Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyydyttävätkö miehet yksipuolisesti kumppaninsa silloin kun "heitä ei niin kamalasti haluta"?

Vierailija
06.09.2022 |

Kertokaa kokemuksianne!

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristillisen oikeistolaisen ajatusmallin omaavat tuntuvat tuputtavan naisille tuota, että aina pitää suostua. Eihän niitä 10 lasta per nainen muuten synny!

Vierailija
2/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät tosiaankaan. Kun mies ei jaksa ja pleikkapeli kiinnostaa enemmän, ei tipu seksiä eikä läheisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni, mikäli rouva niin tahtoo.

Vierailija
4/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarjoutuvat niin siksi koska tieyävät että harva nainen haluaa pakottaa rakastaan seksiin.

Vierailija
5/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ja naisten asenne tässä on eri: miehet ovat tasan itseään ja tarpeitaan varten, kun naisella on edes jonkinlainen kyky samaistua muihin.

Vierailija
6/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nuolen aina, kun vaimo ilmaisee halukkuuttaan. Yleensä siinä touhussa alkaa itseäkin haluttamaan ja panemiseksihan se sitten lopulta menee.

Vierailija
7/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani kyllä. Välillä hän "saa", välillä minä. Välillä molemmat.

Vierailija
8/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista, että olisin ikinä "jäänyt ilman". Kyllä mies on aina ojentanut auttavan kätensä, kun olen pyytänyt.

Vierailija
9/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarjoutuvat niin siksi koska tieyävät että harva nainen haluaa pakottaa rakastaan seksiin.

Miehillä ei ole samanlaisia rajoitteita, riittää kun nainen suostuu miehen mieliksi. Vaikka makaisi sängyssä lahnana ja kuivana kuin autiomaa. Mutta jos nainen ei kieltäydy niin miehelle kaikki on okei.

Vierailija
10/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu saan käsihoitoa.

Vierailija
11/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mielisairas miesvihalanka.

Vierailija
12/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä nuolen aina, kun vaimo ilmaisee halukkuuttaan. Yleensä siinä touhussa alkaa itseäkin haluttamaan ja panemiseksihan se sitten lopulta menee.

Tässä oli kyse siitä, oletko aina valmis miellyttämään HÄNTÄ seksuaalisesti ilman mitään panemisia?

Vierailija
13/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli kyse siitä, oletko aina valmis miellyttämään HÄNTÄ seksuaalisesti ilman mitään panemisia?

Eli miehellä ei ole oikeutta kieltäytyä seksistä? Hienoa tasa-arvoa taas, AV.

Vierailija
14/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pane, jos ei jostain syystä ole fiilistä semmoseen. Oikeus mullakin on kieltäytyä. Ei tätä nyt usein tapahdu, mutta joskus kyllä. Orkut kyllä tarvittaessa naiselle nuolen.

Vierailija
15/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydyttäisin kyllä, mutta kun vaimo saa tyydytyksen vain ja ainoastaan panosta. Suuta tai sormia on turha tarjota jos ei panoa ole jatkoksi tulossa, ja leluista ei hän voisi vähempää välittää. Ja se panohan sitten vaatii sitä halua multakin, joten ei ole tämän kysymyksen piirissä. Onneksi menee halut aika tasan, niin ei tule ongelmia.

Vierailija
16/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä näin luki?

Vierailija
17/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totuus, hyväksyit sen tai et.

Mies ajattelee että häntä riistetään jos ei aina olla valmiita seksiin kun häntä haluttaa.

Miehen kaiken toiminnan taustalla on kutitus munissa. Ei ole miesvihaa että tämän toteaa.

Vierailija
18/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olen. Ihan viikottain tyydytän naiseni vaikka mun ei tekis mieli seksiä. Nainen haluaa aina myös yhdyntää ja suostun kyllä siihenkin, vaikka en olisi sillä tuulella. Puolestani minä saan suikkareita mossä ja milloin vain kun haluan, viimeksi eilen metsäkävelyn lomassa. 🙂

Vierailija
19/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä näin luki?

Aloituksessa. Kyse oli yksipuolisesta tyydytyksestä kumppanille silloin kun itseä ei haluta.

Vierailija
20/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totuus, hyväksyit sen tai et.

Mies ajattelee että häntä riistetään jos ei aina olla valmiita seksiin kun häntä haluttaa.

Miehen kaiken toiminnan taustalla on kutitus munissa. Ei ole miesvihaa että tämän toteaa.

Höpö höpö. Ikävää että sun kohdalle on sellaisia miehiä osunut, mutta yleispätevä totuus se ei onneksi ole, tietenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi