IL: Koronatilanteessa yllättävä käänne
Tartunnat syksyllä lähteneet selvään laskuun. Kaikilla mittareilla kokonaistilanne on helpottamassa. Tehohoidon ja sairaalahoidon tarve on laskenut koko ajan. Jokohan viimein tarpeeksi moni on sen riittävän usein sairastanut ja rokotteen suoja varsin kattava. Voitaisi vihdoin palata aidosti normaaliin.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Rokottamattomatpaskat mutatoineet sen vitunviruksen niin että testit eivät enään sitä kerro ja lääkäri kuittaa sen flunssana. Tosiasiassa ihmisiä vieläkin kuoleeja sairastuu koronaan eikä mitään ilouutisia tule moneen vuoteen koska qanonit eivät ota rokotetta ja te muut rokotetut niskuroijat ette ylläpidä rokotteenne tehoa ettekä käytä maskia ja olette kohta vittuihan itse niitä qanonpellejä JA TEILLE PITÄISI HELVETTI HUUTAA.
OLEN ERITTÄIN VIHAINEN SAATANA.
Täh?
Minulla ei ole ollut koronaa koko aikana. Korona alkoi helmikuussa 2020.
Eikä yhtään koronarokotetta.
Oireeton EI tartuta ketään.
Te rokotetut levititte sen lopulta kaikkialle räjähdysmäisesti.
Mene jo viimeinkin itseesi.
Ajattelin samalla tavalla kunnes viime kuussa iski korona, ja oli muuten aika kova tauti. Hengittäminen sattui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona on yks vitsi. Unohtanut koko taudin. Aina joku jaksaa muistuttaa siitäkin.
T: Ei koronaa koskaa saanut.
No eihän sitä sitten toenperrään ollutkaan kun SINULLA ei ole ollut. Eihän muutkaan sairaudet ole olemassa kun SULLE ei ole tullut. Ihmiset vaan hysteerisiä luulotautisia saatanoita.
Näin on näppylät. Sitä mitä ei ole niin ei ole. Siis minulla. Muilla on sitä mitä niillä on.
Taisit nyt tldr tajuta väärin, ne koronahysteriaa levittävät ovat niitä venäjältä kotoisin olevia. Koska haluavat provosoida.
Mää olin oikeestaan jo unohtanut koko koronan.
No senverran käy mielessä, että ruokakauppaan mennessä vilkaisen niitä käsidesipulloja että pitäiskö laittaa, mutta yleensä ne on tyhjät. Kotiin tullessa pesen kädet ja muistutan lapsiakin pesemään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä?!? Te olette minun panttivankeja, ei livetä nyt rintamassa, menette piikille kuin olisi jo. Vähintään 6 oltava jouluun mennessä otettuna, teillä, muuten kaikki kuolee.
XD ehheeheee.
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheessä oli pari viikkoa sitten ensimmäistä kertaa. Sekä mulla että neljällä lapsella 40c kuumetta pari päivää, lapsilla oksentelua, mulla vieläkin aika flunssainen olo. Miehellä nousi vaan 38c tuo kuume. 14v edelleen lihaskipuja yms. Toivotaan että oli eka ja vika kerta kun tuo sairastetaan, vaikka ns "helppo" korona olikin.
No ei tuo helpolta kuulosta minusta! Meillä ja monilla tutuilla oli viime talvena ja silloin tuntui, että suurin osa selvisi ihan vaan nuhalla, kurkkukivulla tms. lievillä oireilla. 40asteen kuume sen sijaan ei kuulosta ollenkaan helpolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheessä oli pari viikkoa sitten ensimmäistä kertaa. Sekä mulla että neljällä lapsella 40c kuumetta pari päivää, lapsilla oksentelua, mulla vieläkin aika flunssainen olo. Miehellä nousi vaan 38c tuo kuume. 14v edelleen lihaskipuja yms. Toivotaan että oli eka ja vika kerta kun tuo sairastetaan, vaikka ns "helppo" korona olikin.
No ei tuo helpolta kuulosta minusta! Meillä ja monilla tutuilla oli viime talvena ja silloin tuntui, että suurin osa selvisi ihan vaan nuhalla, kurkkukivulla tms. lievillä oireilla. 40asteen kuume sen sijaan ei kuulosta ollenkaan helpolta.
Virallisesti myös tuo ylempänä kuvattu on lievänä sairastettu korona, koska ei ole tarvittu sairaalareissua eikä tehohoitoa. Monilla on ihan väärä kuva siitä, millainen se "lievä" korona voi olla.
3 x rokotettu, ei koronaa, maaseudulla olin ilman ffp2 mutta kotona metro, bussit, kaupat FFP2 myös lentokoneessa oli mennen tullen FFP2.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nyt myrkkyä Eeva Ruotsalaiselle ja STM:n nuivalle nelikolle. Koronan piti lähteä syksyllä uudelleen leviämään ja sulkuja oli tarkoitus taas asettaa.
Kovin olet harhainen ja kiittämätön. Ole kiitollinen, että tässä maassa on oikeita asiantuntijoita, jotka ajattelevat kansan terveyttä ja turvallisuutta. Ei kukaan ole asettanut rajoituksia turhaan. Sitä paitsi Suomessa ei edes ole ollut esim. ulkonaliikkumiskieltoja eikä maskipakkoja kuten monissa muissa maissa. Suurin osa rajoituksista on täällä ollut pelkkiä suosituksia. Mutta ilmeisesti jotkut ihmiset ovat niin uskomattoman sopeutumiskyvyttömiä, että hajoavat, jos arkensa vähänkin muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joitakin maskihupsuja näkyi yhä edelleen kaupassa, kun tänään kävin. Siellä on yleensä aina ne 5-10 hupsua per kauppareissu. Luku on tuossa pyörinyt jo monta kuukautta. Milloin he ajattelivat palata normaaliin?
Mitä jos keskittyisit omaan elämääsi etkä kyttäisi toisia? Vai vaivaako sinua jossain takaraivossa huoli siitä, että jos ne maskihupsut eivät olekaan hupsuja?
Minä käytän edelleen FFP2-suojainta kaupoissa ja julkisissa liikennevälineissä. Samoin yhdistystoiminnassa lähitapaamisissa. En koe sitä vaivalloiseksi.
No eihän tämä mikään yllätyskäänne ollut, jos on yhtään seurannut muita maita ja esim. Campbellin analyysejä. Ba5-variantti syrjäytti muut ja tartutti hurjasti porukkaa (sekä rokotettuja että rokottamattomia), mutta taudit edelleen pääosin lieviä. Nyt on kohta laumaimmuniteetti nimenomaan tuon taudin sairastamisen ansiosta ainakin jonkin aikaa. Uutta varianttia ba5:n tilalle ei ole tullut muuallakaan, missä se on ollut vallalla.
Itsekin sairastin nyt kesällä koronan, varmaan juuri sen variantin. Aiemmat eivät ole altistumisista huolimatta tarttuneet. Rokottamaton olen enkä edelleenkään näe mitään syytä, miksi terveet ihmiset ottaisivat kyseenalaista rokotetta tuommoiseen tautiin. Oireet oli erikoisia, eikä sairastaminen ole koskaan kivaa, mutta koko perheellä oli varsin helppo tauti moneen muuhun verrattuna, eikä jälkioireitakaan ole kellään ollut. Jospa tästä nyt päästäisiin taas normaaliin.
Nyt on keväälläkin nähty, että uutisoidaan vaan se paras tilanne, mutta ei kerrota tilanteen pahenemisesta. Viimeisimmät julkaistut jätevesitilastot ovat 22.8. julkaistuja.
Joten tämän ulostulon perusteella tiedossa on myös jo se paheneminen.
Koska te hysteerikot ymmärrätte sen tosiasian, että korona on tullut jäädäkseen. Missä vaiheessa elämäänne alatte elää normaalisti, kun seurassa on virus, joka ei poistu ja joka tekee ihan normaalin viruksen tavoin uusia variantteja koko ajan? Meinaatteko hautaanne ottaa mukaan vielä maskipaketin jne?. Kun se yksinkertainen tosiasia on, että VIRUS EI POISTU MAAILMASTA, ei vaikka mitä tehtäisiin.
Maskien käyttö on lisännyt kahden vuoden ajalta niin järkyttävästi jätekuormaa, että olisi korkea aika jo suunnata katse siihen puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Koska te hysteerikot ymmärrätte sen tosiasian, että korona on tullut jäädäkseen. Missä vaiheessa elämäänne alatte elää normaalisti, kun seurassa on virus, joka ei poistu ja joka tekee ihan normaalin viruksen tavoin uusia variantteja koko ajan? Meinaatteko hautaanne ottaa mukaan vielä maskipaketin jne?. Kun se yksinkertainen tosiasia on, että VIRUS EI POISTU MAAILMASTA, ei vaikka mitä tehtäisiin.
Maskien käyttö on lisännyt kahden vuoden ajalta niin järkyttävästi jätekuormaa, että olisi korkea aika jo suunnata katse siihen puoleen.
En tiedä mitä sinulle tarkoittaa elää normaalisti, mutta minä en kokenut koronaa edeltävä aikaa millään tapaa normaaliksi. Se jos jokin oli lopunaikaa. Ihan avoimesti toivon pahoja uusia variantteja. Jonkun on rajoitettava ihmiskuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole vielä kertaakaan ollut, ainakaan oireellista. Eikä miehelläkään.
Ei minullakaan, mutta eipä nuolaista, ennenkuin tipahtaa!
Vierailija kirjoitti:
Itkunauran taas näille kommenteille 😂😂😂 kyllä Suomessa näitä avohoitopotilaita riittää
Kato nyt, ettet nauruus tukehdu!
Meillä on kaikilla kolme rokotusta ja sairastettu se kahteen kertaan läpi tänä vuonna. Nyt kuopus taas jossain taudissa ja pelkäämme sen olevan nyt kolmannen kierroksen alku. Vielä ei testissä näkynyt, testaamme huomenna uudestaan.
Ystäväni kertoi viime viikolla vähän samanlaista itsestään ja perheestään. 40 asteen kuumekin ja muut oireet lasketaan virallisesti "lievien tartuntojen" joukkoon. Kaikki eivät todellakaan sairasta koronaan pelkkänä pikku nuhana toisin kuin jotkut tyhjäpäät väittävät.