Mitä miesten pitäisi oppia?
Otetaan tästä oma keskustelunsa, kun toisessa ketjussa aihe nostettiin esiin.
Mutta miten olisi sellainen twisti, että kerro mitä haluaisit oman miehesi, nykyisen tai muinaisen, oppivan omasta seksuaalisuudestasi, tai mitä olet jo opettanut miehellesi? Vältetään yleistämistä, että kaikkien miesten pitäisi oppia asia X, koska sellainen väite ei pidä paikkaansa a) naisten eikä b) miesten kohdalta.
Kommentit (65)
Mitä miesten pitää oppia? Aina vedotaan siihen että eri naiset tykkää eri asiosta. Ei sillä tiedolla ole mitään merkitystä. Pitää vain selvittää mistä oma nainen kiihoittuu ja tykkää. Se selviää kokeilemalla ja aistimalla naisen reaktioita. Eniten siihen vaikuttaa miehen halua oppia ja kokeilla, halu tuottaa orgasmeja. Jos nainen ei saa kuin suuseksillä ja klitorista nuolemalla, niin sillä, jos taas haluaa ja saa yhdynnässä, niin sillä ja sillä tavalla millä nainen parhaiten saa. Jos ei muuten selviä kokeilemalla, niin kysyy naiselta, jos nainen ei sitä itse osaa kertoa.
Jos nyt omaa seksuaalihistoriaa miettii, niin vaimon orgasmin eteen on tehty aina kaikki mitä se on vaatinut. Nuorempana pitkä esileikki suuseksillä, sormettamalla ja yhdynnälläkin ilman kumia ja orgasmin laukaisu viimeiseksi kumin kanssa. Myöhemmeni edelliset ilman kumilla kikkailua. Esileikit lähelle h-hetkeä ja orgasmit sitten yhdynnässä vaimon halujen mukaan. Kaikki asennotkin valittu siten mikä parhaimmalta tuntunut vaimosta ja millä helpoiten saanut orgasmit. Alkuaikojen lähärit muuttui vähitellen vaimo päällä olemiseen ja sillä viimeistelyt orgasmeineen. Muut takaa jne asennot vasta sen jälkeen jos en itse ollut vielä tullut. Vaimo ei niistä kostunut mitään. Minulle miehenä ollut ihan yksi lysti missä asennossa olen saanut kaluni upottaa tyveä myöten ja laskea mällit pillun perille. Enimmäkseen ne on kumminkin tullut laskettua vaimon orgasmien lypsämänä. Mikään maailman nautinto ei ole voittanut sitä tunnetta kun pillu on orgasmissa lypsänyt voimalla kalun vartta ja mällit ulos. On tuntenut olleensa haluttu. Samaisesta syystä olen uhrannut kaiken tarmoni vaimoni orgasmeihin. Olen oppinut rakastamaan sitäkin tunnetta kun pillu on hädissään puristanut sormiani pillua nuollessa ja orgasmin tullessa. Varsinkin kun yhdyntä orgasmin saaneeseen yhä halukkaaseen pilluun tuntuu aivan taivaalliselta. Pillu kehrää ja vaimo kehrää ja on lupa panna ja laskea mällit hyvällä omalla tunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelen, etä miehet ylipäänsä ajattelevat vain kalullaan.. tai että se on keskiössä myös naisen orgasmissa.
Ja näin ei mielestäni ole.. ja siis olen nainen,joten jotain jossainkohtaa tiedän. en ole mikään erilainen nainen , vain tavallinen synnyttänyt ja hyvässä parisuhteessa oleva.
Saan paljon orgasmeja ja hyvää seksiä. Olenko siis täysin väärässä miesten mielestä? Entä naisten mielestä,? jos täällä enää joku nainen edes on...
Miesten pitäisi oppia että naiset ovat erilaisia. Itsekin olen nainen ja kyllä minun nautintoni keskiössä on nimenomaan miehen elin. Kun on se on riittävän ison kokoinen ja kestävä, niin kyllä siitä se paras nautinto tulee.
Vierailija kirjoitti:
Ja esimerkkinä taas nykyinen mies, saattaa tulla oikein nöyränä polvilleen eteen, heittää housut ja alkaa pussailemaan ensin hitaasti vatsasta alaspäin, työntää sohvalle ja alkaa nuolemaan. Niin kyllä, se saa haluamaan😜
Parin vuoden päästä tämäkin lähestymistapa on mielestäsi ällöttävä kun olet mieheen jo kyllästynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja esimerkkinä taas nykyinen mies, saattaa tulla oikein nöyränä polvilleen eteen, heittää housut ja alkaa pussailemaan ensin hitaasti vatsasta alaspäin, työntää sohvalle ja alkaa nuolemaan. Niin kyllä, se saa haluamaan😜
Parin vuoden päästä tämäkin lähestymistapa on mielestäsi ällöttävä kun olet mieheen jo kyllästynyt
Kyllä mulle kelpais em lähestyminen!!
Peppua ei saa nuolla pelkästään päältä, vaan kieltä täytyy työntää sisään.
Kuuma liukas kieli tuntuu ihanalta upotessaan pyllyyn.