Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailisitko miestä joka tapailisi muita naisia saman aikaisesti?

Vierailija
05.09.2022 |

Pystyisitkö tapailla miestä joka tapailisi muitakin naisia?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisin saman tyyppistä kumppania kuin itse olen, eli kun kolahtaa, kiinnostus muihin luonnollisesti lopahtaa.

Missään nimessä en sänkyyn menisi itse usean kanssa samalla ajanjaksolla, enkä suostuisi siihen että mies harrastaa seksiä muiden kanssa kuin minun. Jo ihan terveyssyistäkin käsittämätöntä.

Vierailija
22/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tapailisi jos tietäisin muista. Itse tapailin sinkkuna noin klmea miestä aina samaan aikaan. Löytyi aina seuraa eikä tarvinnut harmitella että jäi vklpanot väliin. En toki heistä toisilleen maininnut. Mikäli tekivät samoin, se on ihan ok, kunhan en tiedä. Otin sitten yhden näistä ja jätin muut kun en enää jaksanut sitä säätämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tapailisi jos tietäisin muista. Itse tapailin sinkkuna noin klmea miestä aina samaan aikaan. Löytyi aina seuraa eikä tarvinnut harmitella että jäi vklpanot väliin. En toki heistä toisilleen maininnut. Mikäli tekivät samoin, se on ihan ok, kunhan en tiedä. Otin sitten yhden näistä ja jätin muut kun en enää jaksanut sitä säätämistä.

Tämä. Ihme alapeukuttelua. Miksi minun pitäisi istua illat yksin vain sen takia että joku mies on juuri nyt varattuna toisaalle, jos voin olla mieleisessäni seurassa mukavia puuhaten? Kenelle siitä tulee hyvä mieli?

Vierailija
24/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin suhteen alkuvaiheessa sitä tietäisin ja tapailisin ehkä itsekin muita. Miehen pitää osoittaa minulle haluavansa minut monin eri tavoin ja lisäksi olla kaikin tavoin luotettava. Sitä ei voi lyhyen tapailun perusteella mitenkään tietää. Mutta kun vähän paremmin tutustutaan, niin kyllä se selviää mikä mies on miehiään.

Aika korkealla olisi kynnys tapailla ventovieraita, joista ei voi tietää edes onko nimi oikea. Jos mies haluaa minut, hän ei muita halua, siitä olen lähtenyt. Jos taas minä en riitä, emme ole sopivia toisillemme ja päästän hyvillä mielin irti, toivotan hyvää jatkoa. Kiva ettemme tuhlanneet enempää aikaa toisiimme.

Vierailija
25/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin suhteen alkuvaiheessa sitä tietäisin ja tapailisin ehkä itsekin muita. Miehen pitää osoittaa minulle haluavansa minut monin eri tavoin ja lisäksi olla kaikin tavoin luotettava. Sitä ei voi lyhyen tapailun perusteella mitenkään tietää. Mutta kun vähän paremmin tutustutaan, niin kyllä se selviää mikä mies on miehiään.

Aika korkealla olisi kynnys tapailla ventovieraita, joista ei voi tietää edes onko nimi oikea. Jos mies haluaa minut, hän ei muita halua, siitä olen lähtenyt. Jos taas minä en riitä, emme ole sopivia toisillemme ja päästän hyvillä mielin irti, toivotan hyvää jatkoa. Kiva ettemme tuhlanneet enempää aikaa toisiimme.

Millä tahdilla vaihdat näitä ykkösiä? Viikko, kuukausi.. Jos vähän hitaampi mies ei ehkä ehdi osoittaa haluaan kuin vaikka viidellä tavalla kuukaudessa, taitaa pudota karavaanista aika pian.

Vierailija
26/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä perusta mies-uorista. Kaku lukuu kun sitä tipataan tautipesiin.

Vierailija
27/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos siis mies vehtaa pedissä 5 kanssa yhtäaikaa jne.

Vierailija
28/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tahdilla vaihdat näitä ykkösiä? Viikko, kuukausi.. Jos vähän hitaampi mies ei ehkä ehdi osoittaa haluaan kuin vaikka viidellä tavalla kuukaudessa, taitaa pudota karavaanista aika pian.

Kyllä ehtii osoittaa, se ei ole ollut ongelma koskaan. Tällä hetkellä tämä on tosin ihan teoreettista pohdintaa, kun olen varattu, mutta tiedän kyllä parin tapaamisen perusteella tuleeko hommasta mitään. En ole ketään enempää roikotellut.

Vierailija
29/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen kerran erehtynyt, silloin kun en vielä tiennyt että monen tapaileminen on jokin yleisempikin käytäntö. Itselleni mahdoton ajatus tapailla montaa yhtä aikaa, sillä silloin kun jostain kiinnostun, ei kukaan muu edes käy mielessä. Samaa odotan toiselta osapuolelta. En todellakaan halua että minua roikotetaan mukana samalla kun etsitään jotain kiinnostavampaa. Jos mies ei ole varma minusta, hän ei ole sitä mitä etsin.

Vierailija
30/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut, ja tiennyt myös toisista naisista. En tapaillut tositarkoituksella, ja tyyppi oli aikansa hauskaa seuraa.

Vierailija
31/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapailisi. En muutenkaan ymmärrä tätä nykyistä tapailukulttuuria. Itsellä on aina ollut seurustelua hyvin nopeasti ja siinä ei todellakaan muita sallita. Nykyisen miehen kanssa aloimme seurustella viikon päästä ensi tapaamisesta ja olemme olleet nyt yhdessä melkein 10 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi