset putkahtavat tänne. Olisiko jo aika tarkastella sitä omaakin toimintaa? Jos itsellä on mies joka ei tyydytä, niin peili on hyvä paikka laukoa syytöksiä. Miksi luot keinotekoisesti vastakkainasettelua miehet versus naiset, varsinkin kun on kyse naisen tyydytyksestä? Minulle jää tästä kuva että haluat ettei miehet tyydyttäisi naisiaan, koska kylvät eripuraa silloin kun miehet kertovat tyydyttävän naisiaan.
Meillä ei kieltäydytä koskaan seksistä jos toisen tekee mieli. Seksistä tulee hyvä olo ja se saa mielialan nousemaan.
Ei ole ollut vielä tuollaista tilannetta että en olisi ollut itse kiinnostunut. Sitä on kuitenkin tapahtunut monta kertaa, että puoliso ei saa nukuttua ja nuolen sitten orkun unilääkkeeksi ilman että itse saan muuta kuin hyvän mielen. Välillä toisin päin.
m45, saman naisen kanssa 27v
Tyydyttäisin mielelläni jos vaimo vain joskus pyytäisi. 25v yhdessä eikä ole koskaan pyytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut vielä tuollaista tilannetta että en olisi ollut itse kiinnostunut.
Sama täällä. Ihan älytön ajatuskin, etten olisi kiinnostunut. Mua kiinnostaa aina.
Kyllä, tottakai. Kumppanini on myös mies, ja minua halukkaampi, vaikka on 15 vuotta vanhempi. Yleensä imaisen lastit suuhuni, jos en itse ole seksituulella. Nopeinta ja siisteintä.
M42
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni ei valitettavasti tuota tee. Ollaan juteltu asiasta, että voisiko hän joskus edes vähän avittaa kun minua haluttaa ja häntä ei ja on vastannut että eiköhän se onnistu. Mutta todellisuudessa näin on käynyt laskujeni mukaan kerran. Karkeasti sanottuna meillä on seksiä silloin kun mies haluaa. Muulloin runkkaan.
Elät siis "miehen elämää" tässä suhteessa eli "saat" seksiä silloin kun tähtien asento on oikea. Enjoy.
Vierailija kirjoitti:
Tänään vasta ymmärsin (olen 50v mies), että on vaan AIVAN turha tuoda jotain logiikkaa tai syyy- seurasussuhdetta esille silloin kun vaimo mököttää. Säännöt ja toiveet muuttuvat täysin ja sovitusta ei ole mitään tarvetta pidellä kiinni, kun hän vetelee kiukkuja milloin mistäkin aiheesta. Toisin päin saan kuulla, että minkä takia en voinut mököttelystä irrottaa samantien, jos olen tunninkin huonolla tuulella. Hän voi olla päivätolkulla loukkaantunut ja minun tehtäväni on olla kiva ja 'auttaa' pois mökökuopasta olemalla hellä ja ymmärtäväinen.
Otsikkoasiaan siis: Kyllä, tyydytän häntä aina milloin milläkin tavalla, vaikka en aina niin haluaisikaan....völttääkseni sen kolemviikkoisen nalkutusjakson ja saadakseni edes joskus jotain itseäni kiehtovaa. Ja ei, tämä ei muut vaihtamalla ja teidoksi sekin, että juu olen ihan herrasmies.
Luulen tajuani tilanteesi ja myötätuntoni on puolellasi, mutta mistä sinulle on tullut käsitys, että tilanne ei muuttuisi uuden kumppanin kanssa? (niin ymmärsin tuon boldaamani kohdan)
Vierailija kirjoitti:
Ja ei, tämä ei muut vaihtamalla ja teidoksi sekin, että juu olen ihan herrasmies.
Kyllä se vaan voi muuttua vaihtamalla. Jos vaan uskaltaa vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Ihan älytön ajatuskin, etten olisi kiinnostunut. Mua kiinnostaa aina.
Sekin hetki vielä tule, milloin ei kiinnosta. Tietysti jos joka toinen viikko on tarjolla, niin silloin voi aina kiinnostaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin hetki vielä tule, milloin ei kiinnosta. Tietysti jos joka toinen viikko on tarjolla, niin silloin voi aina kiinnostaakin.
Kiinnostus ei katoa, mutta kiinnostuksen kohde voi vaihtua rakkauden loppumiseen, nalkuttamisee, lihomiseen tai muuten vaan. Siinä alkaa olla viimeiset hetket korjausliikkeeseen, jos ennen aktiivinen mies lopettaa vonkaamisen.
Tänään vasta ymmärsin (olen 50v mies), että on vaan AIVAN turha tuoda jotain logiikkaa tai syyy- seurasussuhdetta esille silloin kun vaimo mököttää. Säännöt ja toiveet muuttuvat täysin ja sovitusta ei ole mitään tarvetta pidellä kiinni, kun hän vetelee kiukkuja milloin mistäkin aiheesta. Toisin päin saan kuulla, että minkä takia en voinut mököttelystä irrottaa samantien, jos olen tunninkin huonolla tuulella. Hän voi olla päivätolkulla loukkaantunut ja minun tehtäväni on olla kiva ja 'auttaa' pois mökökuopasta olemalla hellä ja ymmärtäväinen.
Otsikkoasiaan siis: Kyllä, tyydytän häntä aina milloin milläkin tavalla, vaikka en aina niin haluaisikaan....völttääkseni sen kolemviikkoisen nalkutusjakson ja saadakseni edes joskus jotain itseäni kiehtovaa. Ja ei, tämä ei muut vaihtamalla ja teidoksi sekin, että juu olen ihan herrasmies.