Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Koronatilanteessa yllättävä käänne

Vierailija
05.09.2022 |

Tartunnat syksyllä lähteneet selvään laskuun. Kaikilla mittareilla kokonaistilanne on helpottamassa. Tehohoidon ja sairaalahoidon tarve on laskenut koko ajan. Jokohan viimein tarpeeksi moni on sen riittävän usein sairastanut ja rokotteen suoja varsin kattava. Voitaisi vihdoin palata aidosti normaaliin.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän edelleen FFP2-suojainta kaupoissa ja julkisissa liikennevälineissä. Samoin yhdistystoiminnassa lähitapaamisissa. En koe sitä vaivalloiseksi.

Täällä toinen!

Vierailija
42/43 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Rokottamattomatpaskat mutatoineet sen vitunviruksen niin että testit eivät enään sitä kerro ja lääkäri kuittaa sen flunssana. Tosiasiassa ihmisiä vieläkin kuoleeja sairastuu koronaan eikä mitään ilouutisia tule moneen vuoteen koska qanonit eivät ota rokotetta ja te muut rokotetut niskuroijat ette ylläpidä rokotteenne tehoa ettekä käytä maskia ja olette kohta vittuihan itse niitä qanonpellejä JA TEILLE PITÄISI HELVETTI HUUTAA.

OLEN ERITTÄIN VIHAINEN SAATANA.

Täh?

Minulla ei ole ollut koronaa koko aikana. Korona alkoi helmikuussa 2020.

Eikä yhtään koronarokotetta.

Oireeton EI tartuta ketään.

Te rokotetut levititte sen lopulta kaikkialle räjähdysmäisesti.

Mene jo viimeinkin itseesi.

blaa blaa en jaksa lukea qanonpellepaskaasi ja olet kotoisin vittuvenäjältä.

TL;DR: turpakiiqanonpelleSTFU

Ja tällaiset viestit voisitte ainoastaan poistaa. Joissa ei ole mitään asiaa, vaan  pelkkää ihmisten solvaamista. Toivottavasti siellä on moderaattori ja jos on, niin sivistynyt moderaattori. Onhan tämä sentään Sanoman alaisuudessa.

Kiitos

Näin on ja siksi valheet ja väärä tieto lähteekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska te hysteerikot ymmärrätte sen tosiasian, että korona on tullut jäädäkseen. Missä vaiheessa elämäänne alatte elää normaalisti, kun seurassa on virus, joka ei poistu ja joka tekee ihan normaalin viruksen tavoin uusia variantteja koko ajan? Meinaatteko hautaanne ottaa mukaan vielä maskipaketin jne?. Kun se yksinkertainen tosiasia on, että VIRUS EI POISTU MAAILMASTA, ei vaikka mitä tehtäisiin. 

Maskien käyttö on lisännyt kahden vuoden ajalta niin järkyttävästi jätekuormaa, että olisi korkea aika jo suunnata katse siihen puoleen.

Olen ymmärtänyt jo aikoja sitten. Käytän FFP3-hengityssuojaimia, jotka ovat monikäyttöisiä. Enkä noin muutenkaan tarvitse niitä kovin usein. Tilasin ostokseni kotiinkuljetuksella jo ennen pandemiaakin, samoin etätöitä olen tehnyt jo 10 vuotta. Liikun mieluummin ulkona luonnossa kuin kauppakeskuksissa. Ei mun elämäni poikkea pandemiaa edeltävästä kuin siinä, että käytän FFP3-hengityssuojainta esimerkiksi silloin, kun menen bussilla jonnekin. Ja hengityssuojaimen käyttöä jatkan niin pitkään kuin mulla on sytostaattilääkitys. Mahdollisesti siis hautaan saakka.