Liittymäkauppiaat ja palautusoikeus
Kauppakeskusten ja isojen markettien käytävillähän näkee näitä liittymämyyjiä, jotka tiedustelevat: "Onko liittymäasiat kunnossa?".
Entäs jos näiltä saakin halvemman puhelinliittymän kuin nykyinen ja päätykin vaihtamaan liittymää.
Millainen mahtaa olla palautusoikeus vai onko sitä tässä tapauksessa?
Tässä on kuitenkin hiukan eroa siihen, että marssii operaattorin liikkeeseen ja sanoo, että nyt laitetaan liittymäasiat kondikseen. Silloinhan ei tietenkään palautusoikeutta ole.
Puhelinmyynnissähän on 14 päivän palautusoikeus. Taitaa olla vielä niinkin ettei liittymiä saa myydä "kylmille" asiakkaille eli puhelimitse voi vaan nykyinen operaattori kaupata muita liittymiä.
Mahtaisko sama palautusoikeus koskea myös näitä käytävämyyjiä? Vai saako vanhuksille kaupata hyvillä mielin kalliimpaa liittymää?