Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Koronatilanteessa yllättävä käänne

Vierailija
05.09.2022 |

Tartunnat syksyllä lähteneet selvään laskuun. Kaikilla mittareilla kokonaistilanne on helpottamassa. Tehohoidon ja sairaalahoidon tarve on laskenut koko ajan. Jokohan viimein tarpeeksi moni on sen riittävän usein sairastanut ja rokotteen suoja varsin kattava. Voitaisi vihdoin palata aidosti normaaliin.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole vielä kertaakaan ollut, ainakaan oireellista. Eikä miehelläkään.

Vierailija
2/43 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on aika. Itse uskalsin taas kolmen vuoden tauon jälkeen varata perheelle laskettelureissun Alpeille kevätauringon aikaan.

Vierailija
4/43 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olla jo aika normalis?

Vierailija
5/43 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta kun lama kohta tulilla

Vierailija
6/43 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

He on ainoita, jotka oikeasti välittävät ihmisten terveydestä.

Korona on edelleen vaarallinen pandemia. Who ei ole sen luokitusta muuttanut. Sanoipa joku suomalainen mitä hyvänsä.

Vierailija
7/43 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänteitä on ollut molempiin suuntiin. Voi taas tulla uusi variantti. Ihan erilainen.

Vierailija
8/43 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Rokottamattomatpaskat mutatoineet sen vitunviruksen niin että testit eivät enään sitä kerro ja lääkäri kuittaa sen flunssana. Tosiasiassa ihmisiä vieläkin kuoleeja sairastuu koronaan eikä mitään ilouutisia tule moneen vuoteen koska qanonit eivät ota rokotetta ja te muut rokotetut niskuroijat ette ylläpidä rokotteenne tehoa ettekä käytä maskia ja olette kohta vittuihan itse niitä qanonpellejä JA TEILLE PITÄISI HELVETTI HUUTAA.

OLEN ERITTÄIN VIHAINEN SAATANA.

Vierailija
9/43 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on totta eikä pelkkää toiveajattelua.

Vierailija
10/43 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käänteitä on ollut molempiin suuntiin. Voi taas tulla uusi variantti. Ihan erilainen.

Tarkoitat varmaankin että kahden viikon päästä räjähtää tilanne käsiin, nyt pitäisi alkaa tukahduttelemaan ja eksta-annos käsidesiä kätösiin kauppareissulla. Niin ja koronavilkku takasin pliide!

Vierailija
11/43 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä oli pari viikkoa sitten ensimmäistä kertaa. Sekä mulla että neljällä lapsella 40c kuumetta pari päivää, lapsilla oksentelua, mulla vieläkin aika flunssainen olo. Miehellä nousi vaan 38c tuo kuume. 14v edelleen lihaskipuja yms. Toivotaan että oli eka ja vika kerta kun tuo sairastetaan, vaikka ns "helppo" korona olikin.

Vierailija
12/43 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen kolmen viikon ajalta tiedän tartuntoja enempi kerralla kun koko muuna aikana. Eli on muuttunut joo.

Ikä haarukka 14-84v.

Vierailija
13/43 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja oireinen luokkakaveri oli laitettu kouluun ilman koronatestiä, sieltäpä se sitten tuli.

Vierailija
14/43 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palannut normaaliin jo ajat sitten. Maskia en ole käyttänyt pääsiäisen jälkeen.

Vierailija
15/43 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on yks vitsi. Unohtanut koko taudin. Aina joku jaksaa muistuttaa siitäkin.

T: Ei koronaa koskaa saanut.

Vierailija
16/43 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikku hiljaa voidaan unohtaa "pandemia", kun ei porukka enää lähde mukaan. Onneksi. Kunhan ei suurin joukoin enää lähdetä rokotteita hakemaan, niin kaikki on hyvin ja luvut hallinnassa.

Pandemia ei poistu teeskentelemällä. Monilla vain ei ole kärsivällisyyttä. Pandemiat ovat ennenkin kestäneet muutaman vuoden. Varotoimilla pandemia loppuu nopeammin, teeskentelemällä hitaammin.

Vierailija
17/43 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona? Eikö se ollut se takavuosien tauti jota pelättiin maskit (ja mäskit) naamalla?

IQ-vajaatkin jaksavat näemmä valvoa.

Vierailija
18/43 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitkaamme tästä hyvästä uutisesta. Tämä tuli hyvään saumaan. En saanutkaan tautia.

Vierailija
19/43 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

IQ vajaita on rysyt ja koronavajukit.

Vierailija
20/43 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona on yks vitsi. Unohtanut koko taudin. Aina joku jaksaa muistuttaa siitäkin.

T: Ei koronaa koskaa saanut.

No eihän sitä sitten toenperrään ollutkaan kun SINULLA ei ole ollut. Eihän muutkaan sairaudet ole olemassa kun SULLE ei ole tullut. Ihmiset vaan hysteerisiä luulotautisia saatanoita.