Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailisitko miestä joka tapailisi muita naisia saman aikaisesti?

Vierailija
05.09.2022 |

Pystyisitkö tapailla miestä joka tapailisi muitakin naisia?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alfa?

Vierailija
2/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapailisi jos tietäisin muista. Itse tapailin sinkkuna noin klmea miestä aina samaan aikaan. Löytyi aina seuraa eikä tarvinnut harmitella että jäi vklpanot väliin. En toki heistä toisilleen maininnut. Mikäli tekivät samoin, se on ihan ok, kunhan en tiedä. Otin sitten yhden näistä ja jätin muut kun en enää jaksanut sitä säätämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten en, mutta enhän minä voi tietää, mitä hän tekee, koska en halua vakoilla. 

Vierailija
4/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapailisi. 

Vierailija
5/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverina vain. Silloin hän saa puuhata ihan mitä haluaa muiden kanssa, samoin minä.

Vierailija
6/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen ja tapailen itsekin muita miehiä. Et kai sinäkään ekaa autoa osta koeajamatta ensin useampaa?

Vierailija
7/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tapailisi jos tietäisin muista. Itse tapailin sinkkuna noin klmea miestä aina samaan aikaan. Löytyi aina seuraa eikä tarvinnut harmitella että jäi vklpanot väliin. En toki heistä toisilleen maininnut. Mikäli tekivät samoin, se on ihan ok, kunhan en tiedä. Otin sitten yhden näistä ja jätin muut kun en enää jaksanut sitä säätämistä.

Olisit varmaan ilman sitä yhtäkin, jos olisit jäänyt kiinni. Pitäis kyllä kertoa.

Vierailija
8/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. En tapailisi naista joka treffailee saman aikaisesti muita miehiä. Kiertoon lähtisi. M44

Vierailija
9/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkö tapailEMAAN!

Vierailija
10/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit varmaan ilman sitä yhtäkin, jos olisit jäänyt kiinni. Pitäis kyllä kertoa.

Jäisin kiinni mistä?

Vierailija
11/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmekös nykynuorten sukupuolitaudit raketoi.

Vierailija
12/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. Joko on kiinnostunut yhdestä, tai monesta kerralla.

Vierailija
13/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Tapailen itsekin miehiä niin kauan kunnes löydän sellaisen, jonka kanssa haluan seurustella. Sitten ei enää tapailla muita.

Vierailija
14/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme kyselleet sellaisia toisiltamme. Jos miehet olisivat kyselleet, olisin sanonut ettei se heille kuulu. Nykyisen mieheni kanssa olemme sopineet että vanhoja asioita ei kaivella vaan eletään yhteistä elämää puhtaalta pöydältä, ja näin olemme kaikki nämä vuodet tehneet. Ihmiset saavat toimia suhteissaan kuten itse parhaaksi näkevät, kunhan asiat ovat molemmille ok.

Vierailija
15/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään yhtä "tapailua" pitäisi siis tarkentaa. Tindermaailmassa tapailu tarkoittaa yhden yön suhteita ja pitkä suhde yli kolmen viikon suhdetta. Pohjoisen paikkakunnan normaalimaailmassa tapaaminen tarkoittaa kahdesti vuodessa tapahtuvaa kohtaamista kahvin merkeissä, kun etäisyys erämaassa on 500 km.

Vierailija
16/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäisin kiinni mistä?

Älä viitsi esiintyä toisena kirjoittajana.

Vierailija
17/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki tapailisin, mikä etten. Ei kahvilla käymisestä sukupuolitautia saa. Ryhtyisinkö suhteeseen? En, mutta saahan sitä tapailla, sillä aikaa kun pohtii ryhtyykö vai ei, ja jos niin kenen kanssa. On vähän eri asia käydä kahvilla katsomassa jos vaikka olisi jutun juurta, kuin alkaa seurustella. 

Vierailija
18/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäisin kiinni mistä?

sarjanaimisesta

Vierailija
19/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan toki tapailisin, mikä etten. Ei kahvilla käymisestä sukupuolitautia saa. Ryhtyisinkö suhteeseen? En, mutta saahan sitä tapailla, sillä aikaa kun pohtii ryhtyykö vai ei, ja jos niin kenen kanssa. On vähän eri asia käydä kahvilla katsomassa jos vaikka olisi jutun juurta, kuin alkaa seurustella. 

Et taida olla tienderdeittaaja!

Vierailija
20/31 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapailisi. Minä en ole kevytkenkäinen nainen, joten odotan samaa moraalia myös mieheltä. Jos sitä ei löydy, minua ei ansaitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi