Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyydyttävätkö miehet yksipuolisesti kumppaninsa silloin kun "heitä ei niin kamalasti haluta"?

Vierailija
06.09.2022 |

Kertokaa kokemuksianne!

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pane, jos ei jostain syystä ole fiilistä semmoseen. Oikeus mullakin on kieltäytyä. Ei tätä nyt usein tapahdu, mutta joskus kyllä. Orkut kyllä tarvittaessa naiselle nuolen.

Onko naisella oikeus suuttua sinulle ja valittaa joka paikassa paskuuttasi jos et halua? Onko hänellä oikeus käydä vieraissa jos sinä kieltäydyt?

Vierailija
22/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä nuolen aina, kun vaimo ilmaisee halukkuuttaan. Yleensä siinä touhussa alkaa itseäkin haluttamaan ja panemiseksihan se sitten lopulta menee.

Tässä oli kyse siitä, oletko aina valmis miellyttämään HÄNTÄ seksuaalisesti ilman mitään panemisia?

Mitäköhän sä puhut! Onko sulla joku päähänpinttymä ettei nainen voi haluta sitä panemista?! Oot kyllä sairas tapaus! Tajuatko ollenkaan mitä saat aikaan täällä palstalla kun heität noita stereotypioita?! Se johtaa monella vähempiin ja laimeempiin orgasmeihin!! Tajua jo ettet ole kaikki!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä nuolen aina, kun vaimo ilmaisee halukkuuttaan. Yleensä siinä touhussa alkaa itseäkin haluttamaan ja panemiseksihan se sitten lopulta menee.

Tässä oli kyse siitä, oletko aina valmis miellyttämään HÄNTÄ seksuaalisesti ilman mitään panemisia?

Missä näin luki?

Aloituksessa. Kyse oli yksipuolisesta tyydytyksestä kumppanille silloin kun itseä ei haluta.

Siinähän sanottiin, että nuolee aina jos nainen haluaa. Mutta menee sitten myös panemiseksi, kun molemmat sitä haluavat.

Tuohan on tietysti täysin naurettava kriteeri, että pitäisi suostua AINA. Vai mitä mieltä olet, jos naiselta oletettaisiin sitä, että tyydyttää miehen AINA?

Vierailija
24/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä näin luki?

Aloituksessa. Kyse oli yksipuolisesta tyydytyksestä kumppanille silloin kun itseä ei haluta.

Siinähän sanottiin, että nuolee aina jos nainen haluaa. Mutta menee sitten myös panemiseksi, kun molemmat sitä haluavat.

Tuohan on tietysti täysin naurettava kriteeri, että pitäisi suostua AINA. Vai mitä mieltä olet, jos naiselta oletettaisiin sitä, että tyydyttää miehen AINA?

Naisilta odotetaan että tyydyttää miehen AINA. Muu on miehen riistoa ja oikeuttaa miehelle pettämisen.

En minä ole näitä asenteita keksinyt, kunhan ihmettelen.

Vierailija
25/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä näin luki?

Naisilta odotetaan että tyydyttää miehen AINA. Muu on miehen riistoa ja oikeuttaa miehelle pettämisen.

Linkkaappas yksikin kommentti missä sanotaan aina. Jos et pysty, painu helvettiin trollaamasta.

Vierailija
26/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän sä puhut! Onko sulla joku päähänpinttymä ettei nainen voi haluta sitä panemista?! Oot kyllä sairas tapaus! Tajuatko ollenkaan mitä saat aikaan täällä palstalla kun heität noita stereotypioita?! Se johtaa monella vähempiin ja laimeempiin orgasmeihin!! Tajua jo ettet ole kaikki!!

Tottakai naiset haluavat panemista. Jotkut haluavat jopa usein.

Nyt ei ollut kyse siitä.

Kyse oli siitä, suostuvatko miehet tosiaan siihen mitä naisilta vaativat eli yksipuoliseen tyydyttämiseen silloin kun nainen ei halua?

Kokemukseni mukaan ei.

Vierailija
27/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt kun olette lukeneet tämän ketjun, toivottavasti mietitte omia odotuksia parisuhteessa vähän uudelta kantilta. Hyvää päivänjatkoa! 😊

Vierailija
28/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä dildotetaan aina kun vaimo haluaa. Mikäs ongelma tässä nyt on?

Vierailija
29/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, nyt kun olette lukeneet tämän ketjun, toivottavasti mietitte omia odotuksia parisuhteessa vähän uudelta kantilta. Hyvää päivänjatkoa! 😊

Ennen kaikkea kannattaa tajuta, ettei vauvapalstalle tullessa ainakaan tarvitse iskurepliikkejä pohtia. Tuolla aktuaalitodellisuuden puolella on paremmin tarjolla ihan tavallisia, mukavia naisia ja miehiä.

Vierailija
30/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas mielisairas miesvihalanka.

Tämä on totuus, hyväksyit sen tai et.

Mies ajattelee että häntä riistetään jos ei aina olla valmiita seksiin kun häntä haluttaa.

Miehen kaiken toiminnan taustalla on kutitus munissa. Ei ole miesvihaa että tämän toteaa.

On kyllä ihana huomata, kuinka sinä naisena tiedät kaikista miehistä kaiken.

Varsinkin kaikki nämä totuudet.

Vierailija
31/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä näin luki?

Ei siinä panemisesta mitään puhuttu.

Vierailija
32/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kertaa olen kieltäytynyt kun nainen on pyytänyt. Ja joka kerta syy on ollut terveyteeni liittyvä. Mutta en kyllä ole ruvennut puistossa keskellä päivää panee. Mutta yöllä olen

Vierailija
33/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas mielisairas miesvihalanka.

Tämä on totuus, hyväksyit sen tai et.

Mies ajattelee että häntä riistetään jos ei aina olla valmiita seksiin kun häntä haluttaa.

Miehen kaiken toiminnan taustalla on kutitus munissa. Ei ole miesvihaa että tämän toteaa.

Höpö höpö. Ikävää että sun kohdalle on sellaisia miehiä osunut, mutta yleispätevä totuus se ei onneksi ole, tietenkään.

Tälle tyypille on kyllä osunut maan paskimmat miehet. Mistä se sitten ikinä kertookaan.

Vierailija
34/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ollut kyse siitä.

Kyse oli siitä, suostuvatko miehet tosiaan siihen mitä naisilta vaativat eli yksipuoliseen tyydyttämiseen silloin kun nainen ei halua?

Kokemukseni mukaan ei.

No mun kokemus on ihan päinvastanen. Sun vois olla hyvä miettii noita omia asenteitas ja valintoja millasiin miehiin sä oikein sotkeudut. Miestä ei haluta panna, niin sitä ei lasketa? Ootko ihan oikeesti noin sekaisin? Lasketaaks se jos nainen ei halua panna? Säkö lasket ja määräät miten suhteet toimii? Saan noin 5 orkkua joka seksikerral ja mun mies sen yhen, nii tarkotaks et mun pitäs saada vähemmä et kaiki menee just niiku sä sanot?

Vierailija
35/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pane, jos ei jostain syystä ole fiilistä semmoseen. Oikeus mullakin on kieltäytyä. Ei tätä nyt usein tapahdu, mutta joskus kyllä. Orkut kyllä tarvittaessa naiselle nuolen.

Onko naisella oikeus suuttua sinulle ja valittaa joka paikassa paskuuttasi jos et halua? Onko hänellä oikeus käydä vieraissa jos sinä kieltäydyt?

On sulla kyllä hiukan sekainen ajatusmaailma. No se ei ketään enää yllätä.

Ei sen ole tarvinnut mua seksin suhteen kyllä koskaan haukkua. Sen verran hyvä panomies minä olen. Silti sanon ei, jos siltä tuntuu. Samoin tekee naiseni.

Hänellä on oikeus käydä vieraissa, jos tarvetta sellaiseen kokee. Eipä sellaiseen ole ollut tarvetta. Meillä asiat perustuvat vapaaehtoisuuteen Tosin hän kyllä myös tietää, mitä siitä seuraa.

Vierailija
36/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies antaa aina kun haluan. Nuolee sormettaa ja panee myös.

Vaikka ei aina itse jaksaskaan. Mutta toimii molemminpuolin, tosin haluan aina.

Vierailija
37/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää uskoko tota hullua jos meinaatte saada useimpii orgasmei!! Kaikki pitäs mennä tasan, eli vaan yks orkku/ seksikerta. Seuraavaks varmaa kellotetaa kauan kenenki orgasmii menee aikaa, ettei kukaa vaan nauti yhtää enempää ku toine. Naapuritki samaan kellotukseen vaa!! Ilmotustaululle lista kauan se Marjukka saa sitä Penaa imee ku Irmeliä ei nuoltu ku 7m34s viime lauantaina.

Vierailija
38/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä näin luki?

Linkkaappas yksikin kommentti missä sanotaan aina. Jos et pysty, painu helvettiin trollaamasta.

Tälle iso peukku!

Ja mitään linkitystä ei tule. Suunsoittoa sitäkin enemmän.

Vierailija
39/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ollut kyse siitä.

Kokemukseni mukaan ei.

Sulla on sun kokemuksen ja muilla omansa. Ei pitäisi olla kauhean vaikeaa tajuta tätä.

Vierailija
40/74 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap sait sen mitä tulit tällä kertaa hakemaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi