Tyydyttävätkö miehet yksipuolisesti kumppaninsa silloin kun "heitä ei niin kamalasti haluta"?
Kommentit (74)
Kyllä itse aina annan suu- ja käsiseksiä, vaikka itseä ei haluttaisikaan.
Harmi vain, kun vaimo ei useinkaan kehtaa tai halua pyytää, sitten vain jälkikäteen on todennut, että olisi halunnut enemmän.
Ap on semmoinen huomio.uora.
Tarttee aina tasaisin väliajoin päästä ääneen huutamaan ja haukkumaan.
Oikeaa asiaa ei koskaan ole.
Kyllä tyydytän aina kun se on vähänkään mahdollista. Suullisesti, käsin ja/tai perinteisellä tavalla. Vain silloin kun en mitenkään pysty,jää tekemättä. Huvitus ei oo syy jättää toinen ilman tyydytystä.
M46 kevätauringossa kirjoitti:
Kyllä tyydytän aina kun se on vähänkään mahdollista. Suullisesti, käsin ja/tai perinteisellä tavalla. Vain silloin kun en mitenkään pysty,jää tekemättä. Huvitus ei oo syy jättää toinen ilman tyydytystä.
Taas yksi hieno mies! Miten kiva lukea.
Vierailija kirjoitti:
Laskin muuten tästäkin ketjusta 13 viestiä, joissa kerrottiin että kyllä mies tyydyttää, valtaosa lopuista viesteistä oli samaa vanhaa joutavanpäiväistä suunsoittoa. Eli ihan hienostihan täällä palstalla menee, eikö?
Tietenkin tyydytän, viimeksi eilen (:
Vähän panemista, käsin loppuun, nainen oli tyytyväinen. Ei itse vain pystynyt tulemaan kun jalat ihan krampissa lenkistä ja 2 päivää jo touhuttu putkeen, tarvii välipäivän...
Joka ainoa kerta. Dildo on ahkerassa käytössä kun halut on hivenen eripariset halut.
Mun mieheni ei valitettavasti tuota tee. Ollaan juteltu asiasta, että voisiko hän joskus edes vähän avittaa kun minua haluttaa ja häntä ei ja on vastannut että eiköhän se onnistu. Mutta todellisuudessa näin on käynyt laskujeni mukaan kerran. Karkeasti sanottuna meillä on seksiä silloin kun mies haluaa. Muulloin runkkaan.
Kyllä tyydyttäisin, mutta kun itsekin haluttaa aina. Joskus, kun vaimo ei millään meinaa saada, ja itse olen jo saanut, niin enhän minä häntä pulaan jätä. Ehkä siksi on vieläkin erittäin vilkasta sillä alueella, vaikka vuosikymmeniä ollaan oltu yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Tyydyttäisin kyllä, mutta kun vaimo saa tyydytyksen vain ja ainoastaan panosta. Suuta tai sormia on turha tarjota jos ei panoa ole jatkoksi tulossa, ja leluista ei hän voisi vähempää välittää. Ja se panohan sitten vaatii sitä halua multakin, joten ei ole tämän kysymyksen piirissä. Onneksi menee halut aika tasan, niin ei tule ongelmia.
Näin on meilläkin. Totta kai tyydytän aina kun vaimo haluaa ja silloin se on aina suuseksiä ja panoa. Muuten hän ei halua olenkaan, joten sillä menty millä vaimo haluaa. Suuseksin anto ilman panoa ei ole ollut edes mahdollista, vaikka olen sanonut, että voin nuolla vaikka joka päivä. Ei käy niin ei käy.
Riippuu mitä tyydyttämisellä tarkoitetaan. Vaimoni ei ole ikinä saanut orgasmia yhdynnässä eikä ehkä tule saamaankaan. Orgasmin hän saa seksileluilla kyllä, ihan niinkuin minäkin saan orkun runkkaamalla jos yhdyntä ei ole mahdollinen. Mutta seksin tarvetta ei tyydytetä runkkaamalla, joten paha minun on naistani tyydyttää jos kulli ei joskus seiso. Eli vaimonkin puolesta, seksin tarvetta ei poisteta millä muulla kuin emätinyhdynnällä, laukeaa siinä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni ei valitettavasti tuota tee. Ollaan juteltu asiasta, että voisiko hän joskus edes vähän avittaa kun minua haluttaa ja häntä ei ja on vastannut että eiköhän se onnistu. Mutta todellisuudessa näin on käynyt laskujeni mukaan kerran. Karkeasti sanottuna meillä on seksiä silloin kun mies haluaa. Muulloin runkkaan.
En tiedä miten tämän asian "kuuluisi" olla, mutta moni mies on kanssasi aivan samassa tilanteessa. Niin se seksi tuppaa menemään sen haluttoman osapuolen mukaan, kun se on vähän sellainen asia että molempien pitäisi sitä haluta. Painostaa ei saa. Suosittelen eroamaan jos seksin vähyys haittaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako se jos naisen tyydyttää dildolla? Usein näistä saa sellaisen kuvan, että vain ulkopuolisen määrittelemä tyydytys kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi miten sääli! Etkö vaan voisi vaatia, tosin, eihän se sitten ole kivaa..
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä tyydyttämisellä tarkoitetaan. Vaimoni ei ole ikinä saanut orgasmia yhdynnässä eikä ehkä tule saamaankaan. Orgasmin hän saa seksileluilla kyllä, ihan niinkuin minäkin saan orkun runkkaamalla jos yhdyntä ei ole mahdollinen. Mutta seksin tarvetta ei tyydytetä runkkaamalla, joten paha minun on naistani tyydyttää jos kulli ei joskus seiso. Eli vaimonkin puolesta, seksin tarvetta ei poisteta millä muulla kuin emätinyhdynnällä, laukeaa siinä tai ei.
Siis, vaimosi ei saa yhdynnässä, mutta tarjoat hänelle vain sitä sitten. Eikö tuo nyt ole hiukan typerää? Tai sitten en ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi miten sääli! Etkö vaan voisi vaatia, tosin, eihän se sitten ole kivaa..
Vaatia? Eli käytännössä pakottaa toinen harrastamaan seksiä. Saako mieskin vaatia naiselta seksuaalisia tekoja vaikka tämä ei halua? Meillä suhde on ihan vapaaehtoinen.
Teoriassa kyllä. Käytännössä ei ole tullut tilannetta.
Ei tarvii harrastaa itse seksiä, vaan tyydyttää toinen. Vissi ero.
Kerran olen erehtynyt kieltäytymään ja toista kertaa en sitä virhettä tee 😬
Voiko keneltäkään vaatia tyydytystä? Parisuhde on omasta päätöksestä solmittu, joten itselleen ne vaatimukset tulee sitten esittää. Jokainen on todella vastuussa niistä omista orgasmeistaan itselleen, eikä jollekkin palstahörhölle. Toivottavasti hän onnistuisi löytämään jonkun miehen joka tyydyttäisi hänet, niin tämäkin palsta siivoutuisi siinä samalla. Huomionarvoista on se tosiseikka että monessa suhteessa se nainen saa enemmän orgasmeja kuin mies. En ole koskaan nähnyt näiden miesten saavan kehuja kuitenkaan jos orgasmia ei ole tuotettu oikealla tavalla, mikä on perin erikoista.